ABM Wave schijven voor een CBR 1000RR - 04 t/m 07

Rosso

MF veteraan
25 mei 2005
1.687
0
Te Koop:

In zeer goede staat verkerende wave schijven voor een CBR 1000 RR bouwjaar 04 t/m 07. De schijven zijn 5000 km gemonteerd geweest op een wegmotor en hebben een 2 tal circuitdagen meegemaakt. Zijn te koop ivb met verkoop motor.

Prijs: 220 eu inc verzend.





 
Niemand interesse? voor 200eu INC verzend gaan ze de deur uit maar lager als dat niet. :)
 
Hallo,

Als Rick H afhaakt heb ik ook wel intresse in de set.

mail me evt maar op

rlindemans@ziggo.nl
 
Hoi Rick, ik heb gereageerd op jouw vraag inzake diameters als je nog interesse heb moet je even in de lucht komen anders ga ik eind van dit weekend de volgende geinteresseerde mailen. :)
 
staat genoteerd! Nog ff rick zijn reactie afwachten en anders kom ik bij je terug.
 
Hoi Rosso, ik had je een mailtje gestuurd :) Ik had enkel nog een vraagje over de kern van de schijven; die lijken op de foto geschuurd of gepolijst is dit het geval? Als ze zoals je aangeeft gewoon helemaal netjes zijn is de koop rond. MVG Rick
 
Hoi Rick, mailtje gemist denk ik. Komt een nieuwe aan, handelen we eea af.
 
Tipje,Als de schijven 320mm zijn zul je voor een 2004/2005 model spacers moeten gebruiken.Anders passen je remklauwen niet meer..
 
Laatst bewerkt:
mochten ze evt toch niet passen wil ik ze wel weer van Rick overnemen, maar succes met deze mooie aankoop :9~
 
Bedankt , Als ze niet passen ben je de eerste die het hoort :)


Rosso wil zou je eindelijk eens willen reageren op mail of PB. De schijven zijn niet zoals je zij; ze zijn namelijk totaal afgeschreven. Ik heb je twee weken de kans gegeven te reageren, maar blijkbaar voel je hier niks voor.. weet iemand rosso zijn telefoon nummer zodat ik hem op die manier kan bereiken?

MVG

Rick,
 
Rosso wil zou je eindelijk eens willen reageren op mail of PB. De schijven zijn niet zoals je zij; ze zijn namelijk totaal afgeschreven. Ik heb je twee weken de kans gegeven te reageren, maar blijkbaar voel je hier niks voor.. weet iemand rosso zijn telefoon nummer zodat ik hem op die manier kan bereiken?

MVG

Rick,


je hebt het geld toch overgemaakt,
kan je zo niet achter zijn adres komen :?

is natuurlijk niet netjes als hij ze als nieuw aanbied,
en ze blijken afgeschreven te zijn.
Wat is er mis eigenlijk....
dikte onder de 4.5mm of zijn ze scheef :?
 
Laatst bewerkt:
Helaas zijn banken daar niet zo makkelijk mee... De schijven hebben extreem veel speling, bij nadere inspectie bleek dat de harten helemaal ingesleten zijn.. reparatie betekend uitkoteren, nieuwe overmaats floaters etc. Daarnaast zijn de harten ook nog aangetast door corrosie..

Gewoon heel lullig allemaal, helemaal omdat ik er nog specifiek naar gevraagd heb. Ik ben normaal best kritisch met aankopen via marktplaats etc. Best jammer om te merken dat ook op motor-forum dit soort types rondlopen..

Als iemand mij kan helpen aan gegevens, of als rosso het toch nog netjes wilt regelen, ben ik via mail of pb te bereiken.

Groet, Rick


je hebt het geld toch overgemaakt,
kan je zo niet achter zijn adres komen :?

is natuurlijk niet netjes als hij ze als nieuw aanbied,
en ze blijken afgeschreven te zijn.
Wat is er mis eigenlijk....
dikte onder de 4.5mm of zijn ze scheef :?
 
Helaas zijn banken daar niet zo makkelijk mee... De schijven hebben extreem veel speling, bij nadere inspectie bleek dat de harten helemaal ingesleten zijn.. reparatie betekend uitkoteren, nieuwe overmaats floaters etc. Daarnaast zijn de harten ook nog aangetast door corrosie..

Gewoon heel lullig allemaal, helemaal omdat ik er nog specifiek naar gevraagd heb. Ik ben normaal best kritisch met aankopen via marktplaats etc. Best jammer om te merken dat ook op motor-forum dit soort types rondlopen..

Als iemand mij kan helpen aan gegevens, of als rosso het toch nog netjes wilt regelen, ben ik via mail of pb te bereiken.

Groet, Rick

zeg, zet je PM functie eens aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan