Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmoggeltjes allemaal! :W

Zo ff met de Bandit een rondje maken en wat spulletjes op de vrijmarkt scoren en vanmiddag de TNT poetsen (is echt al heeeel lang niet gebeurt :X ) want die moet er natuurlijk wel een beetje netjes uitzien voor morgen *D O-)
 
Laatst bewerkt:
Goeiesmoggeltjes allemaal! :W

Zo ff met de Bandit een rondje maken en wat spulletjes op de vrijmarkt scoren en vanmiddag de TNT poetsen (is echt al heeeel lang niet gebeurt :X ) want die moet er natuurlijk wel een beetje netjes uitzien voor morgen *D O-)
cb is ook heel smerig, ben aant denken om ermee naart werk te rijden maar heb schrik dat ik straks in de regen terug moet :/

moet nog wel iets int zwart gespoten worden en kan dan ook wel poetsen ineens..

Zal het er maar op wagen, was hier in de buurt het minste kans op regen vandaag :')
 
Morgen!

Heb een vraagje. Ik hoor van mensen die achter me rijden dat er best wat zwarte rook uit m'n uitlaat komt als ik even de kraan open draai. Waar ligt dit aan?


Paul
 
Goeiesmoggeltjes allemaal! :W

Zo ff met de Bandit een rondje maken en wat spulletjes op de vrijmarkt scoren en vanmiddag de TNT poetsen (is echt al heeeel lang niet gebeurt :X ) want die moet er natuurlijk wel een beetje netjes uitzien voor morgen *D O-)
Goed plan Pieter :Y
De TNT moet wel poserwaardig zijn voor de meeting 8-)
 
Is dat alles ja? Heb een laser Xtreme dempert. Als ik die schoonmaak dan is het verholpen denk je?
hebben ze zowat allemaal, en ligt niet aan roetaanslag in de demper volgens mij :N

is gewoon ff een verkeerde verhouding lucht/branstofmengeling gedurende een fractie van een seconde volgens mij ;)
 
Oplossing is een Powercomander dus?

Altijd een leuke oplossing, maar niet voor dat beetje rook wat eruit komt.. Wanneer je ineens een ruk aan die gashendel geeft moet die verbranding in je cilinders in combinatie met smeerolie enzo ook ergens heen.. En dat gaat er als het goed is :P via de uitlaat uit.
Elke motor heeft hier wel last van.. gaat hij nou roken bij stationair dan zou ik me meer zorgen gaan maken :)
 
Laatst bewerkt:
moet je geen raketgeleerde voor zijn hé, Italianen en electronica :/ het feit dat het de bedoeling was om eerst alleen aprc's uit te brengen en dan pas de gewone dat nu andersom gaat, is echt geen toeval. Toen ben ik meteen afgehaakt en heb de CB gekocht. Zal wel de Tuono kopen als ie al ff op de markt is want ik ga voor dat geld echt geen proefkonijn spelen :N
Heb je inderdaad een punt, maar als het werkt... Een zekere P. Mooijman (schijnt redelijk te kunnen sturen) is er helemaal weg van :Y

Ik ben wel in voor een proefritje :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fireblade rijders :W

Kort verhaal lang:

na een tijdje suzuki GSX-R 1000 gereden te hebben, toch maar weer terug gekeerd naar het merkje van mn 1e bike (CBR 600 fs)

ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Rode 1000 rr 06 !!! :)

Foto's etc volgen nog;) nu eerst maar eens koninginnedag gaan vieren!

Merry Queensday ! :+
 
oh nu we hier toch zijn :+

past er op de 2006/2007 alleen een demper voor het 2006/2007 model? of passen die van de 04-05 er ook op?
 
Laatst bewerkt:
cb is ook heel smerig, ben aant denken om ermee naart werk te rijden maar heb schrik dat ik straks in de regen terug moet :/

moet nog wel iets int zwart gespoten worden en kan dan ook wel poetsen ineens..

Zal het er maar op wagen, was hier in de buurt het minste kans op regen vandaag :')

Was hier een schitterend zonnige dag :Y Wel flink harde wind :X maar gelukkig geen regen, betekent wel de tuin straks nog sproeien...... :')

Goed plan Pieter :Y
De TNT moet wel poserwaardig zijn voor de meeting 8-)

Staat er weer schitterend "poserwaardig" bij *O* *O* *O*
Ben benieuwd waarop jij komt aanzetten in H'wijk :Y :]
 
Hallo Fireblade rijders :W

Kort verhaal lang:

na een tijdje suzuki GSX-R 1000 gereden te hebben, toch maar weer terug gekeerd naar het merkje van mn 1e bike (CBR 600 fs)

ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Rode 1000 rr 06 !!! :)

Foto's etc volgen nog;) nu eerst maar eens koninginnedag gaan vieren!

Merry Queensday ! :+

GEFELICITEERD!!!! *O* *O* *O*

Foto's komen laterRRr wel, morgen meteen maar showen in Harderwijk :Y ;)
 
Morgen!

Heb een vraagje. Ik hoor van mensen die achter me rijden dat er best wat zwarte rook uit m'n uitlaat komt als ik even de kraan open draai. Waar ligt dit aan?


Paul


Ey hallo paul

Geen zorgen om maken is normaal!!! ik heb ook een 2005 die dat doet zelfs met powercommander, ik heb iemand die er veeeeeel verstand van heeft mijn uitdraai (van de testbank) laten zien maar die was super afgesteld.... alleen puntje of seconde waar hij een tikkeltje te rijk stond afgesteld.... maar niet de moeite waard om eruit te halen!! Beter een beetje te rijk dan te arm....

zolang het maar geen blauwe rook is :X
 
Hallo Fireblade rijders :W

Kort verhaal lang:

na een tijdje suzuki GSX-R 1000 gereden te hebben, toch maar weer terug gekeerd naar het merkje van mn 1e bike (CBR 600 fs)

ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Rode 1000 rr 06 !!! :)

Foto's etc volgen nog;) nu eerst maar eens koninginnedag gaan vieren!

Merry Queensday ! :+


Slimme zet!!!! :Y
 
Hallo Fireblade rijders :W

Kort verhaal lang:

na een tijdje suzuki GSX-R 1000 gereden te hebben, toch maar weer terug gekeerd naar het merkje van mn 1e bike (CBR 600 fs)

ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Rode 1000 rr 06 !!! :)

Foto's etc volgen nog;) nu eerst maar eens koninginnedag gaan vieren!

Merry Queensday ! :+
*O*
full
*O* Verstandige vent *O*


oh nu we hier toch zijn :+

past er op de 2006/2007 alleen een demper voor het 2006/2007 model? of passen die van de 04-05 er ook op?
De demper moet passen, de bochtenset en onderkuip van de '06/'07 is smaller dan van de '04/'05 ;)
 
Haha thanks allemaal ;) nu weet ik wat ik heb gemist al die tijd ! Oké dus ik zou opzich een losse demper kunnen. Halen? Kzie er zo weinig te koop staan alleen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan