Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand een zumo 220??

hoorde pas geleden dat er geen luispreker op dat ding zit.
iemand ervaring of weet hiervan??
Klopt maar hoe ben je van plan dat te horen door de speakers heen als je aan het rijden bent. :?

Je hebt er wel een oplossing voor en dat zijn van die bluetooth helm communicatie headsets.

Maar rijden zonder geluid werkt goed hoor gewoon ff naar je schermpje kijken en je weet genoeg.
Ik doe het al een paar jaar zo. ;)
 
heb wel zo een comunicatie setje, en duo zelfs.
maar als we hem in de auto willen gebruiken kan het dus niet met geluid?
 
heb wel zo een comunicatie setje, en duo zelfs.
maar als we hem in de auto willen gebruiken kan het dus niet met geluid?
Tomtom heeft zo een setje voor in de auto die dan het geluid via de mount doorstuurt.
Misschien dat garmin dat ook wel heeft.
 
Ik heb sowieso 2 groepen waar ik even langs wil gaan.
Ik rijd met de groep mee en breek dan even tussendoor als we er zijn ff af van de groep.

Daarna hoeven jullie geen rekening met me te houden als ik jullie verloren ben in de massa.

Ohh ja morgen trouwens even mijn db killer eraf slopen ben benieuwd hoe aso die dan is. :P
 
Laatst bewerkt:
bij mij was het 1 gp en daarna wel beetje ajax kijken :P.

Vandaag geprobeerd mijn orignele uitlaat er op te zetten ipv mijn leo vici boor circuit dag van morgen. Dat paste dus niet :@ dus volgende keer ff dbkiller kopen voor volgende circuit dag.

Gaan er nog mensen morgen op Zandvoort rijden?

Ja, op me Gixxer uit 2001, is een 600 in standaard blauw/wit. Koplamp is een rond geval, niet origineel dus. Achter alleen een nummerplaat met MF stikker. Zal wel rond het cafetje hangen. Rijd groep 2
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sowieso 2 groepen waar ik even langs wil gaan.
Ik rijd met de groep mee en breek dan even tussendoor als we er zijn ff af van de groep.

Daarna hoeven jullie geen rekening met me te houden als ik jullie verloren ben in de massa.

Ohh ja morgen trouwens even mijn db killer eraf slopen ben benieuwd hoe aso die dan is. :P

Heb je morgen even tijd voor die niet werkende achterrem van je? :P PM me anders even :)
 
Jermo heb jij geheime bergruimte in je kawa??? :+


In een aantal busjes van het Kawasaki-raceteam uit de Superbike World Championship is namelijk een partij niet zo legale middelen gevonden. Dit soort busjes bleek namelijk een ideaal drugs-transportmiddel, waar de douane maar weinig aandacht aan besteed.

Uit de busjes werd in totaal 8 kg cocaïne, 71 kg pep en een goeie 100 kg aan cannabis gevist. En aangezien je dit soort zaakjes liever niet ongewapend regelt zullen de agenten dan ook niet raar hebben opgekeken toen ze er nog een pistool tegenkwamen. Voor deze geintjes werden in totaal vier technici van Paul Bird Motorsport -eigenaar van het Kawasaki-team- in de boeien geslagen. De bussen zouden vanuit Italië onderweg zijn geweest naar Engeland, maar bij Dover liepen de drugsrunners tegen de lamp.
De Britse douanes hebben al aangegeven dat ze dergelijke bedrijfsbussen strenger zullen controleren, en dat geldt dus ook voor de Konigsklasse: “Our intelligence analysts will be looking much more closely at motorsport vehicles from now on, including Superbikes and even Formula One. They have been pulled over very rarely and that will now change.” _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog wel een goede R6 tekoop voor weinig uit 2006 voor 5250,-


Ja dankjewel ik heb hem gezien. Ik moet sowieso nog wachten op verzekeringsgeld.

Ik ben daarnaast aan het kijken voor minder extreme fietsen. Meer sport-naked zeg maar.

Lekker overzichtelijk, laag (zithoogte) en heerlijke bochten nemen! :Y
 
Ja dankjewel ik heb hem gezien. Ik moet sowieso nog wachten op verzekeringsgeld.

Ik ben daarnaast aan het kijken voor minder extreme fietsen. Meer sport-naked zeg maar.

Lekker overzichtelijk, laag (zithoogte) en heerlijke bochten nemen! :Y


zet die CBR maar ff een maandje hier neer, dan krijg je the best of both worlds 8-)
 
Nakeds zijn meestal even hoog maar je zit rechterop waardoor je juist hoger zit.
Duc van rbf is wel wat lager.
 
Als ie door een miraculeuze reden toch niet TL verklaard wordt, weet ik je te vinden ;)

Ik ben momenteel aan het kijken naar GSR 600. Vlotte motor met een lage zithoogte voor een redelijke prijs.

Zo http://link.marktplaats.nl/443620747 (een)met akras eronder :Y

Nee nog geen Duc voor mij :N


Die GSR heeft een zithoogte van 78 cm. Aanzienlijk lager dan mn CBR (82cm).
Weet nog dat mn lesmotor 75cm hoog was. Dat was goed te doen.


De dealer vindt hem redelijk economisch TL, volgende week dinsdag komt de expert langs om het definitief te beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
Als ie door een miraculeuze reden toch niet TL verklaard wordt, weet ik je te vinden ;)

Ik ben momenteel aan het kijken naar GSR 600. Vlotte motor met een lage zithoogte voor een redelijke prijs.

Zo http://link.marktplaats.nl/443620747 (een)met akras eronder :Y

Nee nog geen Duc voor mij :N


Yoshi's, bedoel je.
ja, die motor is ook lekker gepimpt op de markt gezet,
zal wel even wennen zijn voor je, qua vermogen en stuureigenschappen.

hoe'st lichamelijk met je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan