Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand een zumo 220??

hoorde pas geleden dat er geen luispreker op dat ding zit.
iemand ervaring of weet hiervan??
Klopt maar hoe ben je van plan dat te horen door de speakers heen als je aan het rijden bent. :?

Je hebt er wel een oplossing voor en dat zijn van die bluetooth helm communicatie headsets.

Maar rijden zonder geluid werkt goed hoor gewoon ff naar je schermpje kijken en je weet genoeg.
Ik doe het al een paar jaar zo. ;)
 
heb wel zo een comunicatie setje, en duo zelfs.
maar als we hem in de auto willen gebruiken kan het dus niet met geluid?
 
heb wel zo een comunicatie setje, en duo zelfs.
maar als we hem in de auto willen gebruiken kan het dus niet met geluid?
Tomtom heeft zo een setje voor in de auto die dan het geluid via de mount doorstuurt.
Misschien dat garmin dat ook wel heeft.
 
Ik heb sowieso 2 groepen waar ik even langs wil gaan.
Ik rijd met de groep mee en breek dan even tussendoor als we er zijn ff af van de groep.

Daarna hoeven jullie geen rekening met me te houden als ik jullie verloren ben in de massa.

Ohh ja morgen trouwens even mijn db killer eraf slopen ben benieuwd hoe aso die dan is. :P
 
Laatst bewerkt:
bij mij was het 1 gp en daarna wel beetje ajax kijken :P.

Vandaag geprobeerd mijn orignele uitlaat er op te zetten ipv mijn leo vici boor circuit dag van morgen. Dat paste dus niet :@ dus volgende keer ff dbkiller kopen voor volgende circuit dag.

Gaan er nog mensen morgen op Zandvoort rijden?

Ja, op me Gixxer uit 2001, is een 600 in standaard blauw/wit. Koplamp is een rond geval, niet origineel dus. Achter alleen een nummerplaat met MF stikker. Zal wel rond het cafetje hangen. Rijd groep 2
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sowieso 2 groepen waar ik even langs wil gaan.
Ik rijd met de groep mee en breek dan even tussendoor als we er zijn ff af van de groep.