Compleet in onderdelen Honda VT1100 1987

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronny Rabbelaar

Rabbelt alles los wat vast zit
2 aug 2010
9.461
1.554
Provincie Groningen
TE KOOP AANGEBODEN:

Honda Shadow VT1100 C
1987 (eerste toelating 28/02/87 USA)
BASIS T.G.K.:honm-1815
MY-76-JX
Framenr: 1HFSC1809HA204513
ZWART

Aangeschaft in 1997 Olijve Assen, eerste tenaamstelling in NL 19/08/97
Geschorst sinds 11/07/2005
Geschorst t/m 30/06/2011

Tellestanden:
Orginele mijlenteller: 24115 (=38584)
Km teller met kleine afwijking in de verhouding 25668
Dat is dus 64252 met fout ca. 65000 km

Geen digitale foto’s van toen hij nog reed.

Vanaf ca. 1999/2000 gestart met verchoppen. Als eerste aangepakt het stuur, zadel, spatbord achter, schokdempers achter vervangen door hagon.
Tank zijkapjes spatborden en nog enkele onderdelen zelf gespoten zwart incl. onderpoten voorvork. Niet mooi gedaan, maar wel functioneel.

In 2005 laatste keer gereden blok tikte beetje bij thuiskomst, besloten om te starten met groot project, waaronder blok controle en indien nodig revisie. Daarnaast plan opgevat om op basis van orginele frame verder te gaan met customizen.

Gestart met het uit elkaar draaien en d.m.v. foto’s vastleggen hiervan. Ongeveer 1 jaar overgedaan (laatste foto’s medio mei 2006). Alle vloeistoffen ook eruit. Je krijgt CD met foto’s erbij. Daarnaast krijg je de werkplaats manual van Clymer; service repair maintenance.

Blok en Bak zitten nog aan elkaar, dit wilde ik uitbesteden aan mensen met motorisch verstand. Zit wat aanslag op aan de buitenkant.
Alle onderdelen zijn aanwezig dus in princiepe zou je hem in elkaar kunnen zetten en gaan rijden. O-)


Sommige onderdelen zijn ten prooi gevallen aan de chop: achterspatbord, fenderstruts, tellerhuis, tank zat deukje in, geplamuurt, tevens is deze d.m.v. knutselen voorzien van de controle lampjes. Uit oude tellerhuis.

Door omstandigheden nooit aan toe gekomen om er echt mee van start te gaan:

Verkoop ivm: Eerst geld sparen, 2005 en 2006, geboorte zoon 2006, hernia 2007, vakantie 2008 paar centen van de spaarpot uitgegeven om motor te kopen voor vakantie vlakbij de dolomieten dus dat moet dan wel! Bouwen aanbouw, kost altijd meer dan gedacht dus spaarcenten op. Daarnaast moet ik toegeven dat mijn smaak qua motorfietsen intussen ook gewijzigd is.

full


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan