Brembo 19x20 radiale rempomp + remlichtschakelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjaps

MF veteraan
12 jul 2006
5.793
0
Brembo 19x20 radiale rempomp + remlichtschakelaar.

Als upgrade voor straat- of circuitmotor. Op vrijwel elke motor pas te maken. Remlichtschakelaar is banjobout met drukschakelaar.

WCgbV.jpg

UmNvW.jpg

HDuKW.jpg


Heb het liefste dat hij afgehaald wordt in IJsselstein.
Verzenden kan op risico en kosten van de koper.
 
Laatst bewerkt:
voor 125 euries inclusief verzenden wil ik hem wel kopen. maar zit het boutje voor de remleiding en het reservoir er ook bij?
 
die foto is van zo`n fuckin fake ebay flembo pomp van 19 euro, die breken na 3 keer remmen compleet af
Maak vanavond wel even een eigen foto. Ziet er overigens nauwelijks anders uit want het is gewoon een gegoten/gesmede versie, maar neem aan dat je dat niet bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
Maak vanavond wel even een eigen foto. Ziet er overigens nauwelijks anders uit want het is gewoon een gegoten/gesmede versie, maar neem aan dat je dat niet bedoeld.
zoeen als op de foyto heb ik ooit eens via mp gekocht van een belg voor 80 euro, tijdens een inrijronde in de eerste sessie op zanvoort brak dat ding, ff beter gaan kijken, en dat was dus een cinees imitatie ding, ik denk dat uiie nog ergens in mijn schuur zwerft
 
zoeen als op de foyto heb ik ooit eens via mp gekocht van een belg voor 80 euro, tijdens een inrijronde in de eerste sessie op zanvoort brak dat ding, ff beter gaan kijken, en dat was dus een cinees imitatie ding, ik denk dat uiie nog ergens in mijn schuur zwerft
Deze komt gewoon direct bij een grote Nederlandse importeur van Italiaanse aftermarket spullen vandaan. Dus de kans dat het een imitatie is lijkt me zeer klein.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan