Te koop: Two brothers uitlaat

Kevin073

MF'er
6 apr 2011
118
0
VERKOCHT!!!

Ik verkoop deze two brothers omdat ik hem zonder gezien te hebben had gekocht maar hij past niet op mijn motor, dus misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar die afkomt, ik weet ook niet zeker waar hij op past maar ik heb me laten vertellen dat op een cbr 400 of vfr 400 zou passen.

En ik wil er zon 125 euro voor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik wil hem best reserveren, maar durf echt niet te zeggen of ie daar op zou passen. de pijp diameter is iig 50mm
 
Heb je misschien een type/model specificatie dan kijk ik even op de website van TBR om te kijken of ik hem kan vinden

...bedankt voor de reservering ik laat het je uiterlijk morgen even weten hoe nu verder
 
Ik zou echt niet weten waar hij vanaf komt, ik heb hem ook gekocht zonder hem gezien te hebben, heb er verder geen info over, en op internet is niet veel te vinden

ik ben er al achter dat het type c4 is ^^
 
Laatst bewerkt:
Ik zou echt niet weten waar hij vanaf komt, ik heb hem ook gekocht zonder hem gezien te hebben, heb er verder geen info over, en op internet is niet veel te vinden

ik ben er al achter dat het type c4 is ^^

Ik heb even gekeken voor welke motor de uitlaat is maar het is een slip on voor een BMW 1100S en dus niet voor een CBR600F. Dus de reservering kan er weer af. Mijn broertje moet opzoek gaan naar een andere pijp.

In elk geval onwijs bedankt voor de medewerking. Succes met de verkoop.
 
Oke helaas, veel succes nog met verder zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan