*Gratis* 7 standaard knippers Yamaha

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeFZ1

MF veteraan
8 apr 2006
1.175
0
Rotterdam
Op te halen in Barendrecht, de meeste hebben geen stekkers meer maar er zit nog wel draad aan.

Dan gaat het om deze dingen o.a. FZ1, R1 en R6 of voor de knutselaar.
bzTpkVyAbx7muA==.jpg
 
Bij deze wil ik ze graag afhalen! Wil je me je tel nr mailen naar het adres in mijn profiel voor het maken van een afspraak?
 
Bij deze wil ik ze graag afhalen! Wil je me je tel nr mailen naar het adres in mijn profiel voor het maken van een afspraak?


ga je ze alle 7 op je motor monteren dan? ik heb ze zelf niet nodig hoor, maar als ze gratis zijn neem je ze alle 7 maar... neem dan de hoeveelheid die je zelf nodig hebt ipv meteen de hele handel mee te nemen...

(bovenstaande uitspraak kan je negeren als je ze ook daadwerkelijk alle 7 nodig hebt)


just my 2 cents...
 
Als jij bij de Albert Heijn een bonus aanbieding ziet, zeg voor het gemak 3 flessen cola voor de prijs van 2. Laat je dan ook de 3e liggen omdat je die niet nodig hebt?
 
Als jij bij de Albert Heijn een bonus aanbieding ziet, zeg voor het gemak 3 flessen cola voor de prijs van 2. Laat je dan ook de 3e liggen omdat je die niet nodig hebt?

Sta jij dan ook bij de slager het hele bord 'plakjes worst om te proeven' op te eten? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan