Theorieboeken motorrijbewijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiele

MF veteraan
10 okt 2010
1.294
0
Swalmen
Bij dezen wil ik graag mijn theorieboeken voor de motor aanbieden

Het gaat om twee verschillende edities:

De complete set Verjo boeken voor de theorie A 2007
(theorieboek + opgavenboek)

Heb deze gebruikt voor mijn behaalde!!! *O* theorie maandag!

dsc02500tl.jpg


dsc02499q.jpg


dsc02498tv.jpg


- Prijs: €15
Nieuwprijs: €35




Vekabest theorieboek A 2010
Dit boek zat inbegrepen bij mijn rijopleiding



- Prijs: €17,50
Nieuwprijs: €27,50




Alle boeken zijn in nieuwstaat en aan het wachten om iemand anders te helpen zijn rijbewijs te halen!
 
Laatst bewerkt:
Niemand die iemand een plezier wil doen of zelf nog op moet voor de theorie? ;)

KICK!
 
Jullie kennen toch wel iemand die ze nodig heeft? En zelf je theorie-examen aanvragen is altijd goedkoper! ;)
 
Ik wil je niet afkraken, maar ik denk dat je prijs voor je Vekabest boek wat omlaag moet wil je hem verkopen. Als er nog verzendkosten bijkomen van een kleine €3 (weet niet precies hoeveel het is) dan ben je nog maar €2 goedkoper uit dan dat je hem nieuw koopt. Dan zou ik wel weten waar ik mijn boek haal. Misschien dat de anderen ook wel omlaag moeten omdat het oude boeken zijn en mensen dat toch afschrikt, maar dit laat ik aan jou over.

Ik heb uiteindelijk mij Vekabest boek (zelfde editie) + CD voor ik geloof €12,50 excl. verkocht Dit is dan weer veel te goedkoop en moet jij ook zeker niet doen, maar had geen zin om het nog langer op internet te laten staan :P .

Nog gefeliciteerd met je theorie en succes verder met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Heb jij ze hier verkocht? Want het lijkt niet alsof er veel animo is ;) Over de kosten... tsja, dat zijn richtprijzen... bieden kan altijd :) Ik ben de beroerdste niet! *D
 
Zet nou gewoon een normale vaste prijs neer. Als dan niemand ze wil hebben, dan weet je dat je ze naar het oud papier kan brengen. Of misschien gewoon gratis af laten halen :z
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog beschikbaar! Als je even een mailtje stuurt naar kh_nightcrawler at hete mail punt com, dan handelen we het daar verder af :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan