Autocom Pro-Rider communicatie set nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfaduc

MF veteraan
10 feb 2003
1.368
0
Vogelwaarde
Nieuwe set Autocom pro-rider .

Dit is een communicatie unit + 2 headsets + bekabeling.

Nieuw prijs 309 euro nu 100 euro
Diverse accesoires (alles nieuw)
part 24 kabel 7polig recht (15,95) 7 euro
part 25 kabel 7polig uitrekbaar/spiraal (35,00) 12 euro
Part 102 kenwood voeding (57,50) 19 euro
part 110 kenwood voeding funky (47.50) 16 euro
part 133 PTT knop 32,50 12 euro
part 148 int.f.PTT zender kabel 47,50 16 euro
Part 151 omvormer 12V-9V (39,95) 14 euro
Part 152 voeding autocom 5 euro
full
 
Laatst bewerkt:
Tevens nog 2 keer set niet kompleet Autocom Easi -Rider (Easi-7- Advance)
Unit + kabels (geen headset)
alle nieuw

Prijs 35 euro per set
full
 
Hoy ik weet niet wat de mogelijkheden zijn , omdat ik weinig van zelf geen enkele ervaring heb met communicatie systemen.
Had deze spullen bij wat onderdelen zitten die ik laatst heb gekocht.

Zal hier op het forum wel info te krijgen zijn denk ik
full
 
Wat ik dus kan begrijpen uit die pro set is dat je dat kastje op je motor bouwt en hier de stekkers op aansluit die je weer met stekkers naar je helm toe laat lopen?

Weet je wel toevallig hoe je kan met elkaar praat? door sleutelwoorden of is er gewoon constant contact.
 
Hallo je heb gewoon kontakt met elkaar, want je hebt beide een headset(speakers en microfoon in de helm).
Er zit ook een duidelijke nederlandse beschrijving bij.
 
Wat ik dus kan begrijpen uit die pro set is dat je dat kastje op je motor bouwt en hier de stekkers op aansluit die je weer met stekkers naar je helm toe laat lopen?

Weet je wel toevallig hoe je kan met elkaar praat? door sleutelwoorden of is er gewoon constant contact.


Die pro is zoals hier aangeboden geschikt om op je motor met je bijrijder te praten, eventueel 2spiraalkabels erbij en je bent klaar! Om naar een andere motor te kunnen praten kan je er een portofoon op aansluiten, verkoper heeft dacht ik de kabel voor een Kenwood portofoon!
Autocom geeft een geweldige kwaliteit, spul heeft standaard VOX, is stemaktivering, met PTT knop kan je knopje indrukken om te kletsen, handig als je verkouden bent of veel binnensmonds moppert!! ;)

Alfaduc, wij hebben al eens contact gehad over die set, ik ben echter voor bleutooth gegaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan