Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge :W

Wat een but weer vandaag -O- Had gehoopt nog even een rondje te kunnen doen.
Morgen helaas weer aan het werk. Gelukkig vanaf donderdagmiddag alweer weekend en
het zonnetje zou dan weer de overhand hebben *O*

@ Digger, Vorige week maandag je bike nog gespot bij TK in de werkplaats.
Hij stond er samen met een orca met volgensmij ook een MF sticker achterop.
 
komt vanzelf, je moet gewoon eens wat sprintjes trekken, hij komt vanzelf wat los. je moet eerst wennen aan een paar cm voorwiel los....dat gaat vanzelf meer en meer worden als je er wat vertrouwd mee wordt.

forceer niks en ga niet op de motor zitten met het idee van vanmiddag moet en zal ik het onder de knie krijgen :)
:^
Zelfde geldt voor kd's. Maareh, van de zomer ga ik eens huppen vanuit zijn 2 dan :9
 
Idd. koppeling vind ik beter, want dan gaat je acceleratie minder snel als dat je een flinke dot gas geeft met als gevolg dat je ook eerder klaarbent met je wheelie.....

En met koppeling kan ik al vanaf 4k a 5k toeren in 2 dat ding al omhoog gooien 8-) *D

En hoe werkt dat? Al mijn hupjes doe ik op gas... Een echte wheelie heb ik nog nooit
kunnen maken (heeft ook iets met durf te maken :X )
 
Zelfde categorie
full

Zo'n Kawa is ook niet alles
full

Een Blade met Rizoma-meuk....toch ook niet alles
full
 
Mogge :W

Wat een but weer vandaag -O- Had gehoopt nog even een rondje te kunnen doen.
Morgen helaas weer aan het werk. Gelukkig vanaf donderdagmiddag alweer weekend en
het zonnetje zou dan weer de overhand hebben *O*

@ Digger, Vorige week maandag je bike nog gespot bij TK in de werkplaats.
Hij stond er samen met een orca met volgensmij ook een MF sticker achterop.
Ach, hij staat iig lekker droog en warm :)
Kan de Blade nog een beetje bijkomen voordat ik alle stof eruit kan gaan blazen. Gezien de tijd dat ie stilstaat zal het aardig wat zijn dus ik moet flink aan de bak })
 
Ach, hij staat iig lekker droog en warm :)
Kan de Blade nog een beetje bijkomen voordat ik alle stof eruit kan gaan blazen. Gezien de tijd dat ie stilstaat zal het aardig wat zijn dus ik moet flink aan de bak })

Ja inderdaad..... Weet je al wat de oorzaak/problemen is/zijn?
 
@ Nameless, zou je mij ook in de OP willen doen? :) Denk dat ik hier nog wel even blijf hangen ;)

DSC_0216.jpg


DSC_0218-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
kmoet trouwens ook nog in de OP :+ ff wachten op mooi weer en dan ff speigelreflex lenen. ben mn compact camera spuug zat :+
 
Niks eigenlijk, maar ik heb een bescheiden collectie hier op de pc staan en dit leek me een geschikt moment om die eens aan te spreken :+ O-)
Iedereen was toch zo lekker bezig met het delen van foto's dat ik eigenlijk niet achter kon blijven :N

Maareh, hoe gaat het met de kd's ondertussen :?
[afbeelding]
:+

Wel de bocht inkijken pikkestein :P :]
 
En hoe werkt dat? Al mijn hupjes doe ik op gas... Een echte wheelie heb ik nog nooit
kunnen maken (heeft ook iets met durf te maken :X )

Vrij simpel, rijden in 2 (om te oefenen rond de 6 - 8000 toeren), beetje koppeling slip en tegelijk poep gas geven en voila.....voorwiel richting volle maan dus huilen maar }) })

Goeie tip van Nameless, landen is net zo belangrijk als opstijgen, anders geven ofwel je polsen ofwel je balhoofdlagers dat vanzelf wel aan binnen no-time, om over mogelijk ergere situaties maar te zwijgen, do it safe !! ;) In zn 1 is het supersimpel maar door giftige gasrespons wat linker, in zn 2 is alles veel geleidelijker maar loopt je snelheid wel flink op en dan is neerkomen des te belangrijker, want met 200 een scheef voorwiel op de grond zetten vinnie nie leuk :P
 
Vrij simpel, rijden in 2 (om te oefenen rond de 6 - 8000 toeren), beetje koppeling slip en tegelijk poep gas geven en voila.....voorwiel richting volle maan dus huilen maar }) })

Goeie tip van Nameless, landen is net zo belangrijk als opstijgen, anders geven ofwel je polsen ofwel je balhoofdlagers dat vanzelf wel aan binnen no-time, om over mogelijk ergere situaties maar te zwijgen, do it safe !! ;) In zn 1 is het supersimpel maar door giftige gasrespons wat linker, in zn 2 is alles veel geleidelijker maar loopt je snelheid wel flink op en dan is neerkomen des te belangrijker, want met 200 een scheef voorwiel op de grond zetten vinnie nie leuk :P
Ik denk voor je eigen gezondheid ook niet bevordelijk :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan