Nieuwe Rotary Polijstmachine Pro900

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rykers

Die hard MF'er
18 nov 2002
429
0
Delfgauw
PRO900 Rotary Polijstmachine.
Nieuw in doos met aankoopbon.
De machine wordt geleverd met: sleutel voor het verwisselen van steunplaten (steunplaat niet meegeleverd), een D-greep, opbergtas en Nederlandse handleiding.
compacte rotary, met een 900watt motor
4 meter snoer
5" backingplate, (niet bijgeleverd!)
circa 2 kilo gewicht
soft-start systeem
D-beugel aan de voorkant
snelheidsversteller aan de achterkant.

Motor-forum prijs is 99,95 euro (normaal 129,95 euro)

A==.jpg


ZLZfWiCOElY9gBxJkQGmJg==.jpg
 
misschien is het beter om je prijs aan te passen naar beneden..
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag niet om mijn topic te bevuilen met winkels waar je de rotary ook kan kopen hoor.
(kan er niet een mod deze verwijderen?)

Ook al heb je geen interesse, probeer het topic netjes te houden. Je vindt het ook niet leuk als iemand jouw verkooptopic ru?neert? Opmerkingen als "Ach man, dat is veel te duur want?" zijn dan ook niet nodig. Als je het te duur vindt, reageer dan simpelweg niet.
 
Laatst bewerkt:
Als iemand laat zien dat het product nieuw in de winkel voor 30 euro minder word aangeboden als waar jij het voor aanbied dan vind ik dat geen vervuiling
 
Maar dat is slechts mijn mening, meer niet.

Maar meningen worden nou juist niet gevraagd in een verkoop topic.
Daar zijn genoeg andere topics voor hier.

Van mij mag deze in de prullenbak, schijnbaar is het op het motorforum not done om iets te verkopen zonder dat er commentaar volgt.
 
Maar meningen worden nou juist niet gevraagd in een verkoop topic.
Daar zijn genoeg andere topics voor hier.

Van mij mag deze in de prullenbak, schijnbaar is het op het motorforum not done om iets te verkopen zonder dat er commentaar volgt.
precies, voor verkoop zonder commentaar moet je op marktplaats zijn.
 
.....

Maar meningen worden nou juist niet gevraagd in een verkoop topic.
Daar zijn genoeg andere topics voor hier.

Van mij mag deze in de prullenbak, schijnbaar is het op het motorforum not done om iets te verkopen zonder dat er commentaar volgt.
 
Laatst bewerkt:
Als moderator spreek je nu de algemene regels tegen.

[FAQ=richtlijnen,verkooptopics]Richtlijnen: Verkooptopics[/FAQ]

Verkooptopics
Het forum biedt de mogelijkheid om motoren en motorgerelateerde items te verkopen in het forumonderdeel "Gezocht en Gevonden". Er is niks mis mee om kritische vragen te stellen als je interesse hebt om het te kopen. Maar ga niet het hele topic ru?neren met negatieve posts. Je mag er van uitgaan dat een potentiële koper zich goed georiënteerd heeft en zelf vragen kan stellen. Ook al heb je geen interesse, probeer het topic netjes te houden. Je vindt het ook niet leuk als iemand jouw verkooptopic ru?neert? Opmerkingen als "Ach man, dat is veel te duur want?" zijn dan ook niet nodig. Als je het te duur vindt, reageer dan simpelweg niet.

Enniewee ik heb er van geleerd hoor. Geen spullen meer verkopen op het motorforum.
 
Als moderator spreek je nu de algemene regels tegen.

[FAQ=richtlijnen,verkooptopics]Richtlijnen: Verkooptopics[/FAQ]Enniewee ik heb er van geleerd hoor. Geen spullen meer verkopen op het motorforum.

Het zijn ook richtlijnen, het is de kunst naar de geest van de wet te handhaven, niet naar de letter van de wet.

Ik snap jou belang in dit topic, maar het zou een kwalijke zaak zijn als iemand weet dat dit product voor 70 euro nieuw te koop is en hij dat niet zou melden.

Voor handel op die manier moet je eenvoudigweg naar www.marktplaats.nl en niet op een forum waar heel andere manieren van met elkaar omgaan gelden.
 
Het is helemaal niet mijn bedoeling om te "handelen" op het motor-forum.

Als ik van te voren had geweten dat dat ding ergens anders zo goedkoop te koop is had ik de advertentie helemaal niet geplaatst.
Ik dacht juist aan mijn mede motorrijders om hem hier goedkoper aan te bieden dan in de winkel.

Dus van mij mag deze op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan