#34 Kevin Schwantz

Ik heb ook nog 2 foto's van deze held, gemaakt tijdens zijn afscheid ('96 ?) op Assen.

http://ductown.nl/kevin1.jpg (Hier klikken) voor groot

[afbeelding]

:}

Gave foto's. Bedankt voor het delen. Had dat toen graag ook van dichtbij meegemaakt. Moet mooi geweest zijn :Y
 
Ja, was mooi, ben daarna ook lekker langs de baan blijven zitten voor de wedstrijden :+ Fotovestje aan en redelijke lens, stalen gezicht en ze dachten dat ik een echte fotograaf was :+ Toen kon dat nog.

Kan me er verder niet veel meer van herinneren, nog wel de kippevel die je kreeg als een NL-er in de 125 (weet niet meer of het Loek Bodelier of Hans Spaan was) naar voren kwam, die kwam dan ineens als 3e de hoek om, het hele publiek uit zijn dak, dat was echt geweldig mooi
 
Ja, was mooi, ben daarna ook lekker langs de baan blijven zitten voor de wedstrijden :+ Fotovestje aan en redelijke lens, stalen gezicht en ze dachten dat ik een echte fotograaf was :+ Toen kon dat nog.

Kan me er verder niet veel meer van herinneren, nog wel de kippevel die je kreeg als een NL-er in de 125 (weet niet meer of het Loek Bodelier of Hans Spaan was) naar voren kwam, die kwam dan ineens als 3e de hoek om, het hele publiek uit zijn dak, dat was echt geweldig mooi
Loek natuurlijk, Hans al gestopt. :)
 
Dacht het ook ja, wist het niet meer zeker, vond van Loek ook nog een mooie, maar zal het topic er niet meer verpesten :+

Misschien een idee om een topic over de gloriedagen van de Nederlandse motorsport te starten? Met daarin de successen van de Nederlanders?

Op www.jumpingjack.nl vind je overigens ook veel info.
 
Ik ben ook 'n groot aanbidder van Kevin. Meerdere malen ontmoet,
ook 4 of 5 jaar terug bij de Bikerclassics op Spa Francorchamps (handtekening
op Motul cap).
Bij de MFMM in Veenendaal attendeerde een bezoeker ons op dit topic. TOP!!
 
Ik ben ook 'n groot aanbidder van Kevin. Meerdere malen ontmoet,
ook 4 of 5 jaar terug bij de Bikerclassics op Spa Francorchamps (handtekening
op Motul cap).
Bij de MFMM in Veenendaal attendeerde een bezoeker ons op dit topic. TOP!!

Haha, zeer waarschijnlijk heb je mij dan gesproken :) Ik sprak iemand aan in een KS pak die ook nog eens de trotse bezitter van de originele KS Suzuki bleek te zijn.
 
Ik heb Kevin een paar keer ontmoet. Toen je nog naast de Haarbocht kon kamperen bij Boer Meijer liepen wij 's avonds zo de baan op richting paddock. Heb hem een fotocollage gegeven van allemaal foto's van hem ingelijst. Toffe gozer en de held van Rossi.
 
Is er hier misschien iemand die interesse heeft in de volgende jas:
full

full


De jas is nieuw en dus nog niet gedragen. Maat L. Het is een lederen jas. Meer om zo te dragen, dan op de motor. Maar het is pure nostalgie uit de in dit topic bekende gloriedagen van Lucky Strike - Suzuki.

Als je iemand kent met interesse hoor ik het ook graag.
 
Is er hier misschien iemand die interesse heeft in de volgende jas:
[https://www.motor-forum.nl/media/962501/full (afbeelding)]
[https://www.motor-forum.nl/media/962502/full (afbeelding)]

De jas is nieuw en dus nog niet gedragen. Maat L. Het is een lederen jas. Meer om zo te dragen, dan op de motor. Maar het is pure nostalgie uit de in dit topic bekende gloriedagen van Lucky Strike - Suzuki.

Als je iemand kent met interesse hoor ik het ook graag.

prijs?
 
Stil in dit topic zeg. Reed hij nog maar, dan kwam er hier wat leven in. In ieder geval hebben we de volgende foto aan Lorenzoom te danken:
full
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat mensen in dit topic verschijnen en vervolgens direct weer verdwijnen zonder terug te komen. Feedback geven wordt dan een beetje zinloos. Just my two cents.
 
Beetje jammer dat mensen in dit topic verschijnen en vervolgens direct weer verdwijnen zonder terug te komen. Feedback geven wordt dan een beetje zinloos. Just my two cents.

T is ook jammer dat er maar weinig echt goed fotomateriaal is uit die tijd '(
 
T is ook jammer dat er maar weinig echt goed fotomateriaal is uit die tijd '(

Ja inderdaad. Was ook nog de analoge tijd. Nu geldt voor iedereen klik maar raak voor een knaak. Dat was toen nog niet. En het is ook dusdanig lang geleden, dat er weinig nieuws is.

Desondanks had ik toch iets meer response in dit topic verwacht. De begin reacties waren behoorlijk enthousiast en daarna zie je nagenoeg niemand meer helaas.
 
Schwantz rijd morgen op de gp machine van M.Simoncelli

hoewel de aanleiding van deze prachtige comeback, iets minder is '(

durf ik er morgen om te wedden dat hij meteen de kop pakt :+
 
Schwantz rijd morgen op de gp machine van M.Simoncelli

hoewel de aanleiding van deze prachtige comeback, iets minder is '(

durf ik er morgen om te wedden dat hij meteen de kop pakt :+

Ondanks de trieste lading *O* en _O-
 
Mijn Arai replica, gesigneerd door de MotoGP legend himself, met dank aan Ikbengek van het forum hier die de moeite heeft genomen om in assen de pitlane af te struinen om mijn pot gesigneerd te krijgen, heb ook nog ergens een foto van kevin met mijn helm in zijn handen, eens rondsnuffelen

full
 
gezocht en gevonden op een oude telefoon, beetje simkaarten schuiven et voila!!!

dit is dus Kevin, in Assen met MIJN helm in zijn knuisten *O* 8-) *O* :9~
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan