Yamaha Super Tenere XTZ 750 (als object of in onderelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MultiFleX

MF'er
10 nov 2004
201
0
Vught
Deze motor gaat weg omdat ik simpelweg de tijd en zin niet heb om eraan te werken. Ik heb onlangs de ketting, beide banden en de remblokken achter vervangen en daarna is er minder dan 5 kilometer mee gereden wegens een motorisch probleem. De motor loopt stationair bokkend en ploft uit de uitlaat, oorzaak voor mij onbekend. De fanatieke knutselaar weet er vast raad mee.

De vraagprijs voor de hele motor is 750 euro. Motor zit op dit moment nog in elkaar.

Alle onderdelen zijn te koop, waaronder:
- Frame met Nederlands kenteken
- Kuipdelen, tank en zadel, enkele kuipdelen zijn geschadigd. (kleur wit/rood)
- Voorvork en achterbrug
- Alle remdelen
- Compleet blok
- Spanningsregelaar (van TDM type RR98)
- CDI
- Renthal stuur (aluminium)
- Acerbis handkappen met extra windscherm, kleur wit
- Laser Produro einddemper
- K&N luchtfilters met aangepaste luchtfilterbak.
- Carburateurs (Factory Pro gasnaaldbuizen)
- Voor- en achterwiel met ZGAN banden (Continental Trail Attack)
- ZGAN ketting en tandwielen (DID 520VM met JT tandwielen 16/48)

Heb je vragen of ontbreekt er iets in de lijst? Informeer dan gerust. De motor staat in Haaren (Noord-Brabant), foto's kan ik sturen op verzoek. Komen kijken mag altijd.

De foto is gedateerd.
full
 
Toch zonde hoor, zou toch beter zijn om 'm op de weg te houden.


O-)



In het geval dat ie toch in onderdelen weggaat, wil ik de acerbis handkappen wel van je overnemen.
 
Opzich heeft mijn super niet echt kappen nodig. En eigenlijk ook niet handkappen. En ik heb ook nog wel een stuur over (die zocht ook iemand). Als jullie mij nou eens een goed bod doen voor dat soort niet-essentiele onderdelen, dan koop ik hem wellicht helemaal over en hou hem verder rijdend :).
 
Opzich heeft mijn super niet echt kappen nodig. En eigenlijk ook niet handkappen. En ik heb ook nog wel een stuur over (die zocht ook iemand). Als jullie mij nou eens een goed bod doen voor dat soort niet-essentiele onderdelen, dan koop ik hem wellicht helemaal over en hou hem verder rijdend :).
50,- voor de zij en achter kappen?
 
Komkommer de motor dan maar snel halen want er is aardig wat animo voor de onderdelen en ik stond op het punt een brief richting de RDW te sturen.
Alle gekheid op een stokje, als je serieus interesse hebt neem dan even contact op aub.

Ik wil het nog een dag of 2 geven, mocht de motor dan niet verkocht zijn gaat ze uit elkaar.

In dat geval gaan de handkappen naar Dre en de achterkappen naar Thug.
 
Laatst bewerkt:
Hi Multiflex,

Ik nem hem graag van je over als donor voor mijn XTZ. Zelfde kleur, gisteren alleen hard in aanraking gekomen met een voetganger, dus behoorlijk wat aandacht en liefde nodig.

Ik hoor graag van je op rinse ding trailz.nl.

groet,

Rinse
 
Als de SuperTenere wordt gesloopt voor delen (door wie dan ook), ik heb zeer serieuze belangstelling voor de bobine + bougiekabels + bougiekappen.

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan