MD-80 kloon Mini DV camera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zit er dan nog geen slotje op ? of is het nog niet verwijderd ? ;)
 
Tja, zo kom je erachter dat de helft van de " vervuilers" niet goed is in de nederlandse taal, althands het brgijpend lezen ervan... en de andere helft het wel weer goedkoper kan krijgen.

Ik had in mijn bericht een link gezet, maar die was alleen als voorbeeld. Ik koop niks van die duitser, ik koop rechtreeks vanaf de fabriek in HongKong. Betrouwbare cameraatjes....voor weinig geld. Je hoeft niks te kopen hoor en als je het elders goedkoper kunt krijgen, do your deal...
Wat mijn ervaring is, en ik heb nu een 17 stuks verschillende MD-80 cloons hier liggen, dat er heel veel bagger bij zit...als je geluk hebt werkt ie..
Vandaar dat een vriend en ik naar betrouwbare electronica gezocht hebben. Zelf in HongKong geweest en zaken gedaan met fabrikanten.

Maar goed, van mij uit mag dit dicht, want voor drie euro heb je ook zo'n camera met 8 GB sd kaart..... _O-
Ik heb al met al al een stuk of 50 van die goedkope camera's uit hongkong laten komen, op een enkele die kapot is bij aankomst is het gewoon prima kwaliteit. Weet dan ook 100 % zeker dat die jij koop voor het dubbele van de prijs exact dezelfde zijn. Maargoed, als je het zelf maar gelooft!

Oh, en heb je wel de garantie dat er een goede sd kaart bij zit? sandisk, kingston oid
 
Heb wel vaker met een inkoop aktie meegedaan hier op MF.
Het is toch om elkaar te helpen en goedkoop aan spullen te komen???
Daar is een forum toch voor?

Als het echt zo is dat het niet meer mag vind ik dat belachelijk! :Z

Maar die topic starter aanbied zijn idd te duur en kunnen zeker goedkoper!
 
Laatst bewerkt:
gaar die dingen gewoon op accu of wat ? en zo ja hoe lang kan je er mee filmen ? of moet je ze aanslauiten op je boordspanning ???
 
Allemaal heel fijn YZF_Ron, maar heb zelf ook inkoop gedaan in China (tatoeage benodigdheden).

Je weet zelf, als je een beetje handel drijft met China, dat ze van het zeer korte termijn handelen zijn. Zoveel mogelijk verdienen in een zo kort mogelijke tijd. Dat je daarbij je klant kan verliezen is geen probleem, want jij heb je geld binnen.

De reden dat ik ook bij de fabrieken daar ging kijken, was omdat meestal de 1e levering perfect was en dan de 2e bagger omdat ze hun geld hadden. En een tip voor de volgende keer als je weer gaat, neem een persoon mee die de taal en gebruiken kent. Scheelt je verschrikkelijk veel geld (Weet dat het maken van die cameraatjes nog geen euro kost ;) )

Maar jij zei dat het heel goedkoop was qua cameraatjes wat jij kon aanbieden, het tegendeel bleek waar te zijn....

Maar ik hoop dat jij ze kwijt raakt voor een leuke prijs ;)
 
gaar die dingen gewoon op accu of wat ? en zo ja hoe lang kan je er mee filmen ? of moet je ze aanslauiten op je boordspanning ???

Ja zit een interne accu in, op te laden met mini USB. Je zou in principe prima kunnen laden tijdens het rijden, of je dan ook door kan blijven filmen durf ik niet te zeggen. Maargoed wie stopt je om er 2 te kopen zodat je de ene kan opladen als je met de ander aan het filmen bent :+

Ik geloof dat je op de accu ongv. 2 uur kan filmen.
 
Laatst bewerkt:
@ Deem:
Jup, er zit iemand van ons in HongKong om daar de zaken te regelen. Wij gaan ernaar toe om te onderhandelen en onze ontwerpen te laten maken...ook word de kwaliteit voor verzending altijd gecontroleert door onze man aldaar. We hebben daar printjes laten maken en hier laten testen en controleren en deze waren van zeer goede kwaliteit.

Je kunt de goedkoopste verkoper zoeken en idd euro's minder betalen maar idd krijg je bij een volgende zending veel bagger. Is bij ons nog niet voorgekomen.

Ik schrijf nergens dat ik de goedkoopste of de beste heb, ik geef alleen maar aan dat ik er kan krijgen voor een leuk bedrag.....een Sd kaartje erbij, invoer,btw etc erbij want het moet via ons wel allemaal geheel volgens de regels. De prijs is inmiddels 28 euro per stuk, met micro-SD van 8GB,CD-Rom met drivers en software en een laadadapter.
Enige minpuntje is dat de laadadapter (nog) voor de chineese stopcontacten is..
Voor de rest is het het zelfde setje ald " die duitser" wat ik als voorbeeld gaf.


Uit eigen ervaring:
Het laden gaat prima via de usb, eerste keer helemaal opladen om later problemen met de opnametijd te voorkomen.
Met een 8GB kaartje kun je ongeveer 1,5 tot 2 uur filmen en de accu hoed dat ook ongeveer vol.
Wanneer de accu leeg raakt gaat het opgenomen materiaal niet verloren maar word nog netjes opgeslagen.

Dat ze ook goedkoper en zelfs flink goedkoper aangeboden worden weet ik inmiddels wel en wist ik ook al....heb er immers genoeg deze kant op laten komen.

Ik heb er inmiddels genoeg in bestelling staan en het aantal groeit waardoor de prijs waarschijnlijk nog lager word.

Ook zijn we op zoek naar een goedkope GPS-Tracking systeem. Een sample is onderweg voor hier te laten testen, en de kosten zullen onder de 100 euro blijven.

@ iedereen:

Have a nice weekend.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan