MF ** Zuid - Holland topic 16 ** in elkaar geflanst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohw lekker dan.. Kwik-Fit... ook geen goede ervaringen mee idd :N
Ik vind t ergens wel knap, een standaard dop past er niet overheen maar toch gewoon verrot draaien?!? Gaat er dan geen lampje branden bij die gasten, of is het lampje definitief uit ofzow... :(
Hopelijk komt je kar er deze keer vlekkeloos doorheen! :Y Die van mij mag over 2 weken :X

Dat is zeker te hopen, ben het sleutelen aan de auto wel ff zat.
Slagsleutel gebruikt en daarmee veels te vastgezet waarschijnlijk bij de laatste bandenwissel.
Zitten nu rondom nieuwe wiellagers, nieuwe draagarmen en remschijven plus blokken.
Alle olie, vloeistoffen, filters en (8!) dure bougies zijn vervangen en alle elektriek nagelopen en waar nodig vervangen of hersteld.
Een van de lagers en de slag in de velg waren de reden van afkeur en precies dat wiel gaf ook de meeste problemen om te verwijderen. En ze had al gekeurd moeten zijn afgelopen 5 mei :X
Nog een grote k*t klus, een of twee hydraulische klepstoters en de nokkenasversteller vervangen... daarna komt het leuke werk en mag eindelijk mijn ZX op de bank om de PCIII af te laten stellen. *O*
 
Nog meer mensen van hier op twitter?

Ja hoor. Ook daar ben ik.
Tuffer jarig?!

Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Dank je.
Tuffer jarig?!

Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Nou ja, die jongen zal ook niks zeggen!!
Tuffie, gefeliciteerd!! *O* *O*

Vandaar dat ik je concollega nodig had. Ik zocht gebak.
Voor 55 cent p.stuk wel ;)

Dan mogen ze wel heeeeeel erg lekker zijn.
Net bij mijn vader wezen kijken
Had zijn 1ste motorles :] *D

En verkocht?

Net bij mijn vader wezen kijken
Had zijn 1ste motorles :] *D
Die waren wel leuk om te lezen ja.
Als ik kijk waar mijn oudste(8) nu mee thuis komt uit de bieb. Stripboeken met kompleet uitgetekende seksscènes. (Ja, ik heb een klacht ingediend)
Huh? Wat?

Even een goed uurtje bezig en topic vol :')

En ik was er niet eens bij.
 
Foto's 15 mei 2011 - TULPENBOLLEN MET MAYONAISE

full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Moet ff wat kwijt hoor....

Krijg ik net via what's upp een foto van een positieve zwangerschapstest :?
Is tie van mn schoonzus *O* Nou denken jullie 'lekker boeeeeieeeh' Maar na 3 jaar proberen en uiteindelijk ivf is ze nu 1 dag overtijd *O* *O* *O* *O*
Uiteraard kan dit aan alle kanten mis gaan, maar de blijdschap is niet minder!!

En aangezien ik mn mond moet dicht houden, dus val ik jullie er even mee lastig O-)
 
Moet ff wat kwijt hoor....

Krijg ik net via what's upp een foto van een positieve zwangerschapstest :?
Is tie van mn schoonzus *O* Nou denken jullie 'lekker boeeeeieeeh' Maar na 3 jaar proberen en uiteindelijk ivf is ze nu 1 dag overtijd *O* *O* *O* *O*
Uiteraard kan dit aan alle kanten mis gaan, maar de blijdschap is niet minder!!

En aangezien ik mn mond moet dicht houden, dus val ik jullie er even mee lastig O-)

Leuk nieuws! :Y

Gaan we duimen met z'n allen *O*
 
Morgen... ik geef het op..... gaat hier veel te snel!! hahhaa

Gisteren weer even lekker gesport!

En chduijntje van harte met je schoonzus!
 
Ook maar eens wat van me laten horen, kan als Rotterdammer hier toch niet ontbreken eigenlijk. :)
Stefan is de naam, rij een 2006 CBR 1000RR op straat en een 2001 GSXR 750 op het circuit.
Na vorig jaar voornamelijk op het circuit gereden te hebben ga ik me dit jaar weer op de openbare weg vertonen. Vond het namelijk veel te zonde om m'n straatmotor bijna ongebruikt te laten staan, geloof dat ik er maar 1500 km op gereden heb toen. Tis ook erg prijzig als je er een beetje werk er van maak en dat geld gaat dit jaar o.a. in een vakantie naar Italie. *O*
Ook maar gelijk een plaatje of wat erbij.

Posing op vliegveld Teuge voor een de Havilland DHC-1
MF1_teuge.jpg


In de Alpen, vlak bij Gap
MF2_alpen2009.jpg


Op Zandvoort
CPZ20100622.jpg
 
Moet ff wat kwijt hoor....

Krijg ik net via what's upp een foto van een positieve zwangerschapstest :?
Is tie van mn schoonzus *O* Nou denken jullie 'lekker boeeeeieeeh' Maar na 3 jaar proberen en uiteindelijk ivf is ze nu 1 dag overtijd *O* *O* *O* *O*
Uiteraard kan dit aan alle kanten mis gaan, maar de blijdschap is niet minder!!

En aangezien ik mn mond moet dicht houden, dus val ik jullie er even mee lastig O-)


ja en wat moeten wij ermee.. ga broodjes(af)bakken ofzo.. })
 
Ook maar eens wat van me laten horen, kan als Rotterdammer hier toch niet ontbreken eigenlijk. :)
Stefan is de naam, rij een 2006 CBR 1000RR op straat en een 2001 GSXR 750 op het circuit.
Na vorig jaar voornamelijk op het circuit gereden te hebben ga ik me dit jaar weer op de openbare weg vertonen. Vond het namelijk veel te zonde om m'n straatmotor bijna ongebruikt te laten staan, geloof dat ik er maar 1500 km op gereden heb toen. Tis ook erg prijzig als je er een beetje werk er van maak en dat geld gaat dit jaar o.a. in een vakantie naar Italie. *O*
Ook maar gelijk een plaatje of wat erbij.

Posing op vliegveld Teuge voor een de Havilland DHC-1
[afbeelding]

In de Alpen, vlak bij Gap
[afbeelding]

Op Zandvoort
[afbeelding]
:W Welkom
gave foto's welke circuits rij je?
 
Moet ff wat kwijt hoor....

Krijg ik net via what's upp een foto van een positieve zwangerschapstest :?
Is tie van mn schoonzus *O* Nou denken jullie 'lekker boeeeeieeeh' Maar na 3 jaar proberen en uiteindelijk ivf is ze nu 1 dag overtijd *O* *O* *O* *O*
Uiteraard kan dit aan alle kanten mis gaan, maar de blijdschap is niet minder!!

En aangezien ik mn mond moet dicht houden, dus val ik jullie er even mee lastig O-)

*O* Leuk, super, wordt je tante van harte enne wij houden ook onze mond wel ;)

~[edit]
Duimen zeker mee dat het goed blijft gaan!
 
Laatst bewerkt:
Ook maar eens wat van me laten horen, kan als Rotterdammer hier toch niet ontbreken eigenlijk. :)
Stefan is de naam, rij een 2006 CBR 1000RR op straat en een 2001 GSXR 750 op het circuit.
Na vorig jaar voornamelijk op het circuit gereden te hebben ga ik me dit jaar weer op de openbare weg vertonen. Vond het namelijk veel te zonde om m'n straatmotor bijna ongebruikt te laten staan, geloof dat ik er maar 1500 km op gereden heb toen. Tis ook erg prijzig als je er een beetje werk er van maak en dat geld gaat dit jaar o.a. in een vakantie naar Italie. *O*
Ook maar gelijk een plaatje of wat erbij.

Posing op vliegveld Teuge voor een de Havilland DHC-1
[afbeelding]

In de Alpen, vlak bij Gap
[afbeelding]

Op Zandvoort
[afbeelding]

*O* welkom *O*
 
alweer een halve dag er op zitten, boodschapjes, taxi rijden, sportschool. Nu even zitten *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan