Yamaha R6 99-02 onderdelen

Virgil_25

MF'er
3 aug 2009
125
0
Dieren
Hierbij heb ik nog een aantal onderdelen te koop, het ligt bij mij alleen maar in de weg..
Het gaat om 1 spiegel ( rechterkant ), 1 spiegel ( linkerkant ) zien er nog netjes uit, schakelstang ( gebruikt ), 2 stuureinden ( nieuw ), gebruikte originele eindemper en kuipruit, en een schetsplaat

Spiegels 20 euro p.s
Schakelstang 30 euro
Stuureinden 10 euro
Paddock stand bobbins 10 euro
Originele einddemper 60 euro
Originele kuipruit 15 euro
Schetsplaat 5 euro

Als er interesse is kan je me mailen of bellen.. Of doe een leuk bod :)
Imeel: indo-22 at hotmail punt com
Gsm: Nul Zes-33783413
full
 
Laatst bewerkt:
passen deze spiegels ook op een R6 uit 2004 ? zoja.. dan heb ik wel interesse (mijn rechter in niet zoals het hoort te zijn)
 
Laatst bewerkt:
Als je even een foto wil maken van je eigen spiegel.. Dan kan ik het even gaan vergelijken.. :) Volgens mij zit er verschil in, maar weet niet zeker..
 
Hier wat foto`s van mn huidige spiegel.. Op internetsites worden de spiegels van 99 modellen en 2003+ modellen wel apart verkocht.. hmm

Oh en waarom ik een andere spiegel wil? :P in mn rechter zit een ander soort glas.. als je er in kijkt is hij flink ingezoomd .. en je ziet dus compleet niks achter je .. alleen het nummer bord van de auto die achter je rijdt. zegmaar..
imag0220n.jpg

imag0221qy.jpg

imag0222i.jpg

imag0223g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ok ok.. Snap ik, is wel heel irritant als je bijna niks ziet.. Maar ik zie dat het inderdaad wel de zelfde soort is.. Stuur even een mailtje naar mijn mail adres, als je wil.. :)
 
maatje van mij is nog op zoek naar dempertje.
Zal hem eens informeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan