Rsv Mille Achterbrug

zou gewoon me geld terug vragen :X

tis een callback achterbrug... ik hou em gewoon voor mezelf en pas de achterbrug zodanig aan dat t veilig is om er mee te rijden.
 
Zo zit ik ook te denken, kan 'm net zo goed zelf houden voor een volgend project.
Ik zie het dinsdag wel, dan ga ik ook uitgebreid kijken of het de mod versie is of niet.
 
@TS:

wel een beetje vreemd toch ; iets verkopen dat je nog niet eens bezit :?

anyway...de 1e verkoper heeft iig een gezonde marge *D
 
@TS:

wel een beetje vreemd toch ; iets verkopen dat je nog niet eens bezit :?

anyway...de 1e verkoper heeft iig een gezonde marge *D

hoezo?

hij krijgt iets binnen wat ie achteraf liever niet had gewild, moet je dan wachten met een advertentie plaatsen tot het daadwerkelijk binnen is :?

zou niet weten waarom dat vreemd is..
 
hoezo?

hij krijgt iets binnen wat ie achteraf liever niet had gewild, moet je dan wachten met een advertentie plaatsen tot het daadwerkelijk binnen is :?

zou niet weten waarom dat vreemd is..

omdat je geen id hebt hoe het ding er echt uit ziet bijvoorbeeld?

ik zou het iig niet in m,n hoofd halen om iets te verkopen wat ik niet ook in de schuur heb liggen...
 
omdat je geen id hebt hoe het ding er echt uit ziet bijvoorbeeld?

ik zou het iig niet in m,n hoofd halen om iets te verkopen wat ik niet ook in de schuur heb liggen...

najah nogmaals ik zie het probleem niet.. dan staat het iig alvast te koop scheelt miss weer wat tijd.. als je je daarover druk gaat maken :X

als je bij een webshop wat besteld en het blijkt dat ze het nog moeten bestellen ga je dan ook een mail sturen dat je het vreemd vind dat ze wat verkopen wat ze nog niet hebben :?
 
Laatst bewerkt:
najah nogmaals ik zie het probleem niet.. dan staat het iig alvast te koop scheelt miss weer wat tijd.. als je je daarover druk gaat maken :X

als je bij een webshop wat besteld en het blijkt dat ze het nog moeten bestellen ga je dan ook een mail sturen dat je het vreemd vind dat ze wat verkopen wat ze nog niet hebben :?

dan is het nieuw spul...of ken jij sloperijen die voordat het wrak binen is ze al onderdelen verkopen?

hey,het boeit mij verder ook niet,maar ik zou het zo nooit doen....

that,s it
 
zo te zien een brug van an de mod. tijd,
1 gaatje bovenin ter bevestiging van de kettingrand,
een eigenaar van een rsv met nog de ouwe brug
zal denk ik deze heel graag willen hebben......!!

Knap dat je dat kunt zien, de brug ligt op de foto op z'n kop.

ik zou nooit een afgekeurde achterbrug aan iemand durven te verkopen.......
Blijft vreemd dat die dingen in omloop kunnen komen.

Wil trouwens niet zeggen dat deze achterbrug niet goed is, valt pas te beoordelen als je de binnenkant linkerzijde van de brug kunt zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan