Intruder verlagen

Hhm leuk om te weten, zal het ook een keer proberen. Heb je die rubbers ook over moeten zetten? Dat was bij mij het lastigste van de hele "operatie".

En lijkt je achterband nu ook een stuk dikker? :)
 
Ik moest inderdaad ook die rubbers overzetten, dat was bijna niet te doen. Met een kapotte golfclub van mijn broertje hebben we eerst alle 8 de rubbers eruit gehaald (bij de oude en nieuwe veren). Toen hebben we bij het grotere oog (beneden is dat geloof ik) de originele rubber+ijzeren ringetje erin kunnen zetten, weer met behulp van een golfclub. De 2 kleinere ogen lukte niet dus daar zit nu alleen een rubbertje in (wat er al in zat).

Al met al een uur mee bezig geweest met 2 man. Maar het was het wel waard! Het ziet er fantastisch uit, we hebben tevens de reflectoren eraf gesloopt die op de filter zitten. We waren aan het poetsen en opeens hoor ik 'KRAK' en 'oeps'. Dat was mijn broertje :)

Ik heb even gekeken maar bleek dat het resultaat wel goed was dus hebben we het aan de andere kant ook maar gedaan, het is makkelijker en mooier dan reparen :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op het moment geen digitale camera tot mijn beschikking maar als er mensen in Rotterdam zijn die wel een camera hebben dan kom ik wel even langs. Dan kunnen er een paar foto's gemaakt worden en dan zal ik die hier meteen plaatsen.

IK heb sinds de laatste foto's sowieso veel veranderd:

ander stuur (gekromd ipv stokstuur)
andere handvaten (alu ipv zwart)
forward controls (ipv highway steps)
turn out uitlaten (ipv uitgeboorde originele)
kortere veren (28cm ipv 34cm)




Wat er nu nog gaat veranderen:

Dikkere tank + mooi gespoten (als dat betaalbar kan)
Ander balhoofd + langere voorvork (zie rode motor op pagina 1)
Ander zadel (zie rode motor op pagina 1)
knipperlichten in het stuur (zie rode motor op pagina 1)


Dus nogmaals: als er iemand in Rotterdam zit, Peter S. heb jij een camera bij de hand in je cafe?, dan kan ik langskomen en dan maken we een par mooie kiekjes. Ik houd jullie op de hoogte van iedere verandering, de eerste op het lijstje is de dikkere tank.

:]
 
Ik heb op het moment geen digitale camera tot mijn beschikking maar als er mensen in Rotterdam zijn die wel een camera hebben dan kom ik wel even langs. Dan kunnen er een paar foto's gemaakt worden en dan zal ik die hier meteen plaatsen.

IK heb sinds de laatste foto's sowieso veel veranderd:

ander stuur (gekromd ipv stokstuur)
andere handvaten (alu ipv zwart)
forward controls (ipv highway steps)
turn out uitlaten (ipv uitgeboorde originele)
kortere veren (28cm ipv 34cm)




Wat er nu nog gaat veranderen:

Dikkere tank + mooi gespoten (als dat betaalbar kan)
Ander balhoofd + langere voorvork (zie rode motor op pagina 1)
Ander zadel (zie rode motor op pagina 1)
knipperlichten in het stuur (zie rode motor op pagina 1)


Dus nogmaals: als er iemand in Rotterdam zit, Peter S. heb jij een camera bij de hand in je cafe?, dan kan ik langskomen en dan maken we een par mooie kiekjes. Ik houd jullie op de hoogte van iedere verandering, de eerste op het lijstje is de dikkere tank.

:]
eej, zet die veranderingen even in het verbouwingstopic!
Ik heb net een topic geopend over geplande verbouwingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan