MF ** Zuid - Holland topic 16 ** in elkaar geflanst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gebelt voor m'n motor, weten ze nog steeds niets...
nu zeggen ze dat ze het morgen pas weten!?! Wordt nu wel erg knorrig erom :(
hopelijk vandaag de dag dan *O* en zo niet....
adem in .. adem uit....
pak een kussen en sla je frustratie eruit.. O-)


:+
 
Jaja Hier zijn ze eindelijk, mijn deel van de foto's van 15 mei, Tulpenbollen met Mayonaise rit ;)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


5.jpg
 
Zo het heeft eventjes geduurd... Maar dan zijn ze er toch eindelijk... Ook goed voor het nog even nagenieten ;) Tis ook weer heerlijk weer vandaag.. denk dat ik zo nog ff een klein rondje maak :Y
 
Zo het heeft eventjes geduurd... Maar dan zijn ze er toch eindelijk... Ook goed voor het nog even nagenieten ;) Tis ook weer heerlijk weer vandaag.. denk dat ik zo nog ff een klein rondje maak :Y

Mooie foto's :Y gelukkig niet al te groot :+

Ik kan als het goed is dadelijk mijn motor ophalen *D
 
Groter beeldscherm of betere internet connectie nemen :+ ligt eraan welke grote je bedoeld :p :)
 
De uitlaat zit er onder *O*
Evenals de voorste motor rubber, remblokken en inlaat pakkingen. Al deze dingen waren zelfs harder nodig dan de uitlaat -O-

Flink onderhandeld: Ik heb nog een ouwe sok bij me met zoveel euro's, wat kan je er voor doen?
Nou....euhh...en zegt tegen de monteur: de rest van de week eet je maar oud brood.
Mevrouw, we vernieuwen alles voor het bedrag wat in de ouwe sok zit *O* *O* *O*

Kwam voor het eerst bij Twin Motorcycles en ze hebben me geweldig geholpen en vreselijk gematst!!
Wat in eerste instantie maar 1,5 uur zou duren, werd een klusje van 4 uur. Ze hebben gelijk alles aangepakt. Ik ging om 18.45 naar huis met een idiote smile op mn gezicht :Y

En die uitlaat is echt :9~ Had ik een jongetje geweest dan had er een deuk in het luchtfilter gezeten ;)
*O* ZGAN *O*
 
@Rayes

Mooi man,
full
heb de link van je eerste fotopost toegevoegd in de MEETING POST.



Nu alleen visi0n nog, maar die loopt met z'n hoofd in de wolken. :+
Ook leuk! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan