Goodson luchtfilter

Toevallig weet ik er eentje te staan ja... Als het goed is weet ik morgen de prijs (heb er zelf eventueel ook oren naar).
Ik post het morgen wel ff.
 
Stuur hem dan liever naar mijn emailadres voordat het hele forum de prijs omhoog jaagt... :+

Of ik koop hem zelf en verkoop hem dan door O-)
Zal trouwens wel de hoofdprijs kosten dus zal wel meevallen met potentiele kopers... Maar zal je wel ff een mailtje sturen als ik de info heb.
 
Stuur hem dan liever naar mijn emailadres voordat het hele forum de prijs omhoog jaagt... :+

Hij was niet te koop... :(
Door je vraag herinnerde ik me dat er bij OIT een knuckle blok stond. Had gisteren ff gebeld, maar natuurlijk gesloten op maandag. Dus vanoggend even gecheckt en hij blijkt niet te koop te zijn... wat ik overigends wel begrijp...
 
Hij was niet te koop... :(
Door je vraag herinnerde ik me dat er bij OIT een knuckle blok stond. Had gisteren ff gebeld, maar natuurlijk gesloten op maandag. Dus vanoggend even gecheckt en hij blijkt niet te koop te zijn... wat ik overigends wel begrijp...
Ja maar...., Ja maar.....Jammer
 
Thanks Dude! Leuk pakketje in de post vandaag ;)
Als het goed is jij morgen ook 8-)


K,

the eagle has landed\ thanks!
wellicht kan jij mij vertellen: krijg je niet een regio probleem als je in de usa besteld of heb jij een aangepaste speler? Of geef je het op bij de bestelling?
Ik wil graag season 1 en 2 hebben van American Chopper. Of weet iemand hier een adres waar ik een "evaluation copy" kan bestellen?

S
 
K,

the eagle has landed\ thanks!
wellicht kan jij mij vertellen: krijg je niet een regio probleem als je in de usa besteld of heb jij een aangepaste speler? Of geef je het op bij de bestelling?
Ik wil graag season 1 en 2 hebben van American Chopper. Of weet iemand hier een adres waar ik een "evaluation copy" kan bestellen?

S

Ja, regio probleem zal op de BBO dvd's aanwezig zijn, ik kon geen regio opgeven... ik moet m'n dvd spelert nog even aan laten passen. Je kunt ze wel op de PC kijken trouwens. Als je DVD's kopieert ben je wel van je regio probleempje af, maar dat doe ik natuurlijk niet omdat dat niet legaal is O-)
 
All clear.
Dan gaan we ze dus maar bestellen en dan kopieer ik ze ook niet voor jou.
Zou iemand anders nog intresse hebben in geen kopie?
Slow
 
Terug
Bovenaan Onderaan