Guy Martin

rode vlag.. TT Race is stopgezet (voorlopig) weer een jaar die tegen valt voor meneer martin?


Tot nu toe wel ja.
Voor de rode vlag was hij onderuit gegaan maar OK.

Is er al meer info over wie er betrokken is bij het ongeluk van de rode vlag situatie?



Edit:
Op de twitter van IOMTT is het volgende te lezen:

Amor, Donald and McGuinness together on the road at Ramsey lap 2.

en vervolgens dit:

Red flag at Ramsey!!!

Dus het is of 1 van bovenstaande heren of de eerst volgende maar wie was dat??!!
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, maar de vraag is gaat / mag mr. martin weer rijden. Ik hoorde op de radio dat hij wel weer kon rijden.
 
Geen idee, maar de vraag is gaat / mag mr. martin weer rijden. Ik hoorde op de radio dat hij wel weer kon rijden.

[edit] TT Radio: ".. There is Guy Martin, he will be making a start ..." [/edit]


nice!
 
Laatst bewerkt:
wat een vent!! geweldig zelfs op de radio! :) te grappig!! Hij kreeg een enorm applaus toen hij over de lijn kwam... meer dan de nr 1 en 2 :) ... tja famous guy! :)
 
2 3e plekken gister, knap gedaan

helaas een dodelijk ongeluk eerder die dag in de 600's
RIP
Statement issued on behalf of the ACU - Isle of Man TT Official Website

Hopelijk ka die in de 2e 600 race of nog mooier de senior een overwinning pakken maar ik denk het niet
op de SBK is Mc Guinness weer erg snel dit jaar, en Cameron Donald en M Dunlop zijn op de 600's Guy toch echt te snel af

Denk ook dat het toch lastig gaat worden om een race te winnen.
Maar ik blijf geloven in de Chief :Y *O*

Go Big or Go Home!!!
 
hmm jammer Guy net naast het podium.. (nog 1 lap te gaan, maar verwacht niet dat hij dit goed maakt)

[edit]Heeft toch nog een 3e plek gepakt! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
en weer een 3e plek :P

haha niet slecht uiteraard :)
nog 1 kans op de hoogste plek, maar de Senior zal moeilijk worden denk ik
 
mrgn de senior hij heeft net zeer snel gereden op mountain corse tijdens de training dus wie weet of het mrgn gaat lukken 30.000 fans hopen van wel..........ik ook,de film was voor de hele week op maandag uit verkocht dus dat word de dvd bestellen want hij is echt vet.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan