Diverse onderdelen Ram Mount

Status
Niet open voor verdere reacties.

timpb

Die hard MF'er
10 dec 2003
382
0
Nieuwegein
In verband met overcompleet / overstap naar ander montage system te koop diverse onderdelen Ram Mount.

GroteFoto-SA3XQTYS.jpg


Alles ongeveer de helft van nieuwwaarde. Gebruikt maar nog allemaal volledig functioneel.

Van links naar rechts:
-Montageplaat (o.a.) Garmin Zumo motor craddle: EU 7,50 Verkocht
-Afsluitbare draaiknop met 2 sleutels: EU10
-Klem / arm kort: EU 10 verkocht
-Bol stuur met beugels (ook t.b.v bijvoorbeeld spiegel en/of koppelingshevel montage): EU 10 verkocht
-Bol met expansie bout (bijv. kroonplaat moer): EU 7,50

Alles-in-een koop mag voor goed bod natuurlijk ook!

Kan evt. op kosten koper verstuurd worden.

Mvg,
tim
 
Laatst bewerkt:
De:

-Klem / arm kort: EU 10

en

-Bol stuur met beugels (ook t.b.v bijvoorbeeld spiegel en/of koppelingshevel montage): EU 10

zijn verkocht.
 
Laatst bewerkt:
die bol met expansie bout is voor een tomtom toch? en hoe is de staat.. krassen? als het oke is dan is hij bij deze verkocht. ;)
 
die bol met expansie bout is voor een tomtom toch? en hoe is de staat.. krassen? als het oke is dan is hij bij deze verkocht. ;)


Tomtom? Weet ik niet. Het is een Ram Mount onderdeel. Ik heb hem gebruikt op kroonplaatmoer van GSX-R600 K5 om via de klem en bevestigingsplaat een Garmin Zumo te monteren.

Staat is overigens nog gewoon goed. Wat sporen op stuk boven het expansie rubber. Zal zijn van de rand van de kroonplaatmoer.
 
Tomtom? Weet ik niet. Het is een Ram Mount onderdeel. Ik heb hem gebruikt op kroonplaatmoer van GSX-R600 K5 om via de klem en bevestigingsplaat een Garmin Zumo te monteren.

Staat is overigens nog gewoon goed. Wat sporen op stuk boven het expansie rubber. Zal zijn van de rand van de kroonplaatmoer.

oke dan moet ik alleen nog weten hoeveel mm dat gat was van je gsxr want bij mij moet hij in een gat passen van een r1 maar weet niet of dat het zelfde is. waar heb jij hem gekocht? of worden ze universeel geleverd met verschillende diktes rubber?
 
oke dan moet ik alleen nog weten hoeveel mm dat gat was van je gsxr want bij mij moet hij in een gat passen van een r1 maar weet niet of dat het zelfde is. waar heb jij hem gekocht? of worden ze universeel geleverd met verschillende diktes rubber?


Ik heb de gixxer niet meer. Heb wel expansierubber gemeten. Ongeveer (sorry heb geen schuifmaat) 18mm diameter.

Was soort van universeel. Zijn paar maten en rubber is conisch en heb destijds op maat ingekort.
 
Oké dankjewel. Kan pas over 2week meten want zit nu ergens anders int land ivm werk. Je hoort nog van mij n als die dan weg is heb ik pech. Waar heb je hem des tijds nieuw gekocht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan