Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikermies

MF veteraan
3 feb 2010
1.831
11
Deventer
Facebook
:W Hallo mede MFers,

Zijn er toevallig motorrijders uit Deventer of omstreken die weleens willen afspreken bij de Texaco aan de A1, afslag Deventer-oost, om van daaruit een stukkie te rijden of om te kletsen o.i.d.? :]
Laat maar ff weten of er belangstelling voor is, dan kunnen we iets "opstarten" zeg maar :Y

(t loopt inmiddels lekker en door de weeks 's avonds om 7 uur en in de weekends 's middags om 1 uur verzamelen bij de TEX)
 
Laatst bewerkt:
:P
full
 
Ik woon in Schalkhaar, voor zover ik weet is er niemand die daar regelmatig afspreekt om te gaan rijden, iig niet van MF.

Het meest in de buurt is de Apeldoorn clan, rijd ik ook weleens een rondje mee, erg gezellige gasten ook!
 
Ik woon in Schalkhaar, voor zover ik weet is er niemand die daar regelmatig afspreekt om te gaan rijden, iig niet van MF.

Het meest in de buurt is de Apeldoorn clan, rijd ik ook weleens een rondje mee, erg gezellige gasten ook!


Bedankt voor je reactie, misschien kom ik dan ook wel een keer die kant op, wanneer en waar spreken ze dan altijd af?
Leek me juist wel leuk om iets op te starten voor hier in de buurt maar blijkbaar is er niet veel interesse voor :N
 
Nee ik heb het ook wel eens geprobeerd, indd weinig intresse voor.
Het is verschillend, zobizo spreken ze meestal elke zondag wel af, bij de Shell pomp in Apeldoorn, naast de Mac.

WB noemen ze dat (woudenberg) bij slecht weer drinke ze dan gewoon een bakkie ofzo, en vaak gaan er ook wel een aantal toeren.
En soms spreken ze ook gewoon spontaan af om savonds een stukkie te rijden ofzo. Moet je gewoon ff het topic in de gaten houden;)

Wij zouden natuurlijk ook wel een x een rondje kunnen rijden hier in de buurt. Weet niet wat jou rijstijl is, maar ik hou er wel van om een beetje door te rijden zeg maar O-)
 
Hey Marvin, ik hou er ook wel van om een beetje door te rijden :9
Maar ben niet meer zo gek als 10 jaar geleden of zo want ik was toen regelmatig op het klaverblad te vinden bijvoorbeeld.
Ik heb een sportieve rijstijl maar niet (meer) extreem onverantwoord })
Kindjes hè, je kent het wel :)
Wil best een keer een stukkie samen rijden, laat maar een keer horen als je zou willen, dan kan ik de agenda raadplegen, of een keer samen richting apeldoorn :Y
 
ah Deventer :W
Spreek ook vaak af bij WB apeldoorn maar het zou idd wel leuk zijn als hier in Deventer ook een groepje zou zijn. :Y
Zie genoeg mensen rijden in Deventer iig.
 
ik moet eerst 23 juni nog afrijden. motor staat al klaar :D en dan versneld me rijbewijs aanvragen en dan kan ik lekker rijden :D
 
Robbie, ik wens je alvast veel succes en komt helemaal goed met rijden :]

Wrath, hou dit topic maar ff in de gaten want ik zal eerdaags even wat gaan plannen, komt goed *O*
 
:W Denk aankomende zondag, ergens in de middag, zouden jullie dan ook kunnen? Voorkeur voor tijd?

Hoor het wel weer 8-)
 
Gaat opeens hard hier. Binnenkort maar eens meeten dan indd :)

Aankomende zondag kan ik niet helaas. Ben regelmatig in het weekend in Alphen ad rijn, beetje om en om zeg maar ;)
 
|( Oh ja, vaderdag!! _O-

Dan verschuiven we het toch gewoon een week of zo, komt goed, wat int vat zit.... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan