Belgentopic > wieke-tingels > deel 127> LIFE IS OVER!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

Heb ook zoiets voorgehad enkele weken geleden :X
Maar dan nog dommer...

Reed achteruit uit de garage, en de parkingsensors maken dan altijd wat lawaai omdat de opening van de poort niet heel breed is. Ik kijk dan ook altijd naar het uiteinde van mijn spiegels om ervoor te zorgen dat er niks raakt, i.p.v. echt ín mijn spiegels te kijken.

Sensoren piepen dus. Piep.... piep....piep-piep-piep.... pieeeeeeeep
En ik maar doorrijden, omdat ik dacht dat ik wat dichter bij de zijkanten zat..

vervolgens: BAF !!

Tegen de auto van mijn vriendin gereden die nog op de oprit stond, terwijl ik dacht dat ze al een minuut geleden was weggereden.. :X

Krassen op beide bumpers (bij haar meer dan bij mij *O* :+ ), en boze vriendin :')
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

En nog durven posten ook _O- :} _O- :} _O-
 
Vroeg wakker zijn op mijn vrije dag is echt niet gezond. Ben hier aan iets begonnen waar ik al spijt van heb ondertussen maar ga het toch afwerken, straks zien jullie wel wat het is *D

Denk wel dat jullie het leuk gaan vinden :Y
 
Vroeg wakker zijn op mijn vrije dag is echt niet gezond. Ben hier aan iets begonnen waar ik al spijt van heb ondertussen maar ga het toch afwerken, straks zien jullie wel wat het is *D

Denk wel dat jullie het leuk gaan vinden :Y


*O* *O* *O* een koffiebar *O* *O* *O*
 
_O-

Tegen de auto van mijn vriendin gereden die nog op de oprit stond, terwijl ik dacht dat ze al een minuut geleden was weggereden.. :X

Krassen op beide bumpers (bij haar meer dan bij mij *O* :+ ), en boze vriendin :')

_O- _O- _O-

ik moest ooit voorrijden voor de vriendin in Gent. Stapvoets verkeer en blijkbaar mocht ik niet stoppen om een knap meiske over te laten want de vriendin reed los in op mijn achterkant :')
 
@poly+ bladertje: hoelang duurt het voordat je een ster krijgt,
heb inmiddels al 2 vaste flitspalen ingevoerd en 2 mobiele bevestigd :?
 
Auto is gewassen *O* Was net aan de 2 laatste velgen bezig toen Zonhoven eventjes een douchke nam :') :')
 
ook een goeike _O-


motogp was de moeite hé :/ :(

hmmm...wist niet zeker of je de Spaanse versie moest hebben en ik moest blijkbaar naar de tandarts...

nu bleek dat mijn tandarts daar al gestopt was in 2007 en vorig jaar vermoord werd :?

Dat houdt 2 dingen in:

1. ik ben al 4 jaar niet meer naar tandarts geweest
2. wtf mijn tandarts is dood

maar euh, ik wil t je wel doorsturen hoor maar dat spaans zuigt wel, ik snapte wel redelijk wat ze zeiden toen simo op zijn muil ging :Y
 
ok, heb "ff :') " alle Wieke Tingels topics opgezocht (niet de meetingtopics natuurlijk, zo gek ben ik ook weer niet :') ) en opgeschreven hoeveel posts er waren in elk topic.

Dan alles opgeteld en tot het begin van dit topic zaten we maar liefst aan 320.177 posts (mss dat Sheldon daar dan ook verder op kan gaan in de OP )

Het langste topic was natuurlijk nr. 93 met 4.543 posts, het kortste was nr. 80 met 2.476 posts.

Ook raar dat er maar liefst 18 topics waren met 2.503 posts :o



Tot zover de statistieken :+
 
Laatst bewerkt:
hmmm...wist niet zeker of je de Spaanse versie moest hebben en ik moest blijkbaar naar de tandarts...

nu bleek dat mijn tandarts daar al gestopt was in 2007 en vorig jaar vermoord werd :?

Dat houdt 2 dingen in:

1. ik ben al 4 jaar niet meer naar tandarts geweest
2. wtf mijn tandarts is dood

maar euh, ik wil t je wel doorsturen hoor maar dat spaans zuigt wel, ik snapte wel redelijk wat ze zeiden toen simo op zijn muil ging :Y

_O- _O- _O- _O- :X
 
hmmm...wist niet zeker of je de Spaanse versie moest hebben en ik moest blijkbaar naar de tandarts...

nu bleek dat mijn tandarts daar al gestopt was in 2007 en vorig jaar vermoord werd :?

Dat houdt 2 dingen in:

1. ik ben al 4 jaar niet meer naar tandarts geweest
2. wtf mijn tandarts is dood

maar euh, ik wil t je wel doorsturen hoor maar dat spaans zuigt wel, ik snapte wel redelijk wat ze zeiden toen simo op zijn muil ging :Y


Spaans is beter dan niks hé...

En voor de rest: _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :')
 
ok, heb "ff :') " alle Wieke Tingels topics opgezocht (niet de meetingtopics natuurlijk, zo gek ben ik ook weer niet :') ) en opgeschreven hoeveel posts er waren in elk topic.

Dan alles opgeteld en tot het begin van dit topic zaten we maar liefst aan 320.177 posts (mss dat Sheldon daar dan ook verder op kan gaan in de OP )

Het langste topic was natuurlijk nr. 93 met 4.543 posts, het kortste was nr. 80 met 2.476 posts.

Ook raar dat er maar liefst 18 topics waren met 2.503 posts :o



Tot zover de statistieken :+


wat je allemaal niet doet op je vrije dagen :}
Zal het veranderen in de openingspost naar 320.000 :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan