-=|MFH|=- On Track Topic !

Welk Circuit willen we als eerste aandoen !?

  • Zolder

    Stemmen: 2 5,9%
  • Mettet

    Stemmen: 2 5,9%
  • Assen

    Stemmen: 19 55,9%
  • CPZ

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nordschleife

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
2 Juli is in principe een mooie dag :Y

Ik wacht nog ff af tot Dion terug is van vakantie, maar lijkt me wel leuk om een keer zolder te doen
 
Er kan 1 iemand met mij meerijden, kost je dan ongeveer 35 euro aan diesel, slapen doe ik in de bus en een tentje opzetten kost niks ;)
En als je langs de supermarkt gaat voor wat eten ben je voor onder de 10 euro klaar, dus al met al valt het wel mee :9
 
Er kan 1 iemand met mij meerijden, kost je dan ongeveer 35 euro aan diesel, slapen doe ik in de bus en een tentje opzetten kost niks ;)
En als je langs de supermarkt gaat voor wat eten ben je voor onder de 10 euro klaar, dus al met al valt het wel mee :9
Ik zit al met mike op de aanhanger, dus misschien wat voor Dion

of me bakwagen moet leeg zijn, dan prop ik dat ding zo vol mogelijk :+

ik zag ook 16 juli nog vrij bij Prospeed voor 179,- :P
 
hey bats hoe gaat ie nou op 't circuit?

alweer bijna een jaar geleden dat ik je voor 't laatst gesproken heb op CPZ, ben je er 30/6 of 6/7 misschien ofnie? :j
op het circuit maar 1 keer gereden tot nu toe met de gixxer, maar wil nog wel 1 of 2 dagen buiten Spa om boeken

is allemaal nog ff wennen voor me, qua lijnen en houding enz enz

moet ff kijken of ik 30/6 kan, want dan is me ouwe jarig en 6/7 ook nog geen idee :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Dion gevraagd of hij mee wil 2 juli en dat vond hij een prima idee, dus we kunnen boeken
 
2 juli word hem niet..... En mijn verjaardag en altijd maar mensen die crashen die dag. Dus ik niet. En kom 1 juli pas terug uit Spa word krap.
 
Ook maar ff spammen dan....
Laatst op Assen weer

20110502-8083.jpg


11AE-3859-549.jpg


11AE-2945-338.jpg


11AE-1228-022.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan