TK: Motortrailer

MarK©

Die hard MF'er
19 mei 2004
911
0
Amsterdam
Erde motortrailer; in goede staat, zeer praktisch en neemt weinig ruimte in de garage in (kan op de zijkant tegen de muur).

€350,-
full
 
Laatst bewerkt:
Leuk apparatski, ik zie twee beugels maar volgens mij maar 1 goot, hoeveel motoren kan je vervoeren met deze sleurunit?
 
Hij is niet geremd en de goten kunnen inderdaad versteld worden zodat je wat meer ruimte tussen de motoren hebt.
 
IK heb volgens mij dezelfde, echt een superfijn en licht ding !
Hij ligt ontzettend goed achter de auto, zeker met 1 motor erop merk je het amper, in Zuid-Frankrijk mezelf weleens betrapt op meerijden met het overige verkeer, 160 km/h...
Bij die snelheden lag hij nog steeds stabiel erachter alleen zal je dan geen noodstop moeten maken..
Ik heb er 3 goten op, hoef je niet te schuiven, een motor= in de midden, 2 motoren = buitenste goten.
Ik heb ook inmiddels die lichtbalk vervangen door een zelfgemaakte die onder de 3 goten hangt, hoef je ook niet meer te klooien met de lichtbalk als je op/aflaad en kan je bij het opslaan ook gewoon laten zitten.
Heb hem vroeger bij mijn ouders in de schuur ook op zijn kant gehad, met de zijkant op 3 klosjes hout zodat je wiellager niet belast word, ik had een klein karretje en dan tilden we hem er zo op zijn kant op en reden zo langs het huis de schuur in, 3 minuten werk met zijn tweeën.
Even een indruk van 2 motoren erop :
full

@TS Succes met de verkoop, moet lukken voor zo'n prijssie !
 
Laatst bewerkt:
Als die nog te koop is wil ik wel graag komen kijken (voor de vraagprijs), woon zelf in Hilversum dus dichtbij.


Je kan me bereiken op: nul zes 28 19 20 negen negen
 
Terug
Bovenaan Onderaan