Project Big One - Super Four Since 1992 (part VI)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
:} Welkom heren CB1300 en CB1000 rijders. :}
Dit is alweer deeltje 6 van gezellige topic speciaal voor de gene die de CB1300 en de CB1000 en warm hart toedragen.
Natuurlijk is iedereen die iets met ons wilt delen van harte welkom.
Deel 5 is harder gegaan dan welk deel dan ook.
Laten we van Deel VI net zo gezellige boel maken.
Heel veel plezier hier dan maar weer.
Gr Martin aka Medic-XX.

full
 
Laatst bewerkt:
Welkom heren en eventueel dames op het 6de deel van DE Big Naked; de CB 1300 en CB1000.

Ik plak maar meteen m'n brommert CB1300 van 2003 hier neer, met vers gemonteerde pijpen!

Veel plezier in deel 6 !

full
 
Laatst bewerkt:
Welkom heren en eventueel dames op het 6de deel van DE Big Naked; de CB 1300 en CB1000.

Ik plak maar meteen m'n brommert CB1300 van 2003 hier neer, met vers gemonteerde pijpen!

Veel plezier in deel 6 !

[afbeelding]

Maarre............. Leo?

Wat voor achterlicht heb jij eigenlijk? :? Zo'n aftermarket zwarte 8-) (als ie niet brand dan hè!)? Vind het beetje jammer dat je dan die saaie rechte lijntjes met LED-lampjes hebt, vind juist die originele cirkels zo mooi. Zeker als je remt! *O*



De nieuwe generatie aftermarket heeft ook weer cirkels en eventueel ook nog cirkels die oranje knipperen............ :X

full
 
Laatst bewerkt:
De mijne is/was een witte. Nu is ie gespoten.
Als je de originele zou spuiten komt er geen licht meer door.
Rood + speciale lak=niet meer zichtbaar/erg link.

Is ie er ook met LEDjes in dubbel rond?

8-)
 
De mijne is/was een witte. Nu is ie gespoten.
Als je de originele zou spuiten komt er geen licht meer door.
Rood + speciale lak=niet meer zichtbaar/erg link.

Is ie er ook met LEDjes in dubbel rond?

8-)

Op eBay in zwart (maar ik denk met rechte LEDjes);
LED RÜCKLICHT SCHWARZ HONDA CB 1300 SC54 CB1300 CB 1300 | eBay
Die met oranje en rode "ringen" (ook niet helemaal als origineel maar kost geen drol);
Turn Signals & Tail Light HONDA CB400 VTEC CB1300 04-08 | eBay
 
Mijne is aftermarket donker wit met ronde leds erin. Die zijn idd alleen op Ebay te koop.
Gelukkig kosten ze ruim de helft van de europese met rechte led strips.
Dan kun je op Ebay nog kiezen voor wit. rookwit dan wel niet met of zonder knippers erin
Kijk hier maar is:
cb1300 tail | eBay
 
Laatst bewerkt:
Maarre............. Leo?

Wat voor achterlicht heb jij eigenlijk? :? Zo'n aftermarket zwarte 8-) (als ie niet brand dan hè!)? Vind het beetje jammer dat je dan die saaie rechte lijntjes met LED-lampjes hebt, vind juist die originele cirkels zo mooi. Zeker als je remt! *O*



De nieuwe generatie aftermarket heeft ook weer cirkels en eventueel ook nog cirkels die oranje knipperen............ :X

[afbeelding]


Ik heb gewoon de originele er nog op zitten en die blijft ook want vind die gewoon de mooiste :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan