Trudy renovatie (VS750)

Sommige wel ja (o.a. uitlaten, accubak, versnellingspook) maar tot nu toe met succes uit kunnen boren.
 
Afgelopen winter ook een intruder 750 opgeknapt,maar alle bouten braken af als ik wat wilde demonteren,Waren er niet meer uit te krijgen of te boren.heb m dus maar gepoetst en gepolijst en maar weer verkocht.Gebeurde dat bij jou ook?

Japanse rotzooi.Wegwerpprodukt veelal.Niet bedoeld om langer dan 10 jaar dienst te doen.Harde realiteit helaas.
Bij mijn 32 jaar oude HD nog nooit een bout afgebroken.
 
Japanse rotzooi.Wegwerpprodukt veelal.Niet bedoeld om langer dan 10 jaar dienst te doen.Harde realiteit helaas.
Bij mijn 32 jaar oude HD nog nooit een bout afgebroken.
Gefeliciteerd! zeker nooit buiten onder een hoes moeten staan . Zet dat ouwe hok maar eens een weekje buiten onder een hoes,dan kan je lachen.
 
Laatst bewerkt:
Japanse rotzooi.Wegwerpprodukt veelal.Niet bedoeld om langer dan 10 jaar dienst te doen.Harde realiteit helaas.
Bij mijn 32 jaar oude HD nog nooit een bout afgebroken.

_O- _O- maar jij rijd ook niet op dat ouwe ding, was jij niet diegene die verkondigde op het "harley-topic"dat je vorig jaar maar 2 keer de motor had gepakt en dat je beide keren met "panne" langs de snelweg had gestaan? _O-

Dus laat de bouten van de "jappen" dan afknappen ( is bij mijn intruder 1400 uit 1987 trouwens ook nog nooit voorgekomen) maar die worden tenminste gebruikt waar ze voor gemaakt zijn. O-)
 
Kijk dat, het koste wat zweet maar je vrouw wil toch al niet meer. ;)
Ziet er goed uit man.

lol, zie net dat je de OP niet bent, maar jouw vrouw wil ook vast niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Das idd een mooie machine.. al ben ik bang dat ik niet zonder de duo zit kan.. gezien er nu eenmaal een duo rijdster bij me in woont.. ;) Zit te denken aan een manier om hem makkelijk te kunnen monteren/demonteren.
te koop via www.thunderbike.de
1299290.jpg

makkelijker kan denk ik niet ;)
 
'Heb al jaren zo'n zuignapding; gaat goed, zelfs met vrouw erop. Alleen niet echt geschikt voor lange afstanden (ervan uitgaande dat er niet veel blubber op/aanzit).
 
Terug
Bovenaan Onderaan