Te Koop Haynes WPH GS500twin '89 to '02

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMauster

MF veteraan
25 jul 2005
21.175
8
Rotterdam ergens
Facebook
25 euro inclussief, leek me een mooie prijs voor dit mooie boek
Op een paar vertte vingers na punt gaaf :Y
full
 
Laatst bewerkt:
25 euro ex, leek me een mooie prijs voor dit mooie boek
Mij niet. ;) Vind dat echt veel te veel geld voor een 2e hands boek waarvan er ook nog eens versies gratis te downloaden zijn.

Voor 7,50 exclusief verzendkosten wil ik hem wel overnemen, maar echt geen cent meer. Dan print ik het zelf wel uit. ;)
 
Laatst bewerkt:
Mij niet. ;) Vind dat echt veel te veel geld voor een 2e hands boek waarvan er ook nog eens versies gratis te downloaden zijn.

Voor 7,50 exclusief verzendkosten wil ik hem wel overnemen, maar echt geen cent meer. Dan print ik het zelf wel uit. ;)

Toch is het geen geld voor zo'n handig naslagwerk. Op internet is veel gratis te vinden, maar ook een hoop slecht ingescande zooi!
Ik heb het boek ook liggen, maar ik verkoop het niet.
 
Mij niet. ;) Vind dat echt veel te veel geld voor een 2e hands boek waarvan er ook nog eens versies gratis te downloaden zijn.

Voor 7,50 exclusief verzendkosten wil ik hem wel overnemen, maar echt geen cent meer. Dan print ik het zelf wel uit. ;)
dat word printen dan... ik ben best bereid over de prijs te praten maar met 7.50 sla je de plank echt mis :W
 
Mij niet. ;) Vind dat echt veel te veel geld voor een 2e hands boek waarvan er ook nog eens versies gratis te downloaden zijn.

Voor 7,50 exclusief verzendkosten wil ik hem wel overnemen, maar echt geen cent meer. Dan print ik het zelf wel uit. ;)

Pff geen verstand van zaken.
Boekies zijn kats duur nieuw hoor...

Print voor 7.50 maar eens een boek uit :P succes
 
Pff geen verstand van zaken.
Boekies zijn kats duur nieuw hoor...

Print voor 7.50 maar eens een boek uit :P succes
Ik snap ook wel dat ik erg laag zit met mijn bod, maar meer geld is het mij gewoon niet waard, gezien ik al een digitale versie heb.

"Kats duur" is in dit geval 31,20. (42.45 USD).
 
Laatst bewerkt:
Als je het boek nog hebt,
Ik wil het voor 22 euro incl. verzenden wel van je overnemen.
Is dat wat?

Harie29
GS500 2002 zwart/grijs
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan