Het JM-Racing Topic deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Colin Edwards :+

Persconferentie:
"i got a lot of good memories here but I got one fucked up memory here. i still havent forgiven this asshole next to me (NH) for that"

Over vanmiddag:
"we only got to do half the day´s work but i still get a full pay cheque!"
 
trekgewicht van 1600kg is wel lekker, voorruitverwarming ook wel :P Van binnen vind ik het grote touchscreen bediendeel mooi :Y :Y en bn toch maar voor een handbak gegaan. Mag graag ff beetje gas geven, metname afremmen/terugschakelen op de motor voor een bocht ging niet fijn met die automatische koppeling :+ :+

Euhh dat is geen excuus :P

Je had de 508 ook met een handbak kunnen bestellen. En als je de 2.0hdi handbak neemt dan is het trekgewicht 1790Kg (bij de 2.2hdi zelfs 1900kg).
 
Euhh dat is geen excuus :P

Je had de 508 ook met een handbak kunnen bestellen. En als je de 2.0hdi handbak neemt dan is het trekgewicht 1790Kg (bij de 2.2hdi zelfs 1900kg).


maar die heefr geen 20% bijteling.

maar goed, zal eerlijk zijn... die franse schommelstoel was het gewoon net nit :+ :+

regen @ASSEN NU...
 
Godskolere, ik denk ga alleen 'effe' quali's kijken.... het begon al op de ring van Amsterdam en toen hilversum waardoor ik de 125 nog hoorde rijden toen ik m'n auto uit stapte, maar nooit heb gezien toen ik het circuit zelf zag B| Die had ik dus gemist. 3 uur in de auto gezeten.
Quali GP en 2 gekeken. Tering wat klinken die Honda's lekkerrrrrrr op de Veenslang. Dat 'plofje' tussen het schakelen door en dat heerlijke 'geschreeuw' *kwijl*. Enfin, tijdens de Moto2 begon het te regenen en donkerdere wolken zaten eraan te komen. Toen deze was afgelopen besloot ik naar huis te gaan. Het was 1600 uur dus denk mooi om zessen thuis... Ik zat net in de auto toen het begon te hozen. Op dat moment blij dat ik besloten had weg te gaan en niet de Red Bull Rookies Cup te kijken.... 45 minuten om van het veldje op de snelweg te komen... nahja oke we zijn er: remlichten... wtf? En toen stond ik stil... heeeeeeeeel lang stil. Ongeluk bij Beilen en snelweg afgesloten: WTF :( 3,5 uur later was ik thuis... Ik weet weer waarom ik altijd alles thuis kijk :+ 2 uur daar geweest tegen 6,5 uur in de auto te hebben gezeten :')
 
Godskolere, ik denk ga alleen 'effe' quali's kijken.... het begon al op de ring van Amsterdam en toen hilversum waardoor ik de 125 nog hoorde rijden toen ik m'n auto uit stapte, maar nooit heb gezien toen ik het circuit zelf zag B| Die had ik dus gemist. 3 uur in de auto gezeten.
Quali GP en 2 gekeken. Tering wat klinken die Honda's lekkerrrrrrr op de Veenslang. Dat 'plofje' tussen het schakelen door en dat heerlijke 'geschreeuw' *kwijl*. Enfin, tijdens de Moto2 begon het te regenen en donkerdere wolken zaten eraan te komen. Toen deze was afgelopen besloot ik naar huis te gaan. Het was 1600 uur dus denk mooi om zessen thuis... Ik zat net in de auto toen het begon te hozen. Op dat moment blij dat ik besloten had weg te gaan en niet de Red Bull Rookies Cup te kijken.... 45 minuten om van het veldje op de snelweg te komen... nahja oke we zijn er: remlichten... wtf? En toen stond ik stil... heeeeeeeeel lang stil. Ongeluk bij Beilen en snelweg afgesloten: WTF :( 3,5 uur later was ik thuis... Ik weet weer waarom ik altijd alles thuis kijk :+ 2 uur daar geweest tegen 6,5 uur in de auto te hebben gezeten :')


was er vanaf een uurtje of 9 vanmorgen, heb alles gezien vandaag :Y :Y

Die Honda's klinken idd vettt! Was mooi om te zien hoeveel verschil er toch in de versnellingen zit tussen metname Stoner en de andere Honda's bij uitkomen GT. Had zo te horen een veel kortere 3e versnelling dan de rest. Super om te horen hoe snel die dingen in de toeren klimmen :P

Die Redbull Bommer race was ook best leuk, zaten paar leuke schuivers (en reddingen ; ) bij. De Dutch Supersport begon op een half natte baan maar werd al snel droog. Tussendoor de Ducati two-seaters nog gezien, maar man man wat is dat een commerciële aangelegenheid geworden zeg.... Eerder deden ze gewoon met 1 motor een paar rondjes. Nu zijn er 2 motoren die van start tot finish rijden (net een rondje dus) waarna de volgende al weer klaar staat. Waren dacht ik wel stuk of 6 (dus 12 passagiers) die hun rondje mochten doen.

Op de parkeerplaats was het een ware veldslag :X :X maar de astra moet toch zo de deur uit :P dus kon lekker doorploegen :+ :+
 
Ik had inderdaad ook het idee dat die van Stoner net effe anders klonk. Heb ook nog effe bij het 'rempunt' voor de ruskenhoek gestaan en die zie hoor je dat de snellere jongens net effe later het gas dichtgooien. Mooi punt om te staan trouwens. Die Pramac's hielden effe op met geluid maken terwijl je de rest lekker hoorde roffelen. Heel vreemd... En toen ging Capi op z'n plaat :X
 
lol, ja, ik ga niet weer helemaal terug rijden :P

Volgende keer dus met de trein ;)

Het is een groot wonder op Ned2 zenden ze van 11.55 tot 16.00 motorsport uit, nu maar hopen dat er tijdens de motoGP niet opeens iets belangrijkers op komt, fietsen ofzo :z
 
Laat ze lekker daar staan. Ik rijd zwaar illegaal met tuinhout tussen almere en zeewolde. ;)
 
Kvond de uittocht altijd fantastisch, maar d'er is zoveel blauw tegenwoordig, dat het niet echt leuk meer is.....meer een optocht.
Spectakel is iig nie meer.
Ja met de nadruk op boetes scoren tegenwoordig kan je beter effe zo'n evenementje meepikken. Hoef je de rest van het jaar niks meer te doen :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan