Het algemene zijspan topic

En dat incl btw. De brembo is kleiner uit eigen ervaring. Bij mij heb ik dat gewoon passend gemaakt, maar voor de Vox lijkt het me mooier een zelfde Grimeca te monteren. Wij zullen hem daar bestellen.
 
En dat incl btw. De brembo is kleiner uit eigen ervaring. Bij mij heb ik dat gewoon passend gemaakt, maar voor de Vox lijkt het me mooier een zelfde Grimeca te monteren. Wij zullen hem daar bestellen.

Das grappig......... want de brembo's die ik heb liggen (ex guzzi V50 en V65, voorwiel) zijn exact gelijk aan de door EZS gebruikte Grimeca; alleen de afwerking van de brembo (en de ophanging van de remblokken) is wat beter.
Wat ik destijds begrepen heb van iemand die er verstand van zei te hebben is dat grimeca de giet-mallen krijgt/koopt die niet (meer) aan de eisen van brembo voldoen.
Verder lijkt de uitvoering mij exact gelijk; je zou alleen even kunnen kijken of de grimeca ijzeren remzuigers heeft of niet; de kleine brembo's hebben allemaal gecoate lichtmetalen remzuigers en gaan wat minder snel vastzitten........
 
En dat incl btw. De brembo is kleiner uit eigen ervaring. Bij mij heb ik dat gewoon passend gemaakt, maar voor de Vox lijkt het me mooier een zelfde Grimeca te monteren. Wij zullen hem daar bestellen.

2 de zelfde klauwen is inderdaad mooier JFJ . en kwastert bedankt voor de tip voor JFJ. :Y
 
Laatst bewerkt:
Klopt, 60,- nieuw met blokken en al. Maar komt nog wat bij voor verzenden.
Bij Hoogstra autosport in Zuidwolde. Goedkoper kon ik ze niet vinden.
 
Gisteren een lekker rondje wezen rijden.

full


In de bak Nathan, iemand met een niet aangeboren hersenafwijking.
Aan een kant spastisch.
Bij onze gesprekken in het bubbelbad op dinsdag bleek dat hij eigenlijk nooit uit zijn woonplaats komt en als ie gaat dan vaak ver weg met een groepsreis.
Zij eigen omgeving kent ie dus niet of nauwelijks.

Moraal van dit verhaal .......

als je niet alleen op je span wilt rijden, pluk een gehandicapte van straat en geef hem een leuke dag.

tjsa, en als je dan die foto bekijkt, staat Nathan er niet echt goed op. Weer een reden om nog eens een ritje te gaan maken.
 
Gisteren een lekker rondje wezen rijden.

[afbeelding]

In de bak Nathan, iemand met een niet aangeboren hersenafwijking.
Aan een kant spastisch.
Bij onze gesprekken in het bubbelbad op dinsdag bleek dat hij eigenlijk nooit uit zijn woonplaats komt en als ie gaat dan vaak ver weg met een groepsreis.
Zij eigen omgeving kent ie dus niet of nauwelijks.

Moraal van dit verhaal .......

als je niet alleen op je span wilt rijden, pluk een gehandicapte van straat en geef hem een leuke dag.

tjsa, en als je dan die foto bekijkt, staat Nathan er niet echt goed op. Weer een reden om nog eens een ritje te gaan maken.
:)
 
Gisteren een lekker rondje wezen rijden.

[afbeelding]


Moraal van dit verhaal .......

als je niet alleen op je span wilt rijden, pluk een gehandicapte van straat en geef hem een leuke dag.
Ik probeer dat altijd met leuke blonde juffen die ik bij de bushalte of bij het stoplicht zie staan, maar om de een of andere reden lukt dat niet zo -O-
 
Dat is een bak die LBS volgens mij ontworpen heeft. Maar ik kwam op internet ook een keer een kinder skelter/hotrod tegen met dezelfde vorm. Was te gebruiken als zijpan of skelter volgens die advertentie.
 
Het is niet die van LBS dat weet ik zeker, even zoeken ik post nog wel............................
klik even op de link het is de op 3 na onderste rij die jullie bedoelen maar die is toch anders......http://www.lbszijspantechniek.nl/galerij/harleydavidson/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan