[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen op de A27 richting Almere rond een uur of half 10 een grijze yamaha.
Hij sloeg uiteindelijk af richting A1.

Lekker geluid :)

gespot20110702.jpg
 
Ik heb wel voor die open brug gestaan met een zwarte kawa. Stond jij achter die bordeaux rode motor. Zo ja dan :W

Als jij samen met een witte Triumph aan het rijden was moet het wel kloppen,ik stond idd achter een bordeaux rode tourmotor.

Het was even voor half 4 btw.

:W

Groeten Magnamannetje.
 
Net een rondje van 4300km gereden en ben welgeteld 1x gespot! Maar dan ook meteen goed!

Bij Arnhem, 2 km voor de pomp: hort hort, prrt prrt, pfftt... Motor dood. Nog gepoogd de pomp te halen, maar tevergeefs. 1 km voor de pomp stond ik aan de kant. (kHeb nog een MF-sticker nagezwaaid die fluks over de linker strook voortvloog). Tja... wat dan? Toch maar duwen, maar 300 meter verder bleek dat toch zwaarder dan gedacht. Bovendien stond er ineens een wit koekblikje op de vluchtstrook. De hoop zonk me in de schoenen laarzen, want veilig om het blikje heen lopen richting pomp was geen optie. Maar wat bleek? De koekblikkers, Quantum87 en vriendin (goed verstaan hoop ik?), boden een helpende hand! De helden hebben me de laatste ~800 m naar de pomp geduwd. Grandioos! *O*
Al hoop ik vaker 'gewoon' gespot te worden... (Mental note: een half uur stapvoets filerijden in het rurhgebied slurpt benzine. Trek >20 km af van je actieradius...)
Ha Elle! Graag gedaan hoor.
We (Tandenfeetje en ik) proberen waar mogelijk en nuttig te stoppen voor motorrijders met pech (goede eerste ervaring mee, maar toen hulpbehoevend). Had je vriend/man de mobiele flitser nog gezien bij het einde van de vangrail bij het tankstation?
grtz
 
vanmorgen bij de start van de run van de klimroos iemand met een sv gespot.
Ik heb je ook nog even een hndje gegeven. :Y
Wij stonden er vanaf vrijdag al op het terrein. ;)
 
Gespot.

Wat: een blauwe suus GSX F.
waar: in zoetermeer op de N417? bij Hans van wijk t/m aan rotterdam 16hoven.
Hoelaat: rond de klok van 12.15
Bij de rotonde in zoetermeer kwam ik naast je staan in de witte opel corsa en riep hard: GESPOT en wees naar je kenteken, geloof dat je het wel begreep.
Helaas bij afslag den haag viel je motor uit en kreeg je hem geloof ik niet meer aan de praat, je parkeerde hem op dat carpool parkeer plaatsje...
is dat nog opgelost? of helaas niet?

i.i.g Gespot!!!
 
Gespot.

Wat: een blauwe suus GSX F.
waar: in zoetermeer op de N417? bij Hans van wijk t/m aan rotterdam 16hoven.
Hoelaat: rond de klok van 12.15
Bij de rotonde in zoetermeer kwam ik naast je staan in de witte opel corsa en riep hard: GESPOT en wees naar je kenteken, geloof dat je het wel begreep.
Helaas bij afslag den haag viel je motor uit en kreeg je hem geloof ik niet meer aan de praat, je parkeerde hem op dat carpool parkeer plaatsje...
is dat nog opgelost? of helaas niet?

i.i.g Gespot!!!

Gelukkig loopt het daar af naar de parkeerplaats, net dat beetje hulp dat de accu nodig had :)

:W
 
Spotje vandaag omgeving Stadionplein te Amsterdam: rood-wit-blauwe CBR600F, geparkeerd onder een boom dus nu heeft er een vogel op je zadel gepoept. :W
 
Laatst bewerkt:
In de vliegende vaart niet gezien wat voor motoren er stonden,

Maar ca 1uur bij t Heerenhuis te Spijkerboor. 2 motoren waarvan 1 zeker een stikker. ik kan nog even toeteren en weg was ik weer :W
 
Laatst bewerkt:
in oldenmarkt, de oproep voor de zieke motorrijder
een aantal mf'ers gespot

SAM_0014.jpg

SAM_0015.jpg

SAM_0016.jpg

sticker zat er wel :j
SAM_0017.jpg


van brege :Y
SAM_0018.jpg


en brege miss
SAM_0019.jpg

SAM_0020.jpg


plofkop
SAM_0021.jpg

SAM_0022.jpg


sandertjer
SAM_0023.jpg


en bij de mcdrek in steenwijk
SAM_0024.jpg


ik was die met de zwarte VTR :Y *O*
 
Eindelijk mn eerste échte onderweg-spot, thanks!
Was op weg naar Almere en vandaar naar Oldemarkt. Je bent me daarna niet meer voorbij gereden?

Je had me ingehaald, toen ben ik even achter je aan gegaan om de foto te maken. Bij het inhalen de 2e keer liet ik je vanuit de auto de telefoon met de foto nog zien.

Ik kan me overigens voorstellen dat je dat niet hebt meegekregen....

:)
 
Leuk hoor, dat spotten.
Ik ben nog nooit gespot. En nog geen 10% van mijn spots geeft een respons... B| :Z :(

Zo, dat ben ik ook weer ff kwijt :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan