Aprilia SR Max 300cc

4899 euro in Frankrijk, pittig.
http://www.scooter-infos.com/actualite-007337-aprilia-sr-max-125-et-300-cm3-le-tarif-et-la-dispo.html (Aprilia)

4750 rijklaar zou mooi zijn.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaa hij komt naar Nederland!

Roké in Mijdrecht gebeld en die bevestigde dat de max naar Nederland komt!
Over 2-3 weken krijgen ze er eentje binnen. Prijs is €4690 excl afleverkosten. Voor zo'n prijs koop ik m hoor :)
 
Hahaha, dat schreef ik 6 berichten terug ;)
Dan zou je um maar vast bestellen, of niet ?
Komt er een DEMO ?
 
Laatst bewerkt:
Er komt geen demo. Hij heeft wel n andere scooter met hetzelfde blok, maar ik weet niet meer welke dat was.

Ik wist niet dat t zeker was dat die kwam. Je zei wel dat Roké naar de importeur zou bellen?
Um, misschien moet ik m blind kopen?
 
Laatst bewerkt:
Die Leertouwer Soest vroeg met droge ogen €5500 voor een Nexus 300. Later zag ik een overjarige Nexus 250 voor €4100 en ik zat te wachten op het Motorpaleis die een Nexus 300 kon leveren voor €4500 incl afleverkosten. Ik vond de nieuwe kleurindeling iets minder mooi geworden.

Ik zie deze wel zitten :)
 
Laatst bewerkt:
alles is voordeliger dan een vespa ,daar betaal je voor de ???

4500 inclusief kosten zou een erg strakke prijs zijn, dat motorpaleis is dat niet de vroegere uitimate-motors uit rotterdam???, voor die prijs inclusief zou die man er mogelijk veel van kunnen verkopen.

groeten uit het broeierige santo domingo.
 
Laatst bewerkt:
~
foto van mijn half dominikaanse dochter
full
 
Laatst bewerkt:
Zuunig jij moet een ontzettend lelijke vent zijn anders kon je nooit zo een knappe dochter produceren!!!

;) ;) ;)
 
Ferry,
Waarom nog de NEXUS ?
Je weet dat de Sr max er an komt, over 3 weekjes ?
De prijs is markt conform.

Ik rij nog even door op de cube, bevalt me goed.
Of er moet nog iets spannends voorbij komen ( GP800 in de aanbieding )
 
mijn dochter is pas 15, ze gaat nu van mavo 3 naar mavo 4.
hier in de dominikaanse republiek zie ik weinig scooters en motors , behalve dan de 125 en 100 cc.
wel veel grote auto's {terrein wagens} liefst de grootste, want hier geen wegenbelasting.

gp800, twee halen 1 betalen, zijn er eigenlijk wel veel gilera dealers in NL??
 
Ferry,
Waarom nog de NEXUS ?
Je weet dat de Sr max er an komt, over 3 weekjes ?
De prijs is markt conform.

Ik rij nog even door op de cube, bevalt me goed.
Of er moet nog iets spannends voorbij komen ( GP800 in de aanbieding )

Ik vraag me af of er geen update van de GP800 komt onder de Aprilia vlag? Misschien zal dit afhangen van het succes van de SR300? Maar het lijkt erop dat Piaggio zich stilaan ontdoet van een merknaam die niet meer echt aanslaat.
 
Ferry,
Waarom nog de NEXUS ?
Je weet dat de Sr max er an komt, over 3 weekjes ?
De prijs is markt conform.

Ik rij nog even door op de cube, bevalt me goed.
Of er moet nog iets spannends voorbij komen ( GP800 in de aanbieding )


Nee ik ga voor de sr max hoor! Ik reageerde op iemand, zodoende.

Ik zou m bijna blind kopen, maar ik wil er toch eerst ff op zitten omdat de nexus 250 me nogal tegenviel.
Het moet echter gek lopen, als ik zou besluiten m niet te kopen.

Ik werd deze week bij t stoplicht eruit gereden door n renault :( dus dat was de druppel
 
Ferry,
Zelf zou ik die zilverkleurige zijpanelen direct zwart (laten) spuiten.
Wat ik wel jammer vindt, geen dubbele schijf voor.

Renault er uit gereden ?
Waar rij je nu op ?
 
Ferry,
Zelf zou ik die zilverkleurige zijpanelen direct zwart (laten) spuiten.
Wat ik wel jammer vindt, geen dubbele schijf voor.

Renault er uit gereden ?
Waar rij je nu op ?

Oh, ik vind dat zilver wel mooi eigenlijk, maar ik zie wat je bedoelt. Eerst s ff in t echt bekijken :)

Heb nu een honda pcx 125
 
lekker weertje hier in Santo Domingo gisteren avond,
filmpje opgenomen van de onweer en bliksem,
bliksem slaat in een telefoon toren vlakbij,
op het eind van het filmpje.

 
Laatst bewerkt:
ferry34
Oh, ik vind dat zilver wel mooi eigenlijk, maar ik zie wat je bedoelt. Eerst s ff in t echt bekijken :)
Heb nu een honda pcx 125
Wees gerust,
met dit 300blok heb je alleen nog last van Audi's TSCsti of BMW X6 of zoiets dergelijks.
Maar die hebben dan 5 of 6 cilinders en minimaal 300pk.
Alle gewone burger autotjes, doe je met 2 vingers in je neus.
R6 tussen sprintjes van stoplicht tot stoplicht kan je ook bijhouden tot 70km/h want je ben veel sneller uit de startblokken ( zelfs zonder malossi ).
kortom, alles onder de 100km/h, is geen groot probleem.
Ben heel nieuwsgierig wat het gaat doen met 350 of 400cc :Y

Vanuit Italiaanse racerij heb ik vernomen, er voor dit blok een andere CDi beschikbaar komt. Helaas nog geen details.
Heb wel kenbaar gemaakt zodra beschikbaar is, even wil testen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Goeie info :)

Ik heb ff de scooter xpress gekocht met de test van de Nexus 125. Die heeft de achterste swingarm en alles war er bij t achterwiel zit, in zwart plastic.
Dan vind ik t metaalkleur van de Aprilia veel mooier. De 125 heeft ook t middenstuk zwart, dus misschien dat jij dat mooier vindt opabert.

Oh ja, ook zij schrokken ff van de zithouding. Je zit er meer òp dan in. Ik ben heel benieuwd of deze me n goed gevoel geeft. De ruit lijkt gelukkig n stuk groter dan die op de 250.

Er staat ook n test in van de new beverly cruiser met hetzelfde 300 blok en van de test werd ik heel blij :)
Het blok is fel en krachtig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan