Het ZX6R topic Deeltje 76 Easy like sunday morning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor zover ik weet heb ik geen familie in Hongarije nee :N


toch jammer... :P

fullsize_Miss%20Hungary%202007%20in%20Bikini.jpg

uni20080038psi5.jpg

488166317.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
Wat is er dan precies stuk gegaan Charlotte? Ik heb nooit ergens last van gehad namelijk :P


het pootje dat in de stuurpen gaat.. die bestaat uit 2 delen om hem vast te zetten door de bout aan te draaien..die 2 delen zijn dus in elkaar gedrukt op de een of andere manier..
 
ZX6R rijders! Ik ben op zoek naar iemand met een 2006 model die zijn motor beschikbaar wil stellen voor een vette upgrade!

Wat voor update? 2 xenon projectors in de koplamp. Dit zijn nieuwe projectors die speciaal voor xenon gemaakt zijn. Dus geen hinderlijke schitteringen meer voor overig verkeer, en een zéér strakke lichtbundel.

Ik heb de motor een aantal dagen nodig om de inbouw te doen, en foto's en filmpjes te maken van vóór en na, voor op mijn website waar ik deze kits ga verkopen. Je zult de motor dus naar Ermelo moeten brengen en hem daar achterlaten voor een paar dagen. Voordeel voor jou is dat je deze upgrade helemaal gratis krijgt. Normaal zou zo'n kit + installatie circa € 250 - € 300 kosten.

Als je hier interesse in hebt mail dan even naar info at motorsticker.nl

Dat komt er ongeveer zo uit te zien.

ICOew.jpg


Standaard xenon zonder projector:
y0xbn.jpg


Met projectors:
oLPkH.jpg

uYvzv.jpg

Rp794.jpg

dNX4t.jpg

zAA5f.jpg
 
Supervet :o Niet toevallig bij een '03 te doen hehe? :P

@Charlotte, dat is wel raar zeg, bij mij heeft alles toch ook maanden gemonteerd gezeten zonder problemen :?
 
Te strak aan gedraaid icm trillingen en schokken van de motor kan het veroorzaakt hebben.
Of hij was al gaar toen Charlotte hem kocht en heeft het alsnog zo lang uit gehouden...
 
ZX6R rijders! Ik ben op zoek naar iemand met een 2006 model die zijn motor beschikbaar wil stellen voor een vette upgrade!

Wat voor update? 2 xenon projectors in de koplamp. Dit zijn nieuwe projectors die speciaal voor xenon gemaakt zijn. Dus geen hinderlijke schitteringen meer voor overig verkeer, en een zéér strakke lichtbundel.

Ik heb de motor een aantal dagen nodig om de inbouw te doen, en foto's en filmpjes te maken van vóór en na, voor op mijn website waar ik deze kits ga verkopen. Je zult de motor dus naar Ermelo moeten brengen en hem daar achterlaten voor een paar dagen. Voordeel voor jou is dat je deze upgrade helemaal gratis krijgt. Normaal zou zo'n kit + installatie circa € 250 - € 300 kosten.

Als je hier interesse in hebt mail dan even naar info at motorsticker.nl

Dat komt er ongeveer zo uit te zien.

[afbeelding]

Standaard xenon zonder projector:
[afbeelding]

Met projectors:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


waarom niet in een 2007 ZX10R :?

dan breng ik hem even want 2 koplampen branden lijkt me wel wat :+
 
ZX6R rijders! Ik ben op zoek naar iemand met een 2006 model die zijn motor beschikbaar wil stellen voor een vette upgrade!

Wat voor update? 2 xenon projectors in de koplamp. Dit zijn nieuwe projectors die speciaal voor xenon gemaakt zijn. Dus geen hinderlijke schitteringen meer voor overig verkeer, en een zéér strakke lichtbundel.

Ik heb de motor een aantal dagen nodig om de inbouw te doen, en foto's en filmpjes te maken van vóór en na, voor op mijn website waar ik deze kits ga verkopen. Je zult de motor dus naar Ermelo moeten brengen en hem daar achterlaten voor een paar dagen. Voordeel voor jou is dat je deze upgrade helemaal gratis krijgt. Normaal zou zo'n kit + installatie circa € 250 - € 300 kosten.

Als je hier interesse in hebt mail dan even naar info at motorsticker.nl

Dat komt er ongeveer zo uit te zien.

[afbeelding]

Standaard xenon zonder projector:
[afbeelding]

Met projectors:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zx6r uit 2004.. kan je daar niet iets voor maken? O-)
 
Te strak aan gedraaid icm trillingen en schokken van de motor kan het veroorzaakt hebben.
Of hij was al gaar toen Charlotte hem kocht en heeft het alsnog zo lang uit gehouden...


Het zou kunnen, maar er is niet als een gek mee gereden ofzo.. gewoon klein rondje.. volgende keer maar gewoon nieuw kopen..en geen 2ehands.. :P
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat iemand bezwaar zal maken als je gewoon in 1 keer quote ipv 3 posts onder elkaar :')
:^ dat mag niet :')
[FAQ=richtlijnen,meerderereacties]Richtlijnen: Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten[/FAQ]
 
Laatst bewerkt:
zat al te wachten op zulke reactie's haha :P Als jullie vertellen hoe je meerdere personen kan quoten.. dan zal ik me voortaan aan 1 post per keer houden :Y
 
Supervet :o Niet toevallig bij een '03 te doen hehe? :P
Ja zou eventueel wel kunnen. Wat voor kleur motor heb je en mag de koplamp ook zwart worden zoals afgebeeld?

waarom niet in een 2007 ZX10R :?

dan breng ik hem even want 2 koplampen branden lijkt me wel wat :+
Die heeft standaard al projector koplampen. Dat zou ook zeker omgebouwd kunnen worden, maar ik ben nu even opzoek naar reflector koplampen, omdat deze projectors speciaal daarvoor bedoeld zijn.

zx6r uit 2004.. kan je daar niet iets voor maken? O-)
Ja zou eventueel wel kunnen. Wat voor kleur motor heb je en mag de koplamp ook zwart worden zoals afgebeeld?
 
ZX6R rijders! Ik ben op zoek naar iemand met een 2006 model die zijn motor beschikbaar wil stellen voor een vette upgrade!

Wat voor update? 2 xenon projectors in de koplamp. Dit zijn nieuwe projectors die speciaal voor xenon gemaakt zijn. Dus geen hinderlijke schitteringen meer voor overig verkeer, en een zéér strakke lichtbundel.

Ik heb de motor een aantal dagen nodig om de inbouw te doen, en foto's en filmpjes te maken van vóór en na, voor op mijn website waar ik deze kits ga verkopen. Je zult de motor dus naar Ermelo moeten brengen en hem daar achterlaten voor een paar dagen. Voordeel voor jou is dat je deze upgrade helemaal gratis krijgt. Normaal zou zo'n kit + installatie circa € 250 - € 300 kosten.

Als je hier interesse in hebt mail dan even naar info at motorsticker.nl

Dat komt er ongeveer zo uit te zien.

[afbeelding]

Standaard xenon zonder projector:
[afbeelding]

Met projectors:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Heb dan wel geen 06, maar alsnog mailtje gestuurd O-)

Zou wel Dual Xenon in m'n 08 willen *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan