[Centraal] MF-er gespot post het hier deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Bandit, M--13--X volgens mij. Vanavond, rond 21:15/21:30, op de A1 richting Apeldoorn, ter hoogte van Barneveld. Ik voegde in bij de Mac en ging er 2km verderop af bij Barneveld/Voorthuizen :W Ik wilde je nog even voorbij gaan om mijn stickert te laten zien, maar die kans gaf je me niet :+
*O* *O*

Ik haalde je daarvoor in, dus had je stickert al gezien .. maar was laat thuis dus helemaal vergeten te melden hier :$ Bij deze teruggespot :+ :]
 
Vanmiddag in de Noorddammerstraat in A'veen.
Een kawasaki
Heb een briefje achter gelaten.

:W :W

Lieke:
(Ben mijn eigen inlog gegevens kwijt dus even via de account van Guido.)

Ik werk daar dus je zou me hier vaker kunnen treffen.
In 2009 heeft mijn motor daar het hele jaar gestaan en ook nog tot midden 2010 en ben ik niet een keer gespot.
Wel leuk dat de 2e keer dat ik sinds die tijd met de motor naar mijn werk ga, ik meteen gespot wordt. Bedankt voor je post-it. Dat geeft wel weer een smile !
 
Rond 16u op de A12 vlak voor Den Haag stond iemand (met bijrijder) stil op de vluchtstrook. Zag e sticker te laat. Alles goed gekomen?
 
Net op de Schuwacht in Krimpen aan de Lek, heel groepje gespot wat lekker aan het toeren was :] en een gevallen fietser tegenkomen.
Bedankt voor de eerste hulp jongens (vooral dame)!!!!!!!!!

Had geen zin om al jullie kentekens op te schrijven dus doe het zo maar ff ;)

:W

Dat was MFA, met vandaag in de gelederen onder andere:

- ik
- Adindum
- Rider_heleen
- Andy-marf
- Horney
- Bakir87
- en nog een paar anderen. Heleen is degene die eerste hulp verleende. Militair verpleegkundige is ze geloof ik. :)
 
Vanmiddag rond 13.20 op de rotonde bij de Veemarkthallen ri A27 een blauwe R6, berijder had een voornamelijk wit pak aan. En de motor had een stickert.
Ik stond in een niet nader te omschrijven automobieltje voor het rode verkeerslicht te wachten en was derhalve niet herkenbaar als potentiële spottert.

:W
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond elf uur gespot op de parkeerplaats bij pompstation de Andel langs de A12 bij Gouda :P

MJV. Nog even een praatje staan maken :+

Was de B-king meets babyking nog gezellig?

Tevens nog een ZX6R gespot op dezelfde parkeerplaats. Je stoof er samen met iemand zonder stickert vandoor :W
 
Wie o wie reed ik vanmiddag rond 17u voorbij op de ring rond Eindhoven :? Je reed als laatste van een groep van een brommert of 7/8, ik kwam jullie toeterend voorbij rijden op de verrot met bagagerol :) Geen idee, wat voor brommert, etc, je had, wel een wit/zwart leren pak aan _O-
 
Gistermiddag in Frankrijk bij een tankstation vlakbij Dijon gespot door de ouders van Cat_girl/Catgirl (weet niet exact je forum naam). :)

Doe ze maar de groetjes van ons(Petey en mij) :W
 
Gisteren, zondag, 2 spotjes.

Rond om Nijmegen heel de dag 2 stickers voor me gehad.

BJuutK en Kowalski.

Was een leuke rit, alhoewel voor mij het ochtend tempo wel iets hoger had gekund.
@ Kowalski, Hoe is het met de rug?
@ BJuutK Mooie brommer!!

:W :] *O*
 
Rond 9.00u, afslag A10 -> centrum bij VUmc Amsterdam: een (vaal O-) ) rode naked, ouder model, zou een NTV kunnen zijn. Met rugzak, en je kwam uit de richting den Haag/Zaanstad; voor meer details reed je te vlot. ;)
Spotje! Ik zat op de trapfiets.
 
Rond 9.00u, afslag A10 -> centrum bij VUmc Amsterdam: een (vaal O-) ) rode naked, ouder model, zou een NTV kunnen zijn. Met rugzak, en je kwam uit de richting den Haag/Zaanstad; voor meer details reed je te vlot. ;)
Spotje! Ik zat op de trapfiets.

Vale rode naked? Check. Het enige water wat dat hok ziet is regen. O-)
Tijdstip + locatie? Check.
Vlotte rijstijl? Check. Wilde nog even groen halen. :$

:W
 
op de a12 utrecht richt den haag net voor woerden nog voor de traject controle

om 9;30 ingehaald door mf er zonder ook maar 1 reactie niet zwaaien niet kijken

geen poot uitsteken :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

gr zwaar teleurgestelde mf er -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan