Het grote Honda NX250 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat mijn cilinderkop en een nokkenas kapot is, zit ik eraan te denken om mijn motor in stukjes te verkopen. (En een andere NX250 te kopen) Dan moet er echter wel animo voor zijn. Voor de rest is alles heel aan de motor. Heeft er iemand interesse in onderdelen? Dan hoor ik het graag, als ik een beetje geld krijg voor de onderdelen doe ik de motor in onderdelen weg.
 
Laatst bewerkt:
Omdat mijn cilinderkop en een nokkenas kapot is, zit ik eraan te denken om mijn motor in stukjes te verkopen. (En een andere NX250 te kopen) Dan moet er echter wel animo voor zijn. Voor de rest is alles heel aan de motor. Heeft er iemand interesse in onderdelen? Dan hoor ik het graag, als ik een beetje geld krijg voor de onderdelen doe ik de motor in onderdelen weg.

jaaaaa... de complete uitlaat!!! als deze tenminste nog niet rot is.
 
jaaaaa... de complete uitlaat!!! als deze tenminste nog niet rot is.

De demper zit een gaatje in, maar je hoort er weinig van. Het zit onderop de overgang van de demper naar de pijp die naar voren loopt. En het is lasbaar.
De bocht is helemaal heel en volgens mij door de vorige eigenaar vervangen. Maar die neem ik graag mee naar de volgende motor, want het is een titanium bocht oid, in ieder geval beter spul dan RVS.
Maar dan zou je de bocht van de andere NX kunnen kopen. (Als er veel interesse voor onderdelen is, staat er volgende week een andere NX)
 
De demper zit een gaatje in, maar je hoort er weinig van. Het zit onderop de overgang van de demper naar de pijp die naar voren loopt. En het is lasbaar.
De bocht is helemaal heel en volgens mij door de vorige eigenaar vervangen. Maar die neem ik graag mee naar de volgende motor, want het is een titanium bocht oid, in ieder geval beter spul dan RVS.
Maar dan zou je de bocht van de andere NX kunnen kopen. (Als er veel interesse voor onderdelen is, staat er volgende week een andere NX)

zou je een foto kunnen maken van dat gat?
 
ook interesse in rechter zijkap die voor de uitlaat zit.

Bedoel je het kleine plastic kapje op de bocht? Die ben ik verloren onderweg omdat ik hem niet goed vastgezet had :X


Die grote kap bij de demper heb ik wel. Die zou je voor E20,- kunnen kopen.




Ik ga echter pas dingen verkopen als ik zeker weet dat ik genoeg geld voor de onderdelen bij elkaar krijg ;)
 
Laatst bewerkt:
Gaatje uitlaat:

dsc7626ee.jpg


Eventueel kan ik het voor E7,50 dichtlassen.
 
Omdat mijn cilinderkop en een nokkenas kapot is, zit ik eraan te denken om mijn motor in stukjes te verkopen. (En een andere NX250 te kopen) Dan moet er echter wel animo voor zijn. Voor de rest is alles heel aan de motor. Heeft er iemand interesse in onderdelen? Dan hoor ik het graag, als ik een beetje geld krijg voor de onderdelen doe ik de motor in onderdelen weg.
wat vraag je nog voor het defecte blok? daar heb ik dan evt wel interesse in.
 
@ lennardw

Ik pas toch even, vandaag toch flink lopen bakken en braden aan de uitlaat en het lijkt erop dat het bijna voor elkaar is.

Toch bedankt voor de moeite.
 
Eventueel wel interesse in:

Koplamp,
Schakelpookje
Steuntje (voor bijv koffer) dat op de "kont" van de motor zit.
 
@ lennardw

Ik pas toch even, vandaag toch flink lopen bakken en braden aan de uitlaat en het lijkt erop dat het bijna voor elkaar is.

Toch bedankt voor de moeite.

Ok :)

Hiero de achtervelg, misschien ook voor, afh van waar je zit

Ik woon een half uurtje ten oosten van Rotterdam.



Verder heb ik ook wel interesse in het achterwiel, €50 oke? Waar woon je eigenlijk? Da's ivm evt ophalen van onderdelen wel makkelijk om te weten.

(als ik de reacties zo lees raak je redelijk wat onderdelen kwijt)

Voor het blok vraag ik E175,00. Laat maar horen wat je er van vind. Ik zag op Ebay een blok met wat missende onderdelen staan voor E270,-, dus E175 lijkt mij een mooie prijs :)


Eventueel wel interesse in:

Koplamp,
Schakelpookje
Steuntje (voor bijv koffer) dat op de "kont" van de motor zit.

Koplamp: Bedoel je alleen de lamp, of de kap+lamp en alles erop en eraan?
Schakelpookje: E8,00
Steuntje: Bedoel je het zwarte horizontale vlak alleen of het horizontale vlak inclusief de aluminium zijsteunen?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn dus nu 2 geïnteresseerden voor de achtervelg, dat gaat nog wat worden :P Wie geeft het meest? O-)
Ik ga zaterdag bij een andere NX kijken, dus zaterdagmiddag kan de uitverkoop misschien al beginnen *D

Nogmaals, de motor gaat dus pas weg als ik een andere heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok :)Ik woon een half uurtje ten oosten van Rotterdam.Voor het blok vraag ik E175,00. Laat maar horen wat je er van vind. Ik zag op Ebay een blok met wat missende onderdelen staan voor E270,-, dus E175 lijkt mij een mooie prijs :)Koplamp: Bedoel je alleen de lamp, of de kap+lamp en alles erop en eraan?
Schakelpookje: E8,00
Steuntje: Bedoel je het zwarte horizontale vlak alleen of het horizontale vlak inclusief de aluminium zijsteunen?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn dus nu 2 geïnteresseerden voor de achtervelg, dat gaat nog wat worden :P Wie geeft het meest? O-)
Ik ga zaterdag bij een andere NX kijken, dus zaterdagmiddag kan de uitverkoop misschien al beginnen *D

Nogmaals, de motor gaat dus pas weg als ik een andere heb ;)
Ik had niet gezien dat Kawarez ook interesse had in de achtervelg, en wat mij betreft: eerst komt, eerst maalt.
€175 vind ik veel teveel voor een blok met kapotte kop, sorry. dat zou ik geven voor een goed lopend NX250 blok.
 
Ik had niet gezien dat Kawarez ook interesse had in de achtervelg, en wat mij betreft: eerst komt, eerst maalt.
€175 vind ik veel teveel voor een blok met kapotte kop, sorry. dat zou ik geven voor een goed lopend NX250 blok.


Aan welk bedrag zat je dan te denken?
 
Ik heb besloten om de motor grotendeels in onderdelen weg te doen, hoewel ik nog geen andere NX250 heb.

@Kawarez, voor E50,00 mag je de achtervelg kopen.
@rijnooit, wilde jij nog onderdelen?

@iedereen, bijna alle onderdelen zijn er nog :)
 
Ik heb besloten om de motor grotendeels in onderdelen weg te doen, hoewel ik nog geen andere NX250 heb.

@Kawarez, voor E50,00 mag je de achtervelg kopen.
@rijnooit, wilde jij nog onderdelen?

@iedereen, bijna alle onderdelen zijn er nog :)

Uhmmm even een andere vraag.

Het met je ketting/tandwielen set?
DAAR heb ik sowieso interesse in.

Dat complete steuntje op de kont ook wel... pm maar
 
Heren, een maat van mij is ook op zoek naar een nx250. Voor een fijn studenten prijsje.

Iemand nog wat in de aanbieding?
 
Hebben we naar gekeken ja.. hij is alleen een beetje angstig voor de km-stand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan