Garmin Nuvi 510 met 2010 kaarten (en met garantie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

W_4

Die hard MF'er
10 jun 2007
313
0
Maassluis
Ik ga toch maar voor een Zumo of een Rider, dus wil weer van mijn vrijwel gloednieuwe en waterdichte Garminnetje af :)

Het gaat om een Garmin Nuvi 510

Zie hier wat info: Garmin Nuvi 510

En hier de recensie met betrekking tot het gebruik van de Garmin Nuvi 510 op de motor: 510 op de motor

Bijgesloten:
- 4GB Transcend class 6 SD card (originele kaarten staan nog op het interne geheugen, hierop heb ik mijn overige kaarten staan)
- Bon gedateerd op 4 mei 2010, dus nog iets van 21 maanden garantie (overigens, is het een "virtuele bon", ofwel een printje, want Nuvi is online besteld)
- Originele RamMount houder (let wel: dus alleen de houder zelf, overige accessoires zelf nog bij kopen)
- Auto zuignap houder met sigaretten oplader
- Doos met handleidingen en dergelijke
- USB kabeltje
- Screenprotector erop geplakt
- Zwart neopreen hoesje
- Tweede (niet originele) batterij

Paar foto's van internet geplukt:

Fig_9.jpg

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Deze houder zit er dus bij, maar niet dat ding aan de rechterkant

Fig_15.jpg


Fig_20.jpg

^^^^^^^^^^^
Naast een Zumo

Fig_22.jpg


Ziet er als nieuw uit ...

Iemand interesse?
 
tja, lastig ... ding zelf is iets van 200 EURO, rammount houder erbij, accu erbij, hoesje erbij, snelle micro SD card erbij, screenprotector erbij, pas 10 weken oud ... mmm ... 225 EURO incl. onverzekerd verzenden binnen NL? Zou dat netjes zijn? If not, hoor ik graag een tegenbod ...
 
Laatst bewerkt:
das echt geen gekke prijs.

ik heb dezelfde ook net aangeschaft ook online.
maar dan zonder extra accu en ram mount en 6gb sd card

succes met verkoop.
 
Hoe zit dat nou, zit de scooterhouder er ook bij?
Deze:
image.php

DSC_0393_01.jpg


Bij Pixmania zijn ze daar een beetje vaag in. Volgens de beschrijving zit ie erbij, maar je kunt 'm er ook bij kopen als set :?
 
Yep, zit er nog helemaal ongebruikt bij ... dus scootersteun, autosteun (zuignap) en RamMount houder (met RamMount krijg je 'em pas echt goed op je motor :) )
 
Okay, okay ... deze week niet het beste weer om te rijden ... maaruh, wat moet je zonder nuvi navi als het weer straks weer schitterend gaat worden? :)
 
Laatst bewerkt:
Kickje voor deze navigatie en hierbij een startbod van 175 euro.
 
Beide bedankt voor de biedingen. Dickr, ik heb je even ge-pb-d want ik hoop nog net ff iets meer te kunnen krijgen, maar wie weet komen we er wel uit.
 
ik heb Dickr per pb een tegenbod gedaan, maar wat mij betreft staat alles nog open hoor. Wie het eerst komt :)
 
't ziet er naar uit dattie verkocht is aan iemand die per mail reageerde zojuist ... voor nu dus even gereserveerd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan