TK: Kantel aanhanger voor 1 motor !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da´s voor mij niet handig. Ik heb de aanhanger meestal nodig als de motor niet rijdt.

In je eentje is het makkelijkste erop te rijden, maar als de motor niet rijdt is het een eitje om hem er met z'n 2en op te duwen. In je eentje kan het ook wel maar dan moet je op passen dat ie niet uit z'n evenwicht schiet.

Zelf heb ik hem ook vaak zat gebruikt voor niet lopende motoren e.d. ;)
 
als je hem recht op zet hoe hoog is ie

of anders gezecht hoe lang ie ie max ivm hoogte garage en idd omhoog weg zetten zou evt een optie zijn anders zo ie zo niet

Ik zal dat maandag even voor je opmeten, zit dit weekend bij mijn ouders dus kan daar ff niet naar kijken ;)
 
oke wacht ff af waqnt z,n aanhanger evt met een 2e te verschuiven goot is wel makkelijk
 
Zou hem wel willen hebben, ware het niet dat hij hier ook in de weg staat!!

Nouja, in ieder geval weer een gratis donderdagkickje
 
totaal offtopic....

ik heb een Arosa gereden, maar moet er toch niet aan denken om er een aanhanger achter te hebben :D

Ohja, verders een nette aanhanger natuurlijk!
 
totaal offtopic....

ik heb een Arosa gereden, maar moet er toch niet aan denken om er een aanhanger achter te hebben :D

Ohja, verders een nette aanhanger natuurlijk!

Haha, ik heb eigenlijk nergens last van gehad? Aanhanger + motor is net 200 kg dus kan ook weinig misgaan hehe

Nou hop mensen, volgende week heb ik vakantie dus dan kan ie ook opgehaald worden :P
 
ik denk niet dat ie omhoog past in m,n garage maar toch bedankt voor het op meten

brug met motor er op in hoogste stand kan net (zit ik niet niet met het schermpje van de sv650 tegen het plavond)

dus echt hoog ik het niet wel jammer opzig want het is een lekker ruimte besparende aanhanger
en ik kan hem wel op de oprit zetten mja dan staat ik ook in de weg

dus helaas word hem niet voor mij
 
Nou, de auto is verkocht. Nu de aanhanger nog.
325 euro! Momenteel staat hij in Hellouw, niet meer in Tilburg helaas!
 
Haha wat een actief topic opeens. Zit idd nu al weer bijna 2 weken in Bali, maar de aanhanger is al ruim een maand geleden verkocht ;)

Dus mag wel een slotje op :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan