Nieuwe SV650S deel X

Mag deze op de OP?
:}


full
 
Laatst bewerkt:
Kan je mij de originele versie van clipje 1 sturen (mail staat aan), verwerk ik die nog even in me filmpje ;)

Edit, doe beide maar, is net zo makkelijk.

Het 1ste filmpje is groter dan 25mb, dus kan die niet mailen.
Het 2de filmpje geeft telkens een serverfout aan :?
 
Laatst bewerkt:
Hey people, ik heb gister mijn eerste valpartij op de motor gehad. Helaas met de SV ;(
Schade aan rechterkant + mijn knie kapot (niet gebroken gelukkig, wel zwaar gekneust)
Is gebeurt in Eindhoven bij kruispunt TU en Eindhoven station. Ik maakte een bocht naar rechts met +- 25 km/u, daarna heeftachterband grip verloren (het was nat en glad) en daar ging hij '(

Nu zijn mijn rechter spiegel, remhendel,voetstepje, valsteun kaduuk en heb ik wat glijschade aan de rechterkant op mijn topkuip, achterkant uitlaat en linkpijp uitlaat.

Rijklaar maken zal mij ruim 400 euries gaan kosten vrees ik. En lopen zal voorlopig ook zeer moeizaam gaan (loop nu met krukken). Oftewel flinke schade aan motor, portmonee en mijzelf :N

Verder nog maar zien wat ikmet topkuip en evt. uitlaat doe. :?

Sterkte kerel!
Dat je maar snel weer op je fietsje mag rondscheuren :]
 
leuk filmpje geworden Jasper.. *O* *O*
Ik heb de meeting manager alweer ingevuld..

Ik zeg kom maar op!!

Idd very nice, alleen jammer dat ie wat donker is af & toe.
Je uitlaat klinkt best beschaafd (als je er niet achterrijdt ;))
Waarom zet je hem niet op Youtube?

De Meeting-Manager kan ik nog niet invullen, heb m'n rooster van September nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Na een relatief lange afwezigheid door een surfvakantie in Mimizan.. :) ..heb de de meetingmanager ook voor de tweede keer weer ingevuld! Vond het erg leuk en gezellig dus als ik kan ben ik er ook de volgende keer weer bij!

Dan had ik nog een vraagje. Zou iemand nog een keer de link willen geven van de webshop die die rem- en koppelingshendels verkoopt waar bijna de helft op die meeting mee reed?? De meesten weten wel welke ik bedoel denk ik, ben de naam ff kwijt..


Als laatste heb ik eindelijk mijn stukje voor de OP. Zou je deze erbij willen zetten Dionysius? Misschien kun je mij meteen op de kaart aanstippelen in Beek (gem. Montferland!)

large


Mods: Yoshimura uitlaat, SV-radiatorcover, SV kettingbeschermer, Suzuki onderkuip en seatcover, onderspoiler, kleine plaathouder en wit/blauwe dagrijverlichting.
 
Laatst bewerkt:
Het 1ste filmpje is groter dan 25mb, dus kan die niet mailen.
Het 2de filmpje geeft telkens een serverfout aan :?

Te laat, filmpje staat al online ;) Ben me Youtube wachtwoord kwijt en de e-mail waar het account naar verwijst bestaat niet meer. Vimeo heeft betere kwaliteit als bijkomend voordeel

...

Dan had ik nog een vraagje. Zou iemand nog een keer de link willen geven van de webshop die die rem- en koppelingshendels verkoopt waar bijna de helft op die meeting mee reed?? De meesten weten wel welke ik bedoel denk ik, ben de naam ff kwijt..

....

http://shop.the2wheels.com/ (the2wheels - GP Adjustable Levers Online Store) *D
 
Laatst bewerkt:
7 September.. Assen... :Y *O*

Net geboekt bij MSL... Extra dag van MSL..
Er zijn nog plekken beschikbaar in groep 1..


Gratis toegangs kaarten momenteel bij de gamma..... ?
Kreeg ze vandaag in mn handen gedrukt..
Heb er verder niet naar gekeken.. alleen dat het op 7 augustus is.. ? :W



EDIT..
Even google gebruikt...
Zondagochtend 7 augustus opent Superbus van Prof. Wubbo Ockels (TU Delft en RUG) de
eGrand Prix voor elektrische motoren tijdens de Gamma Racing Day op het TT circuit.

elektro fietjes.... :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Dat is wat anders dan zij bedoeld denk ik ;) Gamma Racing Day > ga ik trouwens wel naar toe net al voorgaande jaren (toen het nog Rizla Racing Day was)
 
Zo deze post gaat in de OP als herinnering

SV Meeting @ 3 juli
WAS SUPER *O*

GEDC0105.JPG


Wie waren erbij:
  1. weersink
  2. Bruuntje
  3. Dionysius
  4. Fido #77
  5. Marten-zeeland
  6. V-twin Kevin
  7. Corn3tto
  8. -46-
  9. Pieter_Racet
  10. Kaaskroket
  11. Jappie007
  12. Disaster-Master
  13. Fumi
  14. Mark

Foto's
Dionysius - https://picasaweb.google.com/103044081944510239361/SVMeeting03072011?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOi-n8n-sY6SKw&feat=directlink

Corn3tto - Motorstek: Fotoalbum

Filmpjes
Dionysius -
Disaster-Master
Corn3tto - Part 1:
Part 2:
Jappie007 -

Stemmen voor http://www.meeting-manager.nl/1007/ (SV 650 meeting part 2)
 
Laatst bewerkt:
Hihi ja inderdaad ik bedoel wat anders.. :) zou gezellie zijn Jap als je ook komt rijden hou er rekening mee dat het meestal zo volgeboekt is...
@fumi!! Welkom terug.. Ik zag dat Jap al het adres Van de levers gegeven had. Je kan via eBay bestellen..

Gamma en gratis toegang voor racing day. Miss wel weer eens leuk laatste keer was 11jr geleden..
 
Moet ik ook nog maar eens voor kijken, na de vakanties dan :)
Alleen.. lange, of korte? Vraag me af wat fijner is. Geloof dat ik even aan Bruno z'n hendel heb zitten voelen (:+) en die was kort, was wel fijn geloof ik :)

voor op straat adviseer ik eigenlijk altijd de lange versie. Op mijn R6 heb ik de korte versie zitten

Je moet het zo zien dat je bij korte hendels met je wijsvinger en middelvinger "alles"doet. rest doet niet meer mee...

ze kosten trouwens maar iets van 30 pleurotjes..
 
Zo meeting manager ook weer ingevuld, hopelijk kan ik er deze keer wel bij zijn! :) Nu nog leuke locatie en goed weer. Misschien een ritje in zuid-holland/brabant? Gelet op de kaart en aardig wat brabo`s met een SV actief hier op het forum heb ik het idee..?

Net nog even lekker stukkie gereden hier in de bollenstreek, wordt ook is tijd dat ik even een foto ga maken voor in de OP! :]
 
Laatst bewerkt:
zo, krijg voor m'n verjaardag van een vriend een setje Pazzo imitatie hendels :P Lang, zwart, rode versteller. Lekker neutraal dus maar wel stoer :)

Over 12 uurtjes stappen we in de auto op weg naar Zuid-Frankrijk voor 2 weken :)
Daarna een paar daagjes thuis en dan 2 weken vakantie met de SV *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan