GS en GSX tuning goodies. Dyna/Yoshi/VM29/K&N/Raask

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
16.012
8.671
Driebergen
Facebook
Dyna bobines: VERKOCHT
Carburateurs VERKOCHT
K&N filters VERKOCHT
Rearsets VERKOCHT
Oliekoelerset VERKOCHT
Bigborekit VERKOCHT
Stuur VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Set Dyna 3Ohm bobines met Dyna bougiekabels ZGAN 1000 km gebruikt, zeer dikke vonken. Bedrading op de bobines is pas gemaakt voor de GS1000 kabelboom dus plug and play. Past op de GS serie en GSX, ook op GSXR toe te passen. €120
full


Oliekoelerset, Lockhart oliekoeler compleet met motorblok adaptor, slangen en ophangbeugel, slangen aan de zijkant ala Wes Cooley's racemotor. €100

full

full

full


Yoshimura bigbore zuigerkit voor de GS1000 voor 1085cc ipv 997 en hogere compressie, inclusief cilinderblok, gebruikt maar in goede staat. €250

full

full
 
een bod van 100 euro voor de Dyna bobinedingen :W

bod gezien en genoteerd, in geval van hongersnood zal er misschien op ingegaan worden. :W

Hebbe....bodje van 20 inclusief verzenden neem ik het stuur van je over. Neem aan dat dit de alu kleur is en geen rood?

Bod gaat de goede kant op, het is een aluminium stuur wat rood is geanodiseerd.
full
 
Oeh, die carbs :9~ Denk dat ze het goed zouden doen op mijn XJ650 (alleen geen centjes voor ;()
 
Ja! Die oliekoelerding + adapter, misschien krijg ik m'n turbobrik nog een keertje koel :P.
Dit past toch op een GS aansluiting?
(deze is lekker plat zodat het precies onder mijn inlaatkanaal door kan :) )
 
Laatst bewerkt:
Oeh, die carbs :9~ Denk dat ze het goed zouden doen op mijn XJ650 (alleen geen centjes voor ;()

Denk dat ze een beetje té zouden zijn hoor want ze horen op een gekietelde 1000 maar ze zijn al gereserveerd.


Ja! Die oliekoelerding + adapter, misschien krijg ik m'n turbobrik nog een keertje koel :P.
Dit past toch op een GS aansluiting?
(deze is lekker plat zodat het precies onder mijn inlaatkanaal door kan :) )

Oliedruksensor van een GS850 en die van de 1000 uit '79 hebben allebei hetzelfde onderdeelnummer: 16445-45000. :Y
 
Denk dat ze een beetje té zouden zijn hoor want ze horen op een gekietelde 1000 maar ze zijn al gereserveerd.
Waar is die 29mm eigenlijk gemeten bij deze carburateurs?
Ik zag dat een nieuwe set CR's op maat voor mijn motor 31mm waren dus ik dacht dat het ook wel zou lukken met deze ;)
 
Waar is die 29mm eigenlijk gemeten bij deze carburateurs?
Ik zag dat een nieuwe set CR's op maat voor mijn motor 31mm waren dus ik dacht dat het ook wel zou lukken met deze ;)

Als er 31 mm CR's opkunnen zou het met deze ook zeker lukken, I stand corrected. :}
 
Heb je die carbs ook op je katana gehad?

Seabird, ik stuur je net een meeltje. :W

Nee deze zijn meer voor de GS750 en GS1000 en eventueel de 850/1000G met gasschuifcarbs, die hebben een bijpassende inlaatpoortdiameter.
Heb nu Mikuni RS38 op het 1230 blok wat ik de Katana zat en nu in de Retro-Fighter. :9
 
heb misschien ook wel interesse in de kop, als hij nog niet verkocht is aan de vorige replyer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan