Kaal blok Aprilia RSV/Tuono Rotax V990RP 2001-2003

BeTon

Die hard MF'er
18 jul 2005
806
6
Den Haag
Een maatje van me heeft een kaal blok (zonder injectie, kabelboom etc) van een RSV mille bij me gedropt om voor hem te verkopen. Hoeft er niet de hoofdprijs voor te hebben, herkomst en historie onbekend. Komt uit een berging van een huurhuis in A'dam en de woningbouw wilde het blok wegtiefen...

Blok ziet er erg netjes uit. Startmotor zit er nog op dus we kunnen hem even rond laten draaien om de compressie te meten.


full
 
Als ik zie wat er op MP gevraagd wordt voor die blokken, dan zijn de biedingen 'n tikje aan de lage kant ;)

Zullen we gewoon beginnen bij 200 EU?
 
Als ik zie wat er op MP gevraagd wordt voor die blokken, dan zijn de biedingen 'n tikje aan de lage kant ;)

Zullen we gewoon beginnen bij 200 EU?

Is er zekerheid dat het blok goed is, ook de versnellingsbak...
 
Die zekerheid kan ik helaas niet geven. Ik heb het blok nooit onder een motor meegemaakt dus kan er niks over zeggen.

Zoals het blok eruit ziet zou ik zeggen dat er nog maar weinig km mee gereden zijn.

Als ik iets zonder al te veel moeite kan testen, laat maar weten.
 
Is er zekerheid dat het blok goed is, ook de versnellingsbak...


als je goed leest weet je het antwoord toch al staat gewoon in de start post waar ie vandaan komt en history onbekend
mja alleen een losse startmotor of dynamo kost je al minimaal zo weel
 
Wat mij betreft mag ie ook in onderdelen weg. Dus als iemand een specifiek onderdeel nodig heeft, schroef ik dat er wel af.
 
Waarschijnlijk is het blok als één geheel verkocht. Hoor ik binnen een paar dagen. Mocht dat niet doorgaan maat ie uit elkaar. Bij bikereparts vragen ze voor een ouder model kop met 33000 km 275 EU. Ik wil er 100 EU voor hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan