3 proxxon momentsleutels

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
2
Tilburg
1. Micro-click 30/S
5-30Nm, 1/4" aansluiting
Plaatje

2. Micro-click 100/S
20-100Nm, 3/8" aansluiting
Plaatje

3. Micro-click 200/S
40-200Nm, 1/2" aansluiting
Plaatje


proxxon.jpg


alle drie tegelijkertijd gekocht (complete set), een paar keer gebruikt tot nu toe (de 2 kleinste nooit, de grootste een paar keer, maar niet als momentsleutel). doos en verpakking heb ik nog liggen. mogen weg tegen een fatsoenlijk bod! verzenden mogelijk, kosten voor de koper.
 
Laatst bewerkt:
apart mag opzich ook, maar dan moet ik eerst een koper hebben voor alle 3 de sleutels. 30 euro per sleutel (ophalen) of 35 euro (met verzenden erbij) of 80 voor de hele set (ophalen) of 85 euro (post).
 
Ik wil ze alle drie wel overnemen. Jou kennende uit het sv topic ga ik er van uit dat ze in goede staat zijn.

Helaas heb ik net de voorpoten uit mijn motor gehaald voor nieuwe olie anders was ik ze vandaag nog komen halen. Pm me even je rekeningnummer dan maak ik de 85 euro over.
 
@latm: dat ze in perfecte staat zijn, mag je er van uit gaan. ik heb ze goed bewaard tot nu toe. wat ik je niet 100% kan vertellen, omdat ik daar geen verstand van heb, is of ze opnieuw gecalibreerd moeten worden. ik weet niet of ze "minder" worden in de loop van de tijd of als je ze niet gebruikt.

als ik de verhalen op het internet moet geloven, dan moet je ze, voor gebruik, even een paar keer helemaal open- en dichtdraaien zodat de veer weer op normale "kracht" komt te staan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan