Het machtige Bandit topic deel 27!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat je, als je jou taartschep gaat aanpassen, het meteen goed moet doen. Dit is niet (heel veel) beter imho

Heb een paar pagina's terug een korte how-to gepost. Is niet veel werk, en dan is het meteen netjes afgewerkt. :YUhm gaatjes niet afgedekt = hij loopt niet. Gaatjes afgedekt = hij loopt... Lijkt mij dat je die dopjes moet laten zitten, al weet ik mn god niet waar je het over hebt :+

bovenop de carberateur voorop zit er op elke carberateur een tuutje dat uitsteekt de tweede heeft een slangetje erop.
 
Oh, pagina 99 alweer.

Hier even de korte how-to iets uitgewerkt, zodat hij in de OP van het volgende deel kan. Aangezien er veel naar gevraagd wordt, en dit wat duidelijkheid schept waar je mee bezig bent:

Je plakt je kappen onder af met ducktape (tegen krassen vd zaag), dan gewoon de zaag erin in de lijn van je kappen.
288bn0o.jpg

n36srs.jpg


Dan met karton een mal maken, hoe die het ontstane gat kan dichten, en deze van alu (2-2,5mm) namaken.
a2uhyw.jpg


Dan een kentekenplaat houder hierop fabriceren, spuiten en voila. Ik was er 1 dagje mee bezig :Y en het resultaat is erg netjes.
x1adc4.jpg


Succes :Y
 
bovenop de carberateur voorop zit er op elke carberateur een tuutje dat uitsteekt de tweede heeft een slangetje erop.
Grappig, je krijg een definitief "dicht" en een "ik weet niet waar je het over hebt" en je reageert op "ik weet het niet" :+


Zijn de synchroniseer'tuutjes', moeten afgesloten zijn tenzij je je carburateurs aan het synchroniseren bent, dan zitten de slangen er op. De lengte maakt niet uit, als het maar dicht is. Dat ene slangetje gaat naar je benzinehaan en schakelt de stroom, zodat de benzine niet kan lopen als je motor niet loopt en je carbs dus niet overstromen.
 
Oh, pagina 99 alweer.

Hier even de korte how-to iets uitgewerkt, zodat hij in de OP van het volgende deel kan. Aangezien er veel naar gevraagd wordt, en dit wat duidelijkheid schept waar je mee bezig bent:

Je plakt je kappen onder af met ducktape (tegen krassen vd zaag), dan gewoon de zaag erin in de lijn van je kappen.
[afbeelding]
[afbeelding]

Dan met karton een mal maken, hoe die het ontstane gat kan dichten, en deze van alu (2-2,5mm) namaken.
[afbeelding]

Dan een kentekenplaat houder hierop fabriceren, spuiten en voila. Ik was er 1 dagje mee bezig :Y en het resultaat is erg netjes.
[afbeelding]

Succes :Y

Thnx mate, ik ga van de winter lekker verder rommelen.. Dit omdat ik nu veel moet werken en de tijd die ik vrij heb anders te besteden heb dan klussen helaas...
 
Grappig, je krijg een definitief "dicht" en een "ik weet niet waar je het over hebt" en je reageert op "ik weet het niet" :+


Zijn de synchroniseer'tuutjes', moeten afgesloten zijn tenzij je je carburateurs aan het synchroniseren bent, dan zitten de slangen er op. De lengte maakt niet uit, als het maar dicht is. Dat ene slangetje gaat naar je benzinehaan en schakelt de stroom, zodat de benzine niet kan lopen als je motor niet loopt en je carbs dus niet overstromen.

sorry had die ander van definitief dicht over het hoofd gezien gaat zo snel hier *D
maar in ieder geval bedankt ga die eerste ook gelijk dicht maken vond het al zoon raar sissend geluid geven :+
 
Maar werken jullie ook allemaal wel eens continudiensten enz? ;) Van de winter als tie toch stilstaat wil ik wat in mekaar gaan flanzen van aluminium :Y
Ben nu vooral continu vrij :+ Maar goed, die taartschep netjes oplossen kost echt niet zo bizar veel tijd... Ik heb die van Jessica33 in een kwartiertje 10x netter gemaakt dan dit ;)
 
Wie had dat 1100 blok :P ?
Heb wel interesse als ie met niet teveel gepruts onder mijn B6 '97 kan...
Kwestie van mijne er uit, die er in of meer werk?

Zijn dan 3 dingen die ik wil veranderen, zwaarder blok, USD vooraan, gixxer (of ander) veer achteraan. Dan komt de eye-candy...
 
Wie had dat 1100 blok :P ?
Heb wel interesse als ie met niet teveel gepruts onder mijn B6 '97 kan...
Kwestie van mijne er uit, die er in of meer werk?
In principe past dat wel, maar de 600 achterbrug is niet echt bedoeld voor de kracht van een 1000+ blok en moet je dus ook vervangen, en een 1100 blok loopt niet best op 600 carburateurs...
Zijn dan 3 dingen die ik wil veranderen, zwaarder blok, USD vooraan, gixxer (of ander) veer achteraan. Dan komt de eye-candy...
Gixxer veer heb ik nog wel liggen, samen met een USD valt dat al wel onder eye-candy hoor :P
 
In principe past dat wel, maar de 600 achterbrug is niet echt bedoeld voor de kracht van een 1000+ blok en moet je dus ook vervangen, en een 1100 blok loopt niet best op 600 carburateurs...Gixxer veer heb ik nog wel liggen, samen met een USD valt dat al wel onder eye-candy hoor :P

full

Een USD vork maakt een motor zoveel mooier :9~
 
Ben nu vooral continu vrij :+ Maar goed, die taartschep netjes oplossen kost echt niet zo bizar veel tijd... Ik heb die van Jessica33 in een kwartiertje 10x netter gemaakt dan dit ;)
*O*

En dat kan op ieder willekeurig moment van de dag, als je maar stroom en een dremel hebt (en een Luuk die het voor je wil doen ;) ).
 
Maar werken jullie ook allemaal wel eens continudiensten enz? ;) Van de winter als tie toch stilstaat wil ik wat in mekaar gaan flanzen van aluminium :Y
Ja, 24/7, 365 dagen per jaar.

Ma owee als m'n baas durft te bellen als ik slaap, zit/sta/lig te neuken, bier aant drinken ben, of wa dan ook aan het doen ben, en niet in de buurt van de zaak ben, dan.........


..... kan ie de "pot" op :+
 
Laatst bewerkt:
Ben nu vooral continu vrij :+ Maar goed, die taartschep netjes oplossen kost echt niet zo bizar veel tijd... Ik heb die van Jessica33 in een kwartiertje 10x netter gemaakt dan dit ;)
:/
Zo lang??

2 minuten bezig met demonteren.
1 minuut bezig met afzagen.
7 minuten bezig met monteren van plaatje, kenteken en knipperlichten.

En klaar is KeesMark :+
 
Laatst bewerkt:
Wie had dat 1100 blok :P ?
Heb wel interesse als ie met niet teveel gepruts onder mijn B6 '97 kan...
Kwestie van mijne er uit, die er in of meer werk?
Wel iets meer werk.
Andere achterbrug nodig ivm torderen van de B6 achterbrug.
Andere klauw. (bij mij tenminste)
Remstang. (oja, die heb je volgens mij al :+ )
Achterwiel. (of je moet zo'n smal ding dan willen houden)
Ene, ik zou zeker je voor-, achtervering, en als je het zelf wil, ook je remmen vervangen.
Loopt wel iets harder.


Mare, weet niet of de frames hetzelfde zijn kwa dikte, kan ook nog verschillen.
Zijn dan 3 dingen die ik wil veranderen, zwaarder blok, USD vooraan, gixxer (of ander) veer achteraan. Dan komt de eye-candy...
eye-candy :?

wa's da nou weer
 
Laatst bewerkt:
In principe past dat wel, maar de 600 achterbrug is niet echt bedoeld voor de kracht van een 1000+ blok en moet je dus ook vervangen, en een 1100 blok loopt niet best op 600 carburateurs...Gixxer veer heb ik nog wel liggen, samen met een USD valt dat al wel onder eye-candy hoor :P
Hoeveel van die dingen heb je nog liggen dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan