Motorbrug / motorheftafel 2200 x 700 mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikeraddict

Rookie
4 aug 2011
8
0
Wegens verbouwing van onze garage staat de motorheftafel een beetje in de weg, deze is ook overbodig geworden door het omruilen van de baanmotor naar een enduro model.

De motorheftafel is het type "HBM 300" die ik destijds in Nederland ben gaan kopen. Het is een prima handmatig (met de voet te bedienen) bedienbare brug met een ideaal formaat die zeer goed werkbaar is voor alle typen motoren.

Technische gegevens van de HBM 300 Motor / Heftafel:
Afmetingen van het plateau: 220x70 cm.
Afmetingen van de oprijplaat: 65x70 cm.
Gewicht: Circa. 150 Kilogram.
Maximale hoogte: 800 mm.
Minimale hoogte: 180 mm.
Capaciteit: 450 Kilogram.
Hydraulische afneembare pedalen.
Heeft een uitneembaar luik voor het achterwiel.

Vooraan zit normaal een stopplaat die ik om de één of andere reden had verwijderd maar niet meer terugvind, ik ga daar een identieke stevige plaat in inox op monteren indien gewenst. De wielklem stond voor mij persoonlijk te ver naar voor, voor een goede balans van de motorheftafel en heb ik direct na aankoop weggedaan. Bij onderhoud plaatste ik een motorfiets op de middenbok of met een achtersteun, dan kan je indien nodig ook nog altijd het voorwiel wat bewegen en dat is meer nodig dan je denkt.

Nieuwprijs 350,- euro.
Voor de vaste prijs van 150,- euro af te halen in Adegem (België), ik kan deze ook afleveren voor 175,- euro tem 250km enkele rit / 190,- euro tem 350km enkele rit.

Hier een paar foto's:



 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan