Uit de oude doos..

Mooi :9~ is die van jou Eric?? En dan ook nog ff de TR500 nieuw leven inblazen!!


Jep, heb hem net geheel nagezien, schoongemaakt, nieuwe uitlaat gemaakt, balhoofdlagers vervangen enz. Na de laatste rit ongeveer 6 jaar geleden niet veel meer mee gedaan, uitlaat was niet meer wat het moest zijn, ging scheuren op div. plaatsen.
Het pijpje is van 0.8mm en bleek na al die jaren toch flink verrot te zijn aan de binnenkant en dus ook niet gek dat hij stuk ging. Heb een hele nieuwe gemaakt, exact gelijk aan de oude, dus ook van 0.8mm.

Suzuki loopt ook weer, blok nagezien, nieuwe close-ratio bak en rechtvertand primair, nog wel beter afstellen maar wil eigenlijk toch weer een keertje ergens de baan op, geen races , just for fun :]

suzuki ;) :
 
Hey allemaal,

Weet niet of ik het hier goed plaats maar deze kwam ook uit een doos.. _O- _O-
Sorry..

full
 
Haha, mooie foto's Brian! Dat mutsje, geweldig! Oma gedaan?

Leuk stukje ook over je vader in Motor-Magazine afgelopen week...
 
Laatst bewerkt:
Haha, mooie foto's Brian! Dat mutsje, geweldig! Oma gedaan?

Leuk stukje ook over je vader in Motor-Magazine afgelopen week...

Hoi,

Dankje, Oma kon zich natuurlijk niet inhouden met breien. haha.

Was zeker leuk stukje van pa in motor. Kon je de ruimte nog een beetje herkennen ?
Je bent toch wel eens bij ons geweest in een ver verleden ?

Groeten..
 
Hoi,

Dankje, Oma kon zich natuurlijk niet inhouden met breien. haha.

Was zeker leuk stukje van pa in motor. Kon je de ruimte nog een beetje herkennen ?
Je bent toch wel eens bij ons geweest in een ver verleden ?

Groeten..

Ik weet het niet meer, ben inderdaad weleens bij jullie geweest maar dat is al heeeel erg lang geleden. Ergens midden of eind jaren 70.

Woonden jullie er toen niet boven en was de winkel/werkplaats beneden?
 
Ik weet het niet meer, ben inderdaad weleens bij jullie geweest maar dat is al heeeel erg lang geleden. Ergens midden of eind jaren 70.

Woonden jullie er toen niet boven en was de winkel/werkplaats beneden?~[/quote]

Zolang geleden, zijn we dan al zou oud....Ik zit nog aan d goede kant van de 40,,,hahah

Klopt winkel/werkplaats is beneden, zij wonn er nog steeds boven..
 
Las zo juist dat hij overleden is:

Nummer 9 - Gary Nixon:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik denk dat deze man wat meer toelichting als eerbetoon behoeft ..... '(

Gary Nixon (January 25 1941 – August 5 2011) was an American motorcycle racer who, when on Triumph motorcycles, most notably won the A.M.A. Grand National Championship in 1967 and 1968. He was also a former winner of the Daytona 200 motorcycle race on a 500cc Triumph, claiming a victory in the 1967 event. Nixon was also known for his partnership with legendary tuner Erv Kanemoto when they won the 1973 U.S. National Road Racing Championship for Kawasaki.
In 1976 he competed at the international level, laying claim to the Formula 750 world championship until international politics denied him that prize. He was inducted into the AMA Motorcycle Hall of Fame in 1998 and the Motorsports Hall of Fame of America in 2003.halloffame He last resided in Maryland and participated in vintage motorcycle racing as well as testing motorcycles for the locally produced syndicated public TV automotive review program MotorWeek.
Nixon suffered a heart attack on July 29 2011 and died on August 5 from complications.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat nicky Hayden dit ook niet leuk vind , die was een groot fan van hem en rijd altijd met een Tshirt van Garry Nixon onder zijn pak....

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan