Topic Eindhoven Deel XXX

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze staan te flitsen onder de treinrails bij station beukenlaan aan de kant van area 51/strijp s op de rondweg..

100 waar ik 70 mocht en ik heb nog "geluk" zegt ie..
kan best kloppen want ik had daarvoor minimaal 170 gereden maar mijn portomonnee viel bijna uit mijn broek dus daarom remde ik af :)

heb ik nog geluk gehad dan, was daar om 14:00 ofzo geweest.
 
Laatst bewerkt:
smaken verschillen maar deze vind ik echt pauper _O-
En Rossi replica op een Honda das ook niks :P

Heb je geen plaatje van die Konica Minolta? Die Hannspree vind ik ook mooi :Y

Eensch...
Konica minolta staat ook op kappenset.nl :)
Vind die samen met hannspree wel de vetste, maar het broertje van drinkyoghurt (was toch zijn broetje als ik het goed begreep) heeft ook de hannspree... :)
Ik zou dan gaan voor de konica :)

Maar smaken verschillen :)
 
Hallo allemaal,

Dit jaar is het er nog niet van gekomen maar we willen het jaar toch niet voorbij laten gaan zonder dat we naar de Nordschleife zijn geweest. De planning is om op zondag 4 sept (bij mooi weer natuurlijk) vanuit Venlo richting "de groene Hel" te gaan. Een mooi dagje uit om naar bijzondere auto's en motoren te kijken en wellicht zelf een rondje te proberen over "de Groene Hel"

Iedereen die benzine door de aderen heeft lopen is uitgenodigd om mee te gaan (vrienden kunnen ook mee). Auto's en motoren zijn welkom!

Als het weer het toelaat verzamelen we tussen 10.00 en 10.30 uur bij de benzinepomp op de grensovergang in Venlo.

Graag een berichtje terug of dat je meegaat of niet!

Groeten,

Gewoon Snel
 
Degene die zin en tijd heeft is bij deze uitgenodigd. Ik organiseer dit ieder jaar voor collega's en vrienden. Het is een leuk dagje uit voor prettig gestoorden die een beetje lak hebben aan de regels.

Ik denk dat ik hier dan wel goed zit! :P De rit naar de Nordschleife is al een dollemansrit, daar rondknallen en weer terug! :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Degene die zin en tijd heeft is bij deze uitgenodigd. Ik organiseer dit ieder jaar voor collega's en vrienden. Het is een leuk dagje uit voor prettig gestoorden die een beetje lak hebben aan de regels.

Ik denk dat ik hier dan wel goed zit! :P De rit naar de Nordschleife is al een dollemansrit, daar rondknallen en weer terug! :Y :Y
Bedankt voor de uitnodiging :) Was graag mee gegaan maar helaas kan ik die dag niet -O-
 
Hallo allemaal,

Dit jaar is het er nog niet van gekomen maar we willen het jaar toch niet voorbij laten gaan zonder dat we naar de Nordschleife zijn geweest. De planning is om op zondag 4 sept (bij mooi weer natuurlijk) vanuit Venlo richting "de groene Hel" te gaan. Een mooi dagje uit om naar bijzondere auto's en motoren te kijken en wellicht zelf een rondje te proberen over "de Groene Hel"

Iedereen die benzine door de aderen heeft lopen is uitgenodigd om mee te gaan (vrienden kunnen ook mee). Auto's en motoren zijn welkom!

Als het weer het toelaat verzamelen we tussen 10.00 en 10.30 uur bij de benzinepomp op de grensovergang in Venlo.

Graag een berichtje terug of dat je meegaat of niet!

Groeten,

Gewoon Snel
Klinkt leuk, zal er over nadenken! Kleine opmerking: weet je dat er vanuit Venlo 2 snelwegen duitsland ingaan (40= verlengde A67 en de 61 die begint in Venlo) met allebei een pomp net voor de grens ;)
 
Vette bike!!

Op zich vind ik juist die street triple r mooi O-)
Triumph Street Triple R (2009)
of deze:
Prachtige '08 Triumph Street Triple alle mogelijke opties!
Is dan wel geen r maar erg mooi O-)
Street Triple is wel leuk maar geen optie voor mij. Die is namelijk langzamer dan die ik al heb ;) Street Triple is een beetje een vrouwenfiets vinnik... Speed Triple is dik :9

Deze ook wel, maar veel te duur :o
33-SF_S.jpg
 
Degene die zin en tijd heeft is bij deze uitgenodigd. Ik organiseer dit ieder jaar voor collega's en vrienden. Het is een leuk dagje uit voor prettig gestoorden die een beetje lak hebben aan de regels.

Ik denk dat ik hier dan wel goed zit! :P De rit naar de Nordschleife is al een dollemansrit, daar rondknallen en weer terug! :Y :Y

leuk idee, bw, florisz, jeroen en ik zijn er laatst ook geweest.
echt vet om te kijken/rijden daar, vond alleen de rit erna toe nie zo veel aan,
veelste druk en teveel geflits, was van de voorkant maar toch.
als je nog ooit een hotel wilt pakken daar: Home - Am Tunnel - Motor Hotel
eigenaars zijn nl's ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan