Te Koop: SM-wielenset compleet KTM/Husaberg

Bosje

MF veteraan
20 apr 2004
6.206
3.791
Amersfoort
Te Koop:

KTM SM-wielenset compleet:
remschijven voor en achter
adapter voor de remklauw tbv KTM EXC 450 2007
Achterwiel voorzien van transmissiedemper zodat de versnellingsbak ontzien wordt

Voorzien van redelijk frisse opgesneden slick achter en voor goede raceband voor voldoende raceplezier.
Tevens nog een zgan achterband bij voor op de weg en een set wegbanden, nog wat extra opgesneden voor wat ruwer terrein. Foto's volgen vandaag of morgen.

Vraagprijs: 675 eurotjes :)
 
Wielen:

full
 
en de bandjes :)

full



Nog niet vermeld, voor- en achtervelg zijn van het merk Behr, achter is 4,25inch; breed (is tenminste fatsoenlijk tussen de achterbrug te krijgen :P )
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de maten van de wegbanden?
street legal?
 
Merk bandjes en zijn ze nog een beetje van profiel?
Miss je PB aanzetten.
 
Merk bandjes en zijn ze nog een beetje van profiel?
Miss je PB aanzetten.
Staat aan.

Voorband is een roadlegal supersportband, zit nog redelijk profiel op, maar bandje slijt hard ivm supergrip, is denk ik eigelijk te zacht voor openbare weg.
Achterband is zgan. Is lekgereden door iemand op een supersport en van ZOT gekregen met een prop erin. Aangezien je met binnenband rijdt maakt het geen zak uit.
Hier heb ik een paar sessies op circuit mee gereden (ik ben beginner), en geen problemen gehad met grip maar doordat het tussen de oortjes niet goedzat toch n slick eropgegooid (maar reed de steps aan de grond dus grip voldoende).
Tevens is de opgesneden set ook roadlegal en die heeft ook nog flink profiel. Heb ik er afgegooid ivm circuitdagje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan