Uit de oude doos..

Dacht even bij de eerste blik naar deze foto dat het Hartog was... Oeps!
It's Jack!!

0124.jpg


Wel Hartog...

0126.jpg
 
Het was Assen 84 of 85 in de rothmans kleuren ......!! :Y
full


Biland was pissig want ze mochten de baan ff schoon rijden voor de 500 cc want er lag een olie spoortje ..... zo van ,laat ze met die spannen mar op hun bek gaan ! vond ie niet leuk...
nou dat heeft ie laten zien :} :} :} :9
 
Laatst bewerkt:
[http://i137.photobucket.com/albums/q240/xjrhommel/forum/2011-03-05_199.jpg (afbeelding)]
[http://i137.photobucket.com/albums/q240/xjrhommel/forum/2011-03-05_200.jpg (afbeelding)]
[http://i137.photobucket.com/albums/q240/xjrhommel/forum/2011-03-05_217.jpg (afbeelding)]
[http://i137.photobucket.com/albums/q240/xjrhommel/forum/2011-03-05_219.jpg (afbeelding)]


mooi he? toen was Assen nog Assen!
 
en een baan waar je van kon dromen.. :z ..nu is het eerder een nachtmerrie :(

Vorig jaar heb ik een dag daar gereden.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het circuit vroeger was.
Dus wat is er nu zo veel veranderd dan??

In september doe ik er weer een dagje rijden *O*
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar heb ik een dag daar gereden.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het circuit vroeger was.
Dus wat is er nu zo veel veranderd dan??

In september doe ik er weer een dagje rijden *O*

Mwah in de loop der jaren is het van een kleine 30km naar iets van 4km gegaan ;)

Maar de wijzigingen van de laatste 10 jaar, het volledig verwijderen van de noordlus hebben de baan toch wel enigszins geamputeerd als ik het zo mag zeggen.
 
geamputeerd ja ! er is met een rolstoel nog niet eens knap rond te komen ! blijf me kwaad maken over zoveel stommiteit !! dit gaat niet wennen ! Bagger :r

Ga een tukkie doen en dromen over "oud'' Assen en hoe lekker het was om daar rond te jagen over dat perfect stroeve asfalt waar je in de regen nog kei hard kon gaan , en de bochten met mooie verkanting die elkaar perfect harmonieus opvolgen

hee kan wel in de poezie gaan hehehehe
 
Laatst bewerkt:
geamputeerd ja ! er is met een rolstoel nog niet eens knap rond te komen ! blijf me kwaad maken over zoveel stommiteit !! dit gaat niet wennen ! Bagger :r

Ga een tukkie doen en dromen over "oud'' Assen en hoe lekker het was om daar rond te jagen over dat perfect stroeve asfalt waar je in de regen nog kei hard kon gaan , en de bochten met mooie verkanting die elkaar perfect harmonieus opvolgen

hee kan wel in de poezie gaan hehehehe

M'n Pa zei altijd een nat Assen is niet glad .
 
geamputeerd ja ! er is met een rolstoel nog niet eens knap rond te komen ! blijf me kwaad maken over zoveel stommiteit !! dit gaat niet wennen ! Bagger :r

Ga een tukkie doen en dromen over "oud'' Assen en hoe lekker het was om daar rond te jagen over dat perfect stroeve asfalt waar je in de regen nog kei hard kon gaan , en de bochten met mooie verkanting die elkaar perfect harmonieus opvolgen

hee kan wel in de poezie gaan hehehehe
Oude (voor 2006)Assen was voor de kijker veel beter laat staan voor de rijders die er hebben gereden.Ik heb vaak bij de oude ossenbroek gezeten een geweldig gedeelte met veel sfeer, helaas allemaal historie.Het laatste jaar voor 2006 met de TT en WKSBK kon je daar niet eens meer plaatsnemen :(
De oude korte baan met de nationale bocht was ook beter voor de gewone circuitrijder .die veenslang............geweldig ......de oude bult veel beter en vloeiender.
Ik rijd graag op Assen maar het was vroeguh net ff beter,gelukkig heb ik van mijn eerste circuitdag rijdend op een ZX636 Assen(2003)opname's met onboardcamera van mij op video en DVD :] :] :] ,mijn beste/mooiste circuitdag tot nu toe :Y ........1.37 *D


Geweldige foto's mannen,gaat zo door :}
 
Laatst bewerkt:
Oude (voor 2006)Assen was voor de kijker veel beter laat staan voor de rijders die er hebben gereden.Ik heb vaak bij de oude ossenbroek gezeten een geweldig gedeelte met veel sfeer, helaas allemaal historie.Het laatste jaar voor 2006 met de TT en WKSBK kon je daar niet eens meer plaatsnemen :(
De oude korte baan met de nationale bocht was ook beter voor de gewone circuitrijder .die veenslang............geweldig ......de oude bult veel beter en vloeiender.
Ik rijd graag op Assen maar het was vroeguh net ff beter,gelukkig heb ik van mijn eerste circuitdag rijdend op een ZX636 Assen(2003)opname's met onboardcamera van mij op video en DVD :] :] :] ,mijn beste/mooiste circuitdag tot nu toe :Y ........1.37 *D


Geweldige foto's mannen,gaat zo door :}
1.37, dat heb ik nooit gehaald, 1.38,3 is mijn ronderecord op oud (1999) Assen. Dat was dan wel met een 125 ;)

En kwam er afgelopen TT ook achter dat er heel veel taluds zijn verdwenen, al zal dat met de teruglopende bezoekersaantallen niet echt een probleem zijn.

Btw, er zijn plannen om een circuitdag te organiseren waar ook klassieke zijspannen gelegenheid hebben om dr rondjes te rijden. Dat lijkt me dan weer wel leuk, heb met het zijspan nooit de gelegenheid gehad om daar te rijden. :)
 
geamputeerd ja ! er is met een rolstoel nog niet eens knap rond te komen ! blijf me kwaad maken over zoveel stommiteit !! dit gaat niet wennen ! Bagger :r

Ga een tukkie doen en dromen over "oud'' Assen en hoe lekker het was om daar rond te jagen over dat perfect stroeve asfalt waar je in de regen nog kei hard kon gaan , en de bochten met mooie verkanting die elkaar perfect harmonieus opvolgen

hee kan wel in de poezie gaan hehehehe

Maar je moet niet vergeten dat we nu wel een fijne evenementen hal hebben, waar we naar het Tros muziekfeest kunnen gaan _O- (ik noem maar een voorbeld)
 
Maar je moet niet vergeten dat we nu wel een fijne evenementen hal hebben, waar we naar het Tros muziekfeest kunnen gaan _O- (ik noem maar een voorbeld)

dat zal het dan in de toekomst dan wel worden; TT, Toeristen Trekplijster _O-

wel met geluidschermen natuurlijk en alleen bestemd voor bezitters van electrische voertuigen :r

Enja natuurlijk een Museum !; ''vroeger jongens en meisjes reden hier mannen en ja soms zelfs vrouwen, onverantwoord hard op benzine verbrandende motoren met oorverdovenlawaai rondjes over een asfalt laken , waarbij ze veelal ten val raakten en zich daarbij onverantwoord verwonden ,tegen woordig dekt onze ziekte kosten verzekering dat soort uitspattingen niet meer ..ondenkbaar!! wat een tijd dames en heren !! :Z

~
En kwam er afgelopen TT ook achter dat er heel veel taluds zijn verdwenen, al zal dat met de teruglopende bezoekersaantallen niet echt een probleem zijn.
Ja als je die gezellige taluds waar je een zelf meegenomen 6 packie mag verorberen weghaald blijft het publiek vanzelf wel weg .......(dat soort) publiek is alleen maar lastig joh !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan