Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de bushalte.......

Er staat bij de bushalte een lange wachtrij.

Vooraan staat een mooie meid in een aardig krap minirokje..

Dan verschijnt eindelijk de bus. Als die mooie meid in wil stappen, krijgt ze haar been niet ver genoeg omhoog.

Gelijk glijden haar handen naar de rits achteraan de rok, om haar minirok wat ruimer te maken.

Ze doet een tweede poging om in te stappen, maar ook dat lukt niet.

Weer glijden haar handen naar achter en morrelt ze weer aan de rits.

Ze doet een derde poging om de bus in te stappen, maar het lukt nog steeds niet.

Een beetje geïrriteerd glijden haar handen opnieuw naar achter en begint ze wat ruiger aan de rits te sjorren.

Plotseling krijgt ze een duw, zodat ze bijna over het opstapje van de bus kukelt.

Als ze omkijkt, staat er een heer in driedelig pak haar een beetje pissig aan te kijken.

"Zou je misschien even normaal willen doen?" roept ze boos.
Zegt die heer geïrriteerd:
"Moet jij nodig zeggen, je hebt net mijn gulp drie keer opengemaakt...........
 
Bij de bushalte.......

Er staat bij de bushalte een lange wachtrij.

Vooraan staat een mooie meid in een aardig krap minirokje..

Dan verschijnt eindelijk de bus. Als die mooie meid in wil stappen, krijgt ze haar been niet ver genoeg omhoog.

Gelijk glijden haar handen naar de rits achteraan de rok, om haar minirok wat ruimer te maken.

Ze doet een tweede poging om in te stappen, maar ook dat lukt niet.

Weer glijden haar handen naar achter en morrelt ze weer aan de rits.

Ze doet een derde poging om de bus in te stappen, maar het lukt nog steeds niet.

Een beetje geïrriteerd glijden haar handen opnieuw naar achter en begint ze wat ruiger aan de rits te sjorren.

Plotseling krijgt ze een duw, zodat ze bijna over het opstapje van de bus kukelt.

Als ze omkijkt, staat er een heer in driedelig pak haar een beetje pissig aan te kijken.

"Zou je misschien even normaal willen doen?" roept ze boos.
Zegt die heer geïrriteerd:
"Moet jij nodig zeggen, je hebt net mijn gulp drie keer opengemaakt...........
_O- _O- _O-
 
Leuk verslag kerel, de Blade staat dus weer op MPP :?

Jup :Y Heb dat ook gedaan in het licht van motorvakantie waar er al 5000km onder de bandjes zijn gerold en ik wel een redelijk beproefde levensduur wil, en die hebben me nog nooit in de steek gelaten, al merkte ik wel dat met beetje steviger aanzetten op Spa de grenzen wel in de buurt komen, zij het wel heel controleerbaar 8-) :9
 
Goedemorgen,

Ik zal me hier ook maar even melden. Ik ben Jeroen en heb afgelopen vrijdag een cbr1000rr uit 2004 aangeschaft en ben nu druk bezig op de fiets een beetje naar mijn zin te krijgen.

Ik zou graag de katalysator vervangen, bestaat hier een vervanger voor of ben je dan gebonden aan een complete uitlaatlijn? Er zit nu een yoshimura rs-5 eindemper op welke ik waarschijnlijk wil vervangen voor een leovince.

Alvast bedankt!!

Ook jij welkom :W

Ben zelf niet technisch, maar heb wel eens iets gehoord over het er tussenuit snijden en dan weer aan elkaar lassen, maar eerder zou ik denken dat je aan een bochtenset vervanging zit, althans zo heb ik dat toen gedaan :Y
 
Goedemiddag,

zal ik me ook ff voorstellen. Ik ben Ronny Strijbos, 40 jaartjes jong en kom uit Erp (N-Br)
Vorig jaar mijn CBR600Fsport ingeruild voor een Blade uit 2007.
Was even wennen in het begin maar geen seconde spijt gehad. :9
Oude:
IMG_0952.jpg

Nieuwe:
IMG_1038.jpg

:W
 
zo welkom aan alle nieuwe mensen. zijn weer een paar mooie blades bij op straat.

maar inderdaad waarom wil je een yoshi vervangen voor een leo??.

veel plezier allen.
 
Zoals beloofd de foto's van m'n nieuwe Blade:
Foto-UCAUQT8Y.jpg

Foto-AJFX6PPK.jpg

Foto-BYVIQBLY.jpg

Foto-CHQEWD6U.jpg

Heb gister trouwens de Garmin Zumo erop gemonteerd met behulp van de openingspost van dit topic. Erg nuttig, was zo gepiept!
 
Hallo mensen,

Zal mezelf even voorstellen. Ik ben Bas van Houten en kom uit Noordwijkerhout. 30 jaren jong en sinds vandaag eigenaar van een 1000RR uit 2006. Hiervoor had ik een 929RR uit 2000.
Even wat plaatjes. Mijn vorige Blade:
[afbeelding]

Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Gr, Bas

Goede stap voorwaarts Bas! Echt een van de mooiste kleurstellingen die er is :}
 
Hier ook ff zwaaien :W

Ondertussen dik 750km gereden, afwisselend regen en natte baan en veel files, word je beetje paraplu van :/ nog eventjes zullen we maar denken :') wat is nu nog een kleine 300km :')
 
Hier ook ff zwaaien :W

Ondertussen dik 750km gereden, afwisselend regen en natte baan en veel files, word je beetje paraplu van :/ nog eventjes zullen we maar denken :') wat is nu nog een kleine 300km :')
Dan heb jij je portie regen wel weer gehad voor dit jaar :X
 
Goedemiddag,

zal ik me ook ff voorstellen. Ik ben Ronny Strijbos, 40 jaartjes jong en kom uit Erp (N-Br)
Vorig jaar mijn CBR600Fsport ingeruild voor een Blade uit 2007.
Was even wennen in het begin maar geen seconde spijt gehad. :9
Oude:
[afbeelding]
Nieuwe:
[afbeelding]
:W
full


Dat is geen achteruitgang :} Ook jij moet nog even met de föhn aan de gang :Y

Het is hier inmiddels wel de invation of the tricolores :o
 
Laatst bewerkt:
zo welkom aan alle nieuwe mensen. zijn weer een paar mooie blades bij op straat.

maar inderdaad waarom wil je een yoshi vervangen voor een leo??.

veel plezier allen.

Omdat ik persoonlijk het geluid van een leovince stukken mooier vind.
Ik ben zojuist weer f f lekker bezig geweest met de blade maar volgens mij heb ik al een katvervanger, kan iemand dit bevestigen?

Of zou die onder de onderkuip moeten zitten?



 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie een idee..?

De fireblade gaat spontaan uit, HESD en HISS gaan minder dan een seconde branden daarna niets meer aan de hand. Het gebeurt dus spontaan, maakt niet uit of ik door de bocht of uit de bocht kom. Snel rijden langzaam rijden, optrekkend of remmen. Maakt niets uit… Gewoon tijdens een snelwegrit gebeurt het ook.

Dealer heeft het (ongezien) over een klep in de uitlaat. Maar die zit er niet meer op hij wil de computer uitlezen, die zal een zoekrichting aangeven.. :?

Het gaat om een Fireblade 1000 rr van 2007 met 20000 kilometer op de teller en een Boss uitlaat voor de rest nog geheel standaard.

Alvast bedankt voor de reactie’s

Inmiddels 3 weken verder, waarvan we een dikke week gezocht hebben naar de oorzaak.

Van alles geprobeerd.... Honda nederland om advies gevraagd, trouwens erg netjes te woord gestaan.

Je wordt er gek van. Maar nu de oorzaak, in de kabelboom staat vol WATER.

De boom vervangen, en als nieuw hé. :)

Vorige eigenaar heeft lekker met de hogedrukspuit gepeeld. :(
 
They come out at night :Y

















:+

zit wat in :Y

Ben sinds zaterdag houtje touwtje op internet. Italiaanse sim en dan via het mobieltje als modem op de laptop. Anyway, hier wat ervaringen:
Italianen zijn kort van stuk en dol op naked, bikes wel te verstaan. ;) De minivrouwtjes gaan graag achterop en leer is als bescherming een zeldzaamheid.



full
 
De wegen zijn zeer wisselvallig van kwaliteit, ik begrijp de keuze van de kenners om in frankrijk de routes te kiezen. Het slingert hier genoeg maar de gaten, kuilen en de scheuren spoorvorming is zelfs met de auto, de moeite van het ontwijken waard. Zou Berlusconi het fallissement...affijn, Italië is mooi en het leven heet niet voor niets dolce vita.
dan het weer, elke dag zonniger en warmer! *D

weer ff een motofotoke. :9



full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan