Te koop (full) carbon air intakes GSXR 750 K6/K7

Memphis80

MF veteraan
8 aug 2007
3.716
230
Reuver
omdat het teveel aanpassingen vereist om deze intakes gemonteerd te krijgen met normale kuipen kan ik misschien iemand blij maken met deze zo goed als nieuwe (full) carbon intakes.

de pasvorm is overigens perfect met race kuipen lijkt me.

ik wil ervoor hebben wat ik ervoor betaald heb en dat is

€ 106,75 (incl verzendkosten)

dit is een vaste prijs en absoluut niet te duur als je bedenkt dat deze nieuw dik 200 euro kosten

CARS6019-01.jpg
 
Kan je ze dan niet beter in dat race topic ding zetten? Ik zou ze wel willen als ze er met gewone kuipen makkelijker op te zetten waren :P
 
staan ze ook hoor. het kan wel met normale kuipen gemonteerd worden maar niet zonder aanpassingen aan de kuipen en de intakes. een handige met boor en dremel zal er zo mee gespeeld hebben, ook aan de voorzijde de roostertjes zal iets op verzonnen moeten worden daar die in deze niet ingeklemd kunnen worden.

lijkt me voor een circuitfiets die om de haverklap uit elkaar wordt gesloopt ook niet nodig daar je dan het luchtfilter kunt schoonmaken.
 
ik had de hele voorkuip erlangs liggen ja, alleen er moeten toch wat aanpassingen aan de intakes (wat gaten boren) en aan de kuipen (beetje dremelen) gedaan worden, en dat was het me niet waard, daarom wil ik ook gewoon ervoor krijgen wat ik ervoor betaald heb, aan MF-ers hoef ik niet rijk te worden.

voordelen heb ik geen idee van, lichter en slanker, bij de originele zitten een soort tassen naar beneden die zitten er hier niet op
 
Terug
Bovenaan Onderaan